ගොඩක් අය අහනවා P.M කරලා හොස්ටින් එකක් කරන හැටි කියලා දෙනවා හැමෝටම A to Z වෙනම thread එකක් දාන්න හිතුණා ඒ ගැන එත් වැඩක් වෙයිද ? මගේ මහන්සිය අපරාදේ යයිද කියලා හිතෙනවා
මම කලින් thread දැම්මා අමාරුවෙන් Type කරලා කිසි කෙනක් බැලුවෙ නැහැ
උබලා මොකද හිතන්නේ ?
මම කලින් thread දැම්මා අමාරුවෙන් Type කරලා කිසි කෙනක් බැලුවෙ නැහැ
උබලා මොකද හිතන්නේ ?