යකෝ ඉන්ජිනේරු වෙක්ඌ එහෙ ජොබ් එකක් කරන්නෙත් නෑ නේ
යකෝ ඉන්ජිනේරු වෙක්
ඌ හම්බකරල නෙ ඌ කන්නෙගෙදර ඉන්න පුලුවන් නේ. ඔකා කලින් කොටින්ගේ කම්පැනි එක්ක නෙ වැඩ කරේ
mey kalakanni rate thama podi car ekak gannath laksha 50 withara yanne
ඌ හම්බකරල නෙ ඌ කන්නෙ
අනෙක උගෙ වයිෆ් ජොබ් කරනව උබල වගෙ අතුගාන ඒව නෙමෙයි ඒ නිසා ඉරිසියා කරන්න එපා.... කීල්ස් එකේ වැඩකරන එවුන් ඔක්කොම කොටිද ලංකාවේ
පහත් අඩු කුල සිංහල එවුන් සක්කිලි
------ Post added on Apr 4, 2022 at 4:47 PM
Nasa එකේ nedaඌ එහෙ ජොබ් එකක් කරන්නෙත් නෑ නේ
පාඩුවෙ හිටියට මූටත් ඩොලර් ගියේ මෙහෙන් මචන්. මාසෙට 70000$ මෙහෙන් අරන් ගියාලු මූත්. සාමන්ය කෙනෙක්ට උපරිම 20000$.U witharada koheda Lankawe hitapu Janadipathi puthalagen paaduwe job ekak karan hitapu eka.. u unath kiyanna oni thaththe danwath gedara waren mn kanna adinna dennan kiyala...
Kari basilayage ge wataluwanan hari...
Sirawata ehenan aulak na protest karataපාඩුවෙ හිටියට මූටත් ඩොලර් ගියේ මෙහෙන් මචන්. මාසෙට 70000$ මෙහෙන් අරන් ගියාලු මූත්. සාමන්ය කෙනෙක්ට උපරිම 20000$.