ගෝටභය පුත් නිවස ඉදිරිපිට U.S (වීඩියෝ සහිතයි)

hitter

Well-known member
  • Dec 4, 2016
    4,392
    6,531
    113
    යකෝ ඉන්ජිනේරු වෙක්

    ගෙදර ඉන්න පුලුවන් නේ. ඔකා කලින් කොටින්ගේ කම්පැනි එක්ක නෙ වැඩ කරේ
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    ගෙදර ඉන්න පුලුවන් නේ. ඔකා කලින් කොටින්ගේ කම්පැනි එක්ක නෙ වැඩ කරේ
    ඌ හම්බකරල නෙ ඌ කන්නෙ
    අනෙක උගෙ වයිෆ් ජොබ් කරනව උබල වගෙ අතුගාන ඒව නෙමෙයි ඒ නිසා ඉරිසියා කරන්න එපා.... කීල්ස් එකේ වැඩකරන එවුන් ඔක්කොම කොටිද ලංකාවේ

    පහත් අඩු කුල සිංහල එවුන් සක්කිලි
    ------ Post added on Apr 4, 2022 at 4:47 PM
     
    • Like
    Reactions: somalal

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,567
    6,066
    113
    balapn ko pora elawanne tesla ekak..ekath parana model ekak da kohedo... nasa eke wada karana engineer kenek ta owa monada ban.. :D :D mey kalakanni rate thama podi car ekak gannath laksha 50 withara yanne :D :D

    ey mona unath thawath lajja wenne nathuwa..thatha wai bappawai ekka gaththa nam..prashna serama iwarai
     

    hitter

    Well-known member
  • Dec 4, 2016
    4,392
    6,531
    113
    ඌ හම්බකරල නෙ ඌ කන්නෙ
    අනෙක උගෙ වයිෆ් ජොබ් කරනව උබල වගෙ අතුගාන ඒව නෙමෙයි ඒ නිසා ඉරිසියා කරන්න එපා.... කීල්ස් එකේ වැඩකරන එවුන් ඔක්කොම කොටිද ලංකාවේ

    පහත් අඩු කුල සිංහල එවුන් සක්කිලි
    ------ Post added on Apr 4, 2022 at 4:47 PM

    පලයන් වේසිගේ පුතෝ යන්න. තොපේ රාජපක්ෂලා ආයෙ එඑන්නෙ නෑ. බෙල්ලෙන් ඇදලා දන්නෙ
     

    menaka60

    Well-known member
  • Dec 17, 2012
    2,891
    1,001
    113
    U witharada koheda Lankawe hitapu Janadipathi puthalagen paaduwe job ekak karan hitapu eka.. u unath kiyanna oni thaththe danwath gedara waren mn kanna adinna dennan kiyala...
    Kari basilayage ge wataluwanan hari...
     

    Amez

    Well-known member
  • Nov 18, 2017
    1,867
    1,355
    113
    හොර ජාන ඇති ඒ නිසා කමක් නැහැ..
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,869
    1
    51,844
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    U witharada koheda Lankawe hitapu Janadipathi puthalagen paaduwe job ekak karan hitapu eka.. u unath kiyanna oni thaththe danwath gedara waren mn kanna adinna dennan kiyala...
    Kari basilayage ge wataluwanan hari...
    පාඩුවෙ හිටියට මූටත් ඩොලර් ගියේ මෙහෙන් මචන්. මාසෙට 70000$ මෙහෙන් අරන් ගියාලු මූත්. සාමන්‍ය කෙනෙක්ට උපරිම 20000$.
     
    • Wow
    Reactions: menaka60

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    උගෙනම් ඊරිසියාව වගේ….හරියට කඩ්ඩත් බෑ 🤭
     

    menaka60

    Well-known member
  • Dec 17, 2012
    2,891
    1,001
    113
    පාඩුවෙ හිටියට මූටත් ඩොලර් ගියේ මෙහෙන් මචන්. මාසෙට 70000$ මෙහෙන් අරන් ගියාලු මූත්. සාමන්‍ය කෙනෙක්ට උපරිම 20000$.
    Sirawata ehenan aulak na protest karata