චාමර සම්පත්ට මොළේ තියෙනවා ප්‍රලිමෙන්තු කතානායකට වඩා

slsal

Well-known member
  • Jan 25, 2018
    3,737
    3,064
    113
    හොඳ උනාට මදි මචං මොලේ තියෙන්න ඕනෑ practical වැඩක් කරන්න experience තියෙන්න ඕන ේ නැත්තං ඔය රජයේ විධායක හුත්තිග පුතාලා බටර් ගාලාම puකේ අරිනවා
    eka attha bun . okkun withara jara jathiyak nathuwa athi. okun hithagana inne gon exam ekak pass unama unta udin kauruwath nae kiyala. owunta puluwan nikan dena permit ekak wikunagane kanda. @hi.dushan onna balapan ube mahaloku niladari athuru sammatha ginuma hadapu hati
     
    • Like
    Reactions: Hapuwa

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    nugatha kiwwata muge kathawa atthe. aluth katha nayakanam samithiyaka lekam kamak wath karala nathi ekek wage,
    අලුත් කතානායක යා ඌ කතානායක කියලත් අමතක වෙනවා සමහර වෙලාවට 🤣🤣
    උගේ උපාධියත් හොර එකක් කියලා කියනවා
     
    • Haha
    Reactions: slsal

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,990
    10,280
    113
    ගොඩක් උන් හොඳ මොලේ තියන උන්. උන් පැත්තකට කරලා එකෙක් පවුල් පාලනයක් ගෙනිච්චා, අනිකා තනියම ඇදන් ගියා. ඔය රනිල උනත් අන්තිම අවුරුදු දෙකේ විතරයි පොඩ්ඩක් හරි අනිත් උන් එකතු කරන් වැඩ කරේ, කෙල වෙලා කියලා දැනුණු නිසා.. :lol:
    හැබැයි බොරු කියන්න ඕනෙ නෑ ඉගෙන ගෙන තියන ගොඩක් උන්ගෙ ඔය සීන් එක තියනවා.
    "උන් දන්න #₹%& නෑ. මම තනියම කරනවා." 😁 රනිල් ගැන කිව්වේ.
     
    • Haha
    Reactions: kasun090354t

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    අහ NPP පොන්නයා උඹේ අම්මා වගේ නැහැ බං හැමෝම 🤮


    උත්තර දෙන්නන් එකේවත් නැගිට්ටෙ නැහැ නේ කවුරුත් මැදින් බදා කරෙත් නැහැ
    ------ Post added on Dec 7, 2024 at 2:15 PM
    ube maha wesi gana mulu elakiriama dannawa. patta wessiyek ne oki. saman huthiyek ne anshuge ballontath kiyala aragathe

    එක නෙවෙයි බං උබට අබ්බා බලන්න Ticket එකක් NPP එකෙන් දුන්නේ නැද්ද බං🥴
    onna kariya nahayenma adanawa mechara paradilath. muta puke arinwada koheda nathan mechara adanne
    ------ Post added on Dec 7, 2024 at 9:22 PM