චාමර සම්පත්ට මොළේ තියෙනවා ප්‍රලිමෙන්තු කතානායකට වඩා

xVOLDYx

Well-known member
  • Nov 25, 2020
    3,094
    8,200
    113
    ඩොටේ
    ජීවිතේට කතාකරනවා අහලා නැති චාමර සම්පත්ගෙ කතාවකුත් අහන්න වුණා 🤦‍♂️
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    මූ කොහෙද ඉස්කෝලෙ ගියේ කියල දන්න කෙනෙක් ඉන්නවද?
    චාමර සම්පත් ඌව පලාතෙ අද්යාපන ඇමති වෙලා හිටියා. මිනිහා අට පාස් නැ. ඔන්ග් බලපල්ලා හෙළයොන්ගෙ නායකයො
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    යකෝ මමත් හිතුවේ නැහැ මූ මෙච්චර දෙයක් දන්නවා කියලා🤣
    මූ කුණු ට්‍රැක්ටර ඒකක වැඩ කරපු පොරක් කියලා වගේ නම් මතකයි
    ube ammata arinna eddiwath danne nadda oka

    හුත්තො අර ලපටි රැඩිකල් පොන්නයෝ ටික "හරකෙක්" කියලා ලේබල් කරපු එකා නේද මෙ? කටයි පුකයි වහන් අරුන් ලැජ්ජ නැතුව ආහන් ඉන්නව කියපන්කො 🤭 🤭
    ubalag4 wirayo thama me neda bun
    ------ Post added on Dec 7, 2024 at 2:01 PM
     

    Lionzzz

    Well-known member
  • Jan 18, 2014
    3,582
    1
    3,604
    113
    Earth
    ඌ කියන කතාව ඇත්ත වෙන්න ඇති නෙහ්? උත්තර දෙන කතාව නැද්ද?
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    ube ammata arinna eddiwath danne nadda oka


    ubalag4 wirayo thama me neda bun
    ------ Post added on Dec 7, 2024 at 2:01 PM
    අහ NPP පොන්නයා උඹේ අම්මා වගේ නැහැ බං හැමෝම 🤮

    ඌ කියන කතාව ඇත්ත වෙන්න ඇති නෙහ්? උත්තර දෙන කතාව නැද්ද?
    උත්තර දෙන්නන් එකේවත් නැගිට්ටෙ නැහැ නේ කවුරුත් මැදින් බදා කරෙත් නැහැ
    ------ Post added on Dec 7, 2024 at 2:15 PM
     
    • Like
    Reactions: AKI-SL and netudara

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,624
    100,877
    113
    ජෙප්පෝ මූට ටොකු අනිනකන් බලන් හිටියේ අන්තිමට පොර සෙට් එකටම නෙලනවා 🤭

    විපක්ෂෙ ඉන්න උන්ට පට්ට පල්ලම මේ පාර.
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,311
    36,421
    113
    කෑගල්ල
    මුන් මෙච්චරකල් බොරුවද දාලා තියෙන්නෙ. ඔය හොඳට කතා කරන්නෙ ගොන් හරක් වගේ නැතුව. 🤔
    ගොඩක් උන් හොඳ මොලේ තියන උන්. උන් පැත්තකට කරලා එකෙක් පවුල් පාලනයක් ගෙනිච්චා, අනිකා තනියම ඇදන් ගියා. ඔය රනිල උනත් අන්තිම අවුරුදු දෙකේ විතරයි පොඩ්ඩක් හරි අනිත් උන් එකතු කරන් වැඩ කරේ, කෙල වෙලා කියලා දැනුණු නිසා.. :lol:
     
    • Haha
    Reactions: netudara and shenat

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    චාමර සම්පත් ඌව පලාතෙ අද්යාපන ඇමති වෙලා හිටියා. මිනිහා අට පාස් නැ. ඔන්ග් බලපල්ලා හෙළයොන්ගෙ නායකයො
    මූ කොහෙද ඉස්කෝලෙ ගියේ කියල දන්න කෙනෙක් ඉන්නවද?
    ඩිග්‍රී තිබ්බ පලියට ඩයල් එකක් වෙන්නෙ නෑ බන්. මූට තියෙන ප්‍රැක්ටිකල් knowledge/experience එක අර ආචාර්ය මහාචාර්ය ගෝතයන්ට නෑ.

    ලංකාවෙ ගොඩක් බිස්නස් කාරයෝ, CEOලා එතනට යන්න කලින් ඉගෙන ගත්ත උන් නෙවී, තැනකට ඇවිත් ඊටපස්සෙ නොන්ඩි නොවෙන්න ඩිග්‍රී ගත්ත උන් ඉන්නවා ගොඩක්.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    මුන් මෙච්චරකල් බොරුවද දාලා තියෙන්නෙ. ඔය හොඳට කතා කරන්නෙ ගොන් හරක් වගේ නැතුව. 🤔
    මොළේ තියන කොට බලේ නැහැ
    බලේ තියෙන කොට මොළේ නැහැ🥴
     

    A.L.I.E.N

    Well-known member
  • Dec 9, 2018
    564
    547
    93
    8
    Andromeda I
    මේකට ඇවිත් බැලින්නං එතනත් බයියො ටික අඬ අඬ mutually අතේ ගස්ස ගන්නවා. 🙈😂
    ඔයාට මියුචුවලි අතේ ගහන්න ජෙප්පෙක් මේකෙ හොයාගන්න බැරි වෙනව මෙහෙම ගියොත්.!
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,745
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මොනව උනත් සිලින්ඩර් පෝට්ටු බයියන්ගේ නියෝජිතයා මේ. Low IQ බයි ජනතාවගෙ වීරයා 💪🏻🤭

    බයියන්ට අතේ ගහන්න කොහෙන්හරි අහුලගත්ත වචන ටිකක් කියෙව්ව වගේ නෙවෙයි මොකක්ද චාමර අතුරු සම්මත ගිණුමෙයි, විසර්ජන පනතෙයි වෙනස කියල ඇහුවොත් බයියන්ගෙ නියෝජිතයා ආයෙ පාර්ලිමේන්තු එන්නෙත් නෑ. 🙈😂
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    මොනව උනත් සිලින්ඩර් පෝට්ටු බයියන්ගේ නියෝජිතයා මේ. Low IQ බයි ජනතාවගෙ වීරයා 💪🏻🤭

    බයියන්ට අතේ ගහන්න කොහෙන්හරි අහුලගත්ත වචන ටිකක් කියෙව්ව වගේ නෙවෙයි මොකක්ද චාමර අතුරු සම්මත ගිණුමෙයි, විසර්ජන පනතෙයි වෙනස කියල ඇහුවොත් බයියන්ගෙ නියෝජිතයා ආයෙ පාර්ලිමේන්තු එන්නෙත් නෑ. 🙈😂
    එක නෙවෙයි බං උබට අබ්බා බලන්න Ticket එකක් NPP එකෙන් දුන්නේ නැද්ද බං🥴
     
    • Like
    Reactions: AKI-SL and netudara

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    ඩිග්‍රී තිබ්බ පලියට ඩයල් එකක් වෙන්නෙ නෑ බන්. මූට තියෙන ප්‍රැක්ටිකල් knowledge/experience එක අර ආචාර්ය මහාචාර්ය ගෝතයන්ට නෑ.

    ලංකාවෙ ගොඩක් බිස්නස් කාරයෝ, CEOලා එතනට යන්න කලින් ඉගෙන ගත්ත උන් නෙවී, තැනකට ඇවිත් ඊටපස්සෙ නොන්ඩි නොවෙන්න ඩිග්‍රී ගත්ත උන් ඉන්නවා ගොඩක්.
    Ekata thamai degree thiyena "hondha" dial thoraganna kiyanne.
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,175
    3,184
    113
    Ekata thamai degree thiyena "hondha" dial thoraganna kiyanne.
    හොඳ උනාට මදි මචං මොලේ තියෙන්න ඕනෑ practical වැඩක් කරන්න experience තියෙන්න ඕන ේ නැත්තං ඔය රජයේ විධායක හුත්තිග පුතාලා බටර් ගාලාම puකේ අරිනවා