balanava balanava ai neththe..... maath me beluve umba koheda kiyalaa.... oya evith inne vedagath deyak ekka.....mewa dan balanne na wage
thanka machan..
oya ganan ganna epa U PINK porak... ithin mokada oya me davasvala man diha balanne vath neththe...ඇයි ඔයා හිනා වෙන්නේ![]()

මචෝ. කොපි කරලා පේස්ට් කරල හරි අපි දාන්නේකොපි කරනවා..... පේස්ට් කරනවා..... තමන්ගේ මතයක් වගේ සද්දෙ දානවා![]()
මේ මේ .මොක්ඩ මගේ ටි ටී පැටියට ඔය ඒක ඒක් ඒවා කියන්නේ..ඉතින් මම නෑ කිවුවයෑ.....![]()
මචෝ. කොපි කරලා පේස්ට් කරල හරි අපි දාන්නේ
හරි දේ, අපේ මතයක් නිසා තමයි දැම්මේ..
අපිට අපේ මතයට වෙන කෙන්ක් ලිව්වා කියලා ප්රශ්නයක් නෑ..
වෙනස තියෙන්නේ අපේ මතයද? ලියන්නේ කියලා
අපි සද්දේ දාන්නේ...අපේ මතය මේ සයිට් වලින් කියන නිසා
කාලීන ලිපියක් මේක. යුගයේ අවශ්යතාවයක්...
අපේ මතේ ට කෙනෙක් එකග නම්.අපි ඒක කවුරු ලිව්වත් ප්රශනය්ක් නෑ නේ..සමහරු කොපියක් අරන් පේස්ට් එකක් දානවා.. එහෙම මම ලිපි කොපි කරන්නේ නෑ..
මම කැමති දෙයක් වෙනසයිට් එකක ගියොත් ඒකෙන සමාජයට පණිවිඩයක් දේනවනම් දැම්මාහම උබේ අධෝමුකය කිති කැවෙනවාද කියලා දැන ගන්න කැමති
ගොඩක් වටින ලිපියක්..+rep
අපි නම් අහු වෙන්නේ නැහැ මේ වගේ බොරු දේවල් වලට ..

Bana nawaththala dapiya ballige putho gaththa thana! minissu owa liyanne thopi wage unta ussanna nemei






උබලගේ සුනඛ මවට සුදිය දෙන්න එනකොට 











දැන් උඹ ලොකු හුස්මක් එහෙම අරන් හිතනවා ඇති නේ ලොකු ගේමක් දුන්නා කියලා? උඹලට කියලා වැඩක් නැහැ! එළකිරි එකේ ට්රිප් එහෙකට එහෙම වරෙන් කන් පැළෙන්න දෙන්නම්මට පේන්නේ උබේ අම්මාගේ අවුලක් වගේ...
උබ හිතන් ඉන්නේ , උබේ ජාතියේ එකෙක් කියලද මං..
උබ බැල්ලියෙක්ට ජාතක වුනා කියලා..අපි හැමොටම ඇහෙන්න කියන්න
තරම් උබ මාර නිර්භීත පුතෙක් නේ බන්..
සොරි නිර්භීත බැ....ල් පුතෙක් අපොයි..ඒක කියන්නත් ලැජ්ජායි වගේ..කොහොම වුනත් කමක් නෑ..
මම උබ හින්දම කියන්නම්...
උබලගේ සුනඛ මවට සුදිය දෙන්න එනකොට
කැෂියන් හේරත් කියලා, පොරක්...උබේ මවට කියලා තියෙනවා
උබේ මව වටේ දෙනකොට...බ්ලොග් කාරයෙක් ඇවිල්ලා...
ඌට කියලා ඒක. උ බ්ලොග් එහෙක දාලා
..වැඩිවිස්තර උබේ සුනඛ මවගෙන් අහගනින්...
අනික උබලගේ ගෙවල් පැති වල උබට අමතන පෙට් නේම් එකෙන් අපිව අමතන්න එපා.
මචං...මොක්ද එතකොට දැන ගන්නවා..මිනිස්සු කවුද බැල්ලිගේ පුතා කියලා ඇත්තටම![]()
Anika thama ussapu thana dapiya ballige puthoදැන් උඹ ලොකු හුස්මක් එහෙම අරන් හිතනවා ඇති නේ ලොකු ගේමක් දුන්නා කියලා? උඹලට කියලා වැඩක් නැහැ! එළකිරි එකේ ට්රිප් එහෙකට එහෙම වරෙන් කන් පැළෙන්න දෙන්නම්Anika thama ussapu thana dapiya ballige putho








BravoZero meka ube nirmanayak de ? uba moko methana ka gahanne ?