ඡනාධිපති කුසලාන Cricket තරගාවලිය 2010 ඡනවාරි 26..

1118lakmalkumara

Well-known member
  • May 21, 2009
    30,489
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    ඡනාධිපති කුසලාන Cricket තරගාවලිය 2010 ඡනවාරි 26..




    Mamanam Koi Pathatawath Nahe Mata Meka FB eke Thibila Hambawune :P:P
     
    Nov 24, 2008
    14,813
    575
    0
    78
    ඔය ඔක්කොම විහිළු තමයි මචන්.... ඒත් දැන් එලකිරි එකෙ ඉන්න උන්ට විහිළු තේරෙන්නෙ නෑ....:no:
    :dull:
    ඒක හින්දා දේශපාලන විහිළු පෝස්ට් නොකරන තරමට හොදයි....:)
     

    Clerk_Kent

    Well-known member
  • Jan 17, 2008
    25,206
    65
    48
    ඔය ඔක්කොම විහිළු තමයි මචන්.... ඒත් දැන් එලකිරි එකෙ ඉන්න උන්ට විහිළු තේරෙන්නෙ නෑ....:no:
    :dull:
    ඒක හින්දා දේශපාලන විහිළු පෝස්ට් නොකරන තරමට හොදයි....:)

    :yes: no wihilu in ELAKIRI :dull: :dull: nettam umbatath kela wei :baffled::oo:
     

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,489
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    ඔය ඔක්කොම විහිළු තමයි මචන්.... ඒත් දැන් එලකිරි එකෙ ඉන්න උන්ට විහිළු තේරෙන්නෙ නෑ....:no:
    :dull:
    ඒක හින්දා දේශපාලන විහිළු පෝස්ට් නොකරන තරමට හොදයි....:)

    ithin ban mewa vihilune, munta vihilu vidihata ganna therenne nathida mewa :dull::nerd:
     
    Nov 24, 2008
    14,813
    575
    0
    78
    minus reputation points deida danne naha

    ඔව්...මම දන්න එකෙක්ට දේශපාලනය සම්බන්ද.. :lol: නිකන් ජෝක් එකක් විතරයි දැම්මෙ... ඒත්:eek:
    -රෙප් 2 ලැබුනා:frown::dull:

    ---------
    :dull:ඌ කාටවත් කඩේ යන්නෙවත් නැති එකෙක්...:dull:
     
    Nov 24, 2008
    14,813
    575
    0
    78
    ithin ban mewa vihilune, munta vihilu vidihata ganna therenne nathida mewa :dull::nerd:

    26 වෙනිදායින් පස්සෙ තමයි.. ඕව විහිලු කියල තේරෙන්නෙ....:)
    දේශපාලන විහිලු දාන්න එපා...:no::frown:
    -රෙප් ගොඩයි... මේ දවස්වල දේශපාලන පිස්සො ඉන්නෙ:dull::dull::dull: