ජංගම දුරකථන වල විද්යුත් කෝෂ පුපුරායාම

chanakamanjula

Well-known member
  • Aug 21, 2007
    22,294
    4,419
    113
    ඇයි එන්නද
    ජංගම දුරකථන වල විද්යුත් කෝෂ පුපුරායාම

    15nvaq0.jpg


    fmnclh.jpg


    2dj9h12.jpg



    වැදගත් කියලා හිතෙනවනම් REP++ දීලා යන්න හොදේ
     
    Last edited:

    coollifestyle4u

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    39,931
    2,501
    113
    .:මහනුවර:.
    ස්තුතියි යාලුවා.
    මේ දේවල් බෙදා ගත්තාට..
    රෙප් +

    ඇති යාන්තම් මේ පාර කැමැත්ත දෙන්න පුලුවන් වුනා.. ~
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,565
    22,260
    113
    Gotland
    Li-ion battery overcharging / overload unoth explode wenna puluwan.

    Li-polymer battery ehema wenne na.

    Dan ena Nokia, SE phones godak evaye enne Li-polymer.

    chinese phones walata nam ennema Li-ion.

    oyala dakala athi china phones wala battery tika kalyak giyama pimbila thiyenawa.

    eva loku heat ekata, overcharging waladi explode wenna loku ida kadak thiyenawa.


    {REP DENNA BA KIYANAWA BAN}

     
    Last edited:

    crashzone

    Well-known member
  • Jun 6, 2008
    2,945
    175
    63
    mama phn eka use karana widihata maara widihata rath wenawa. music play karana gaman chat program ekak run wena gaman thawa browsing karaddi. henata rath wenawa dan nam baya hithenawa ehema use karanna

    nice post