https://www.facebook.com/share/v/EHp77EbyHzD72Q8h/?mibextid=D5vuiz
කොහොමද මිස්ටර් ක්ලීන් ගෙයි පුතාණෝ ගෙයි වැඩ
කොහොමද මිස්ටර් ක්ලීන් ගෙයි පුතාණෝ ගෙයි වැඩ
https://www.facebook.com/share/v/EHp77EbyHzD72Q8h/?mibextid=D5vuiz
කොහොමද මිස්ටර් ක්ලීන් ගෙයි පුතාණෝ ගෙයි වැඩ
ඒවා මාලිමාවේ උන්ට තෙරෙන්නේ නෑඅඩෝ මුන් හිතන්නේ සල්ලි හොරකන් කරන්වා කියන්නෙ ඒ සල්ලි ටික physically එහාට මෙහාට ගෙනියනවා කියන එකද බන්? මුන් ෆිල්ම් බලනවා වැඩි වගේ. කොහෙන් හොයාගන්න ගොබ්බයෝ ටිකක්ද බන් මේ![]()
![]()
වටෙ යන්න එපා බං. උබට ඇහුනෙ නැද්ද ඌ කියනවා ඒ ගොඩ ගහලා තිබ්බෙ බැඳුම්කර වංචාවේ සල්ලි කියලබැඳුම්කර වංචාවේ සල්ලි කියලාඒවා මාලිමාවේ උන්ට තෙරෙන්නේ නෑ
කොහොමද බං එහෙම දාන්නෙ
වටෙ යන්න එපා බං. උබට ඇහුනෙ නැද්ද ඌ කියනවා ඒ ගොඩ ගහලා තිබ්බෙ බැඳුම්කර වංචාවේ සල්ලි කියලබැඳුම්කර වංචාවේ සල්ලි කියලා
------ Post added on Aug 3, 2024 at 11:39 AM
[MEDIA=facebook]id=510363858320570;type=v[/MEDIA]
කොහොමද බං එහෙම දාන්නෙ
වටෙ යන්න එපා බං. උබට ඇහුනෙ නැද්ද ඌ කියනවා ඒ ගොඩ ගහලා තිබ්බෙ බැඳුම්කර වංචාවේ සල්ලි කියලබැඳුම්කර වංචාවේ සල්ලි කියලා
------ Post added on Aug 3, 2024 at 11:39 AM
එහෙම සල්ලි ගොඩගහලා තිබ්බා කියන්නේ බොරු බන්. එහෙම ගොඩගහන්නේ නෑ.
වටෙ යන්න එපා බං. උබට ඇහුනෙ නැද්ද ඌ කියනවා ඒ ගොඩ ගහලා තිබ්බෙ බැඳුම්කර වංචාවේ සල්ලි කියලබැඳුම්කර වංචාවේ සල්ලි කියලා
------ Post added on Aug 3, 2024 at 11:39 AM
එහෙම සල්ලි ගොඩගහලා තිබ්බා කියන්නේ බොරු බන්. එහෙම ගොඩගහන්නේ නෑ.
එහෙනං bank transfer කරනවද?එහෙම සල්ලි ගොඩගහලා තිබ්බා කියන්නේ බොරු බන්. එහෙම ගොඩගහන්නේ නෑ.
එහෙම සල්ලි ගොඩගහලා තිබ්බා කියන්නේ බොරු බන්. එහෙම ගොඩගහන්නේ නෑ.එහෙනං bank transfer කරනවද?
godak unta oka gena idea ekak ne sirawata. kathawata giyama ekane kiyanne mahabankuwa maha dawal kollakewa kiyalaගොඩ උන් හිතාන ඉන්නෙ මහ බැන්කුවෙ බිත්තියක් විදල -සෙප්පුවක් කඩන් ලොරිවල දාල ගෙනිහින්කියල. සිරා හොඩෙ. මෙක උනෙ කොහොමද ඇහුවාම ගොඩ උන්ගෙ කට උත්තර නැ!
godak unta oka gena idea ekak ne sirawata. kathawata giyama ekane kiyanne mahabankuwa maha dawal kollakewa kiyala
ගොඩ උන් හිතාන ඉන්නෙ මහ බැන්කුවෙ බිත්තියක් විදල -සෙප්පුවක් කඩන් ලොරිවල දාල ගෙනිහින්කියල. සිරා හොඩෙ. මෙක උනෙ කොහොමද ඇහුවාම ගොඩ උන්ගෙ කට උත්තර නැ!
USD contaier wala dala ratawal walata yanawa. military cargo plane wala enawa. oo kiwwe aththa - ooge katin eka eliyata panna. modeya ne.Ratharan kaaraya dollar nawa gana kiwwama hina wechcha un mey wage gon kathaa kiyana kota meek ne. Degolloma eka wage harak![]()
Eka wenama seen ekakne, eda haduna kiyalu kathaawa thama ethanata adaala,USD contaier wala dala ratawal walata yanawa. military cargo plane wala enawa. oo kiwwe aththa - ooge katin eka eliyata panna. modeya ne.