ජනාධිපතිවරණය තව දුරටත් විවාද තරගයක් නොව&#3546

giggee

Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    ජනාධිපතිවරණය තව දුරටත් විවාද තරගයක් නොව&#3546

    හෙළයේ මහා විවාද කරුවා , වෛරය පතුරුවන්නා , කුහකයා , ඉරිසියා කාරයා , ඕපාදුප කරයා ලබාගත් ජන්ද සංඛ්‍යාව 418,553 එය ප්‍රතිශතයක් වශයෙන් 3.16% කි. එය සාමාන්‍ය සමාජයේ brocker වරයකුගේ ගාස්තුව වන 3% ඔහුට ලබාදීම ජනතාව ගැබුරින්ම සිතා මතා ගත් තීරණයකි ..:D:D:D:yes::yes:;);):D:D

    තමන්ට සලකන වොට් කරන මිනිසුන්ටම අනුර කුමාර බැන වදින්නේ ජාතිවාදී සිංහලයන් ලෙසින්ය , අමතන්නේ වහලුන් කියාය , සලකන්නේ මෝඩයන් ලෙසින් ය . සිංහල බෞද්ද ජන්ද පමණක් ලැබෙන ඔහු සිංහල බෞදයන්මව විවේචනය කාර්ය් උපහාස කරාය , අපහාස කරාය. ලප කුමාර බෞද්ධ ජන්ද පමණක් ලබාගෙන බෞද්දයන්ට අපහාස කොට පුක දීමට සහජීවන කොටසක් තෝරා ගත්තේය . ඔහු ඒ සදහා බෞද්දයන් මැරීමට බෝම්බ සැදීමට ඉබ්‍රහිම් තෝරාගත්තේය.. සිංහලයන්ට වෛර කරන ඔහු සිංහලයන් මැරී වැටුණු පසු කිසිම ප්‍රකාශයක් නොකොට ඒ තමන්ට සලකන මිනිසුන් වෙනුවෙන් පෙනී සිටිනවා වෙනුවට ඉබ්‍රහිම් බෝම්බ නිෂ්පාදකයා රැකීමට පියවර ගත්තේය .. අන්තිමේදී ඔහු සහජීවනයට දුන්න පුකට ඔවුන් හොදට පුකේ අර ඇති බවත් ලපයා ත්රුම් ගත යුතුය ..:D:D:D:yes::yes::yes::yes::D:D:D:D

    සිංහල බෞද්ධයන් බුදුන් ගේ රස්තියාදුව ලියු JVP ය චෛත්‍යට කුණු දැමීමට ගිය කොට ගණිකාව හා රුවන්වැලි සැයේ බොන්නට ගිය JVP බල්ලන වත් පාලනය කළ නොහැකි ඒ වෙඋනුවෙන් පෙනී සිටි සිංහලයන්ට වෛර කරන අනුරව ජනතාව කුණු ගොඩක් සේ බැහැර කර ඇත .. :D:D:yes::yes::D:D


    වෛරය කුහක කම ඉරිසියාව එන්නේ සිතින් එක වෙනස් කරන්න බැ සිත හදන්නේ නැතුව :D:yes::yes::D:D. ලප කුමාරයව වෙනස් කරන්න බැරි බව තේරුම් ගත්ත මිනිස්සු ඉවත් උනා . අනිත් ජ්‍ව්ප් අයටත් කියන්න තියෙන්නේ වැරදි හදාගන්නේ නැති බුදුන්ගේ රස්තියාදුව ලිව්වාම ලොකු දෙයක් කියල හිතෙන චෛත්‍යට කුණු දාන මිනිස්සු වෙනුවෙන් ඔබේ සසර දික නොකරගන්න . ඔබේ සිතට වෛරය ගෙන එන ඔවුන් අනික් මිනිස්සුන්ට බනින්න රේප් කපන්න ඔබේ මනස වෙනස් කර කර්ම රැස් කරන උන්ගෙන් ඔබේ මනස ආරක්ෂා කරගන්න ...ඔබේ මනස ආරක්ෂා කරගන්න :yes::yes::yes::):):yes::yes:

    ඔවුන් වෙනස් නොවෙන්නේ නම් ඔබ ඔබේ මනස රැකගෙන ඔහුන්ගේ වෛරය කුහකත්වය පිරි ලොවෙන් එලියට එන්න ඇවිත් අනික් මිනිසුන් කෙරෙඉ වෛරය ඉවත් කරගෙන තමන්ගේ දියුණුව ලබාගෙන අනික් මිනිසුන්ට ආදරේ කරමින් තමන්ගේ මනස රැකගන්න .... හැරයන්න ඔබ ඔවුන් ඔබේ දියණුව , ඔබේ මනසේ පිරිසිදු බව වේනුවෙන් . ආයු රක්කන්තු ආවඩා :D:D:yes::yes:;););):D:D

    අනුන්ගේ කුණු සොයන්නා කුණු ගොඩටම දමා ඇත . මට ඔබට කියන්නට ඇත්තේ ඔබ පිරිසිදු කරගත් රට අනාගතයේදීත් KEEP YOUR COUNTRY CLEAN .. කියාය :D:D:yes::yes:;);):D:D
     
    Last edited:

    Pathfinder_A2Z

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    9,572
    3,671
    113
    තොණ්ඩුලන්තය
    හෙළයේ මහා විවාද කරුවා , වෛරය පතුරුවන්නා , කුහකයා , ඉරිසියා කාරයා , ඕපාදුප කරයා ලබාගත් ජන්ද සංඛ්‍යාව 418,553 එය ප්‍රතිශතයක් වශයෙන් 3.16% කි. එය සාමාන්‍ය සමාජයේ brocker වරයකුගේ ගාස්තුව වන 3% ඔහුට ලබාදීම ජනතාව ගැබුරින්ම සිතා මතා ගත් තීරණයකි ..:D:D:D:yes::yes:;);):D:D

    :lol::lol::lol:
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    "ඔහු ඒ සදහා බෞද්දයන් මැරීමට බෝම්බ සැදීමට ඉබ්‍රහිම් තෝරාගත්තේය.. සිංහලයන්ට වෛර කරන ඔහු සිංහලයන් මැරී වැටුණු පසු කිසිම ප්‍රකාශයක් නොකොට........"


    ඇයි බන් උඹ ඔච්චර ගොං …

    අනුර රාජපක්ෂලාට against නිසා මේකේ උන් අනුරට අකමැති නිසා, උන් උඹ දාන ඒවා වලට හිනා වෙලා නිකං ඉන්නවා …

    එත් පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා බලපන් උබ ඔය කියල තියන ඒවා කොච්චර ගොං ද කියල !!

    මට පෙන්නේ උඹට අනුර එක්ක පෞද්ගලික තරහක් තියනවා ...
     
    Last edited:
  • Dec 18, 2013
    535
    98
    28
    "ඔහු ඒ සදහා බෞද්දයන් මැරීමට බෝම්බ සැදීමට ඉබ්‍රහිම් තෝරාගත්තේය.. සිංහලයන්ට වෛර කරන ඔහු සිංහලයන් මැරී වැටුණු පසු කිසිම ප්‍රකාශයක් නොකොට........"


    ඇයි බන් උඹ ඔච්චර ගොං …

    අනුර රාජපක්ෂලාට against නිසා මේකේ උන් අනුරට අකමැති නිසා, උන් උඹ දාන ඒවා වලට හිනා වෙලා නිකං ඉන්නවා …

    එත් පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා බලපන් උබ ඔය කියල තියන ඒවා කොච්චර ගොං ද කියල !!

    මට පෙන්නේ උඹට අනුර එක්ක පෞද්ගලික තරහක් තියනවා ...

    නෑ .... මූ කියන කතාව 100% ඇත්ත....
     

    sanoka

    Well-known member
  • Dec 6, 2007
    5,152
    1,239
    113
    සිංහල බෞද්ධයන් බුදුන් ගේ රස්තියාදුව ලියු JVP ය චෛත්‍යට කුණු දැමීමට ගිය කොට ගණිකාව හා රුවන්වැලි සැයේ බොන්නට ගිය JVP බල්ලන වත් පාලනය කකළ නොහැකි ඒ වෙඋනුවෙන් පෙනී සිටි සිංහලයන්ට වෛර කරන අනුරව ජනතාව කුණු ගොඩක් සේ බැහැර කර ඇත .. :D:D:yes::yes::D:D

    :cool::cool::yes::yes:
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    "ඔහු ඒ සදහා බෞද්දයන් මැරීමට බෝම්බ සැදීමට ඉබ්‍රහිම් තෝරාගත්තේය.. සිංහලයන්ට වෛර කරන ඔහු සිංහලයන් මැරී වැටුණු පසු කිසිම ප්‍රකාශයක් නොකොට........"


    ඇයි බන් උඹ ඔච්චර ගොං …

    අනුර රාජපක්ෂලාට against නිසා මේකේ උන් අනුරට අකමැති නිසා, උන් උඹ දාන ඒවා වලට හිනා වෙලා නිකං ඉන්නවා …

    එත් පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා බලපන් උබ ඔය කියල තියන ඒවා කොච්චර ගොං ද කියල !!

    මට පෙන්නේ උඹට අනුර එක්ක පෞද්ගලික තරහක් තියනවා ...

    නෑ .... මූ කියන කතාව 100% ඇත්ත....
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    "ඔහු ඒ සදහා බෞද්දයන් මැරීමට බෝම්බ සැදීමට ඉබ්‍රහිම් තෝරාගත්තේය.. සිංහලයන්ට වෛර කරන ඔහු සිංහලයන් මැරී වැටුණු පසු කිසිම ප්‍රකාශයක් නොකොට........"


    ඇයි බන් උඹ ඔච්චර ගොං …

    අනුර රාජපක්ෂලාට against නිසා මේකේ උන් අනුරට අකමැති නිසා, උන් උඹ දාන ඒවා වලට හිනා වෙලා නිකං ඉන්නවා …

    එත් පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා බලපන් උබ ඔය කියල තියන ඒවා කොච්චර ගොං ද කියල !!

    මට පෙන්නේ උඹට අනුර එක්ක පෞද්ගලික තරහක් තියනවා ...

    ..
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    "ඔහු ඒ සදහා බෞද්දයන් මැරීමට බෝම්බ සැදීමට ඉබ්‍රහිම් තෝරාගත්තේය.. සිංහලයන්ට වෛර කරන ඔහු සිංහලයන් මැරී වැටුණු පසු කිසිම ප්‍රකාශයක් නොකොට........"


    ඇයි බන් උඹ ඔච්චර ගොං …

    අනුර රාජපක්ෂලාට against නිසා මේකේ උන් අනුරට අකමැති නිසා, උන් උඹ දාන ඒවා වලට හිනා වෙලා නිකං ඉන්නවා …

    එත් පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා බලපන් උබ ඔය කියල තියන ඒවා කොච්චර ගොං ද කියල !!

    මට පෙන්නේ උඹට අනුර එක්ක පෞද්ගලික තරහක් තියනවා ...

    උබ මට ගොන් කියනවා මොකද මන් සිංහල නිසා . උබත් සිංහල උන්ට බනිනවා .. හබි ඔය ලපයට ඔච්ච්චර හරි වොට් කලේ සිංහල මිනිස්සු .. මුස්ලිම් මිනිස්සු වොට් කරේ නැහැ කියල බනින්නේ නැනේ සිංහල උන්ට වගේ මුන් වහල්ලු මුස්ලිම් චොන්ග්රෙස්ස් වහල්ලු කියලා ඔය ලපයා . tamil un TNA වහල්ලු කියලා ඔය ලපයා ඒ මොකෝ ??:D:D:yes:;);):D:D

    සිංහල මිනිස්සු ගොන් ප්‍රකශ ගොන් , ඔක්කොම ගොන් , ඒ උබලට වොටේ කරන සිංහල උන් .. :D:D:yes::yes:;);):D:D

    සිංහලයෝ මැරුණට පස්සේ ලපයා ප්‍රකාශයක් කරාද ? කරේ මුස්ලිම් උන්ට පක්ෂව. ඉබ්‍රහිම් නිවවාදී කරු කිව්වා .. :D:D:yes::yes::D:D

    උබ හැමදාම අනුරව සුද්ද කරන්න එනවනේ උබලගේ ඔලුවෙන් උව රක්කට මේ රටේ මිනිස්සු තේරුම් අරන් ඔය දීලා තියෙන්නේ .:D:D:yes::yes:;);):D:D උබ මට බැන්නට තව එක වොට් එකක් වත් වැඩි වෙන්නේ නැහැ :D:D:yes::yes::D:D.. උබල බැන බන ඉන්නේ නැතුව දැන්වත් තේරුම් අරන් වෙනස් වෙන්න . ජ්ව්ප් උන්ට පුළුවන් මගේ රේප් කපන්න වෛරයෙන් තරහයෙන් මොකද උන්ට තියෙන්නේ වෛරය:D:D:yes::yes::D:D .හබි ඔය වෛරය උබට තියෙන්නේ සිංහල උන් එක්ක . උබලව ටැමිල් මුස්ලිම් උන් බල්ලෙක් ටරම් ගණන් ගන්නේ න. සිංහල උන්ට වගේ උන්ටත් කියපන් කෝ මුස්ලිම් උන් මෝඩයෝ ටැමිල් උන් මෝඩයෝ කියලා ?? මන් හැදුව මේක කියන්න කියලා වෙනස් කරන්න ඒ උනාට ටම 88/89 වගේ අනික් මිනිස්සුන්ට හැංගිලා ඉඳල මාරුව වගේ රේප් කපල මාරු වෙනවා . මේ කියපු දේ කවද හරි ත්රුම් අරන් අනුර කුමාරව 88/89 වගේ මරලා දල ඔය පක්ෂේ බේරගන්න .බුදුන් ගේ රාශියදුවේ ඉදන් චෛත්‍යට කුණු දන එක දක්වා ඒවාට මේ රටේ හැම බෞද්ධයෙක් ලගටම ඇවිල්ලා සමාව ගන්න වෙන වෙනම .. :yes::D:D:yes::yes:උබලට බැන්නම උබල ඒ මනුස්සයට මොඩය පිස්සා වහල්ලු කියනවා ඒ වැරැද්ද හදන්නේ නැහැ .. People who never do an assessment and rectify the shortcomings will never go up:D:D:yes::yes:;);):D:D
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    Ube ammata hukuwe anura kumara kiyala api dannawa ban. Eth e anura kumarage punchi amma kiyala danagena hitiye na. Ube duka sadaranai ban

    ඔය තියෙන්නේ වෛරය නොහැකියාව :D:D:yes::yes:;);):D:D. 88/89 වගේ මරන්න පුළුවන් නම් මරනවා. මරන්න බැරි නිසා අම්මලට බැනල කුණුහරුපෙන් රේප් කපනවා . මගේ රේප් අඩු කරනකොට උබල තේරුම් නොගෙන අඩු කරගන්නේ උබලගේ වොට් . මන් මේ හදන්නේ උබලව වලෙන් ගොඩ ගන්න:D:D:yes::yes:;);):D:D
    .. 88/89 මිනිසුන්ව හොරෙන් මැරුව වගේ ලපය giye නැත්නම් Game එකක් දීලා ඔය පක්ෂේ බේරගන්න:yes:;);):yes::yes: . උබලට මේකේ ඕන ටරම් ප්රෝෆිලේ හදාගෙන මගේ රේප් කපන්න පුළුවන් . but Election එකේදී ප්රෝෆිලේ ගොඩකින් වොටේ කරන්න බෑ නේද ??:D:D:yes::yes:;);):D:D
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    උබ මට ගොන් කියනවා මොකද මන් සිංහල නිසා . උබත් සිංහල උන්ට බනිනවා .. හබි ඔය ලපයට ඔච්ච්චර හරි වොට් කලේ සිංහල මිනිස්සු .. මුස්ලිම් මිනිස්සු වොට් කරේ නැහැ කියල බනින්නේ නැනේ සිංහල උන්ට වගේ මුන් වහල්ලු මුස්ලිම් චොන්ග්රෙස්ස් වහල්ලු කියලා ඔය ලපයා . tamil un TNA වහල්ලු කියලා ඔය ලපයා ඒ මොකෝ ??:D:D:yes:;);):D:D

    සිංහල මිනිස්සු ගොන් ප්‍රකශ ගොන් , ඔක්කොම ගොන් , ඒ උබලට වොටේ කරන සිංහල උන් .. :D:D:yes::yes:;);):D:D

    සිංහලයෝ මැරුණට පස්සේ ලපයා ප්‍රකාශයක් කරාද ? කරේ මුස්ලිම් උන්ට පක්ෂව. ඉබ්‍රහිම් නිවවාදී කරු කිව්වා .. :D:D:yes::yes::D:D

    උබ හැමදාම අනුරව සුද්ද කරන්න එනවනේ උබලගේ ඔලුවෙන් උව රක්කට මේ රටේ මිනිස්සු තේරුම් අරන් ඔය දීලා තියෙන්නේ .:D:D:yes::yes:;);):D:D උබ මට බැන්නට තව එක වොට් එකක් වත් වැඩි වෙන්නේ නැහැ :D:D:yes::yes::D:D.. උබල බැන බන ඉන්නේ නැතුව දැන්වත් තේරුම් අරන් වෙනස් වෙන්න . ජ්ව්ප් උන්ට පුළුවන් මගේ රේප් කපන්න වෛරයෙන් තරහයෙන් මොකද උන්ට තියෙන්නේ වෛරය:D:D:yes::yes::D:D .හබි ඔය වෛරය උබට තියෙන්නේ සිංහල උන් එක්ක . උබලව ටැමිල් මුස්ලිම් උන් බල්ලෙක් ටරම් ගණන් ගන්නේ න. සිංහල උන්ට වගේ උන්ටත් කියපන් කෝ මුස්ලිම් උන් මෝඩයෝ ටැමිල් උන් මෝඩයෝ කියලා ?? මන් හැදුව මේක කියන්න කියලා වෙනස් කරන්න ඒ උනාට ටම 88/89 වගේ අනික් මිනිස්සුන්ට හැංගිලා ඉඳල මාරුව වගේ රේප් කපල මාරු වෙනවා . මේ කියපු දේ කවද හරි ත්රුම් අරන් අනුර කුමාරව 88/89 වගේ මරලා දල ඔය පක්ෂේ බේරගන්න .බුදුන් ගේ රාශියදුවේ ඉදන් චෛත්‍යට කුණු දන එක දක්වා ඒවාට මේ රටේ හැම බෞද්ධයෙක් ලගටම ඇවිල්ලා සමාව ගන්න වෙන වෙනම .. :yes::D:D:yes::yes:උබලට බැන්නම උබල ඒ මනුස්සයට මොඩය පිස්සා වහල්ලු කියනවා ඒ වැරැද්ද හදන්නේ නැහැ .. People who never do an assessment and rectify the shortcomings will never go up:D:D:yes::yes:;);):D:D

    අනුර කොහෙදිද කියපන් විශේෂෙන් සිංහල මිනිස්සුන්ට බැනල තියෙන්නේ ????

    පොදුවේ අන්තවාදින්ට බැනල තියෙන්නේ …. මොකද මොඩරේට් සමාජවාදයේ රිජෙක්ට් කරන දෙයක් අන්තවාදය …

    තේරුම් ගනින් සමාජවාදෙයි සිංහල , මුස්ලිම් , දෙමල කියල නෑ .. හැමෝම එකයි …

    සිංහල උන් වැරදි කිව්වෙත් නෑ මුස්ලිම් උන් හරි කිව්වෙත් නෑ … එබරහිම් වැරදි නෑ කිව්වද නැද්ද මම දන්නේ නෑ … හැබැයි කිව්වත් කියල තියෙන්නේ ඒ මනුස්සය ගැන , එතනදී ජාතිය අදාළ නෑ ..

    මෙහෙමයි , මමත් පෞද්ගලිකව හිතනවා අපි ජාති වාදී වෙන්න ඕනේ කියල , මමත් තරමක් දුරට සිංහල ජාතිවාදී … චන්ද ප්‍රතිපලේ ගැන අවංකව අමුතු සතුටක් ආව …හැබැයි එක වෙනම කතාවක් බං …

    අනුරලා නියෝජනය කරන්නේ සමාජවාදය ( හැබැයි බොහොම දකුණට වෙන්න ) ඉතින් එතකොට උන්ට ජාතිවාදී වෙන්න බැහැ …

    අනුරගේ ලපේ ගැනයි , පුංචි අම්ම ගැනයි , රාජපක්ෂ විරෝදය ගැනයි හිතන්නේ නැතුව පොඩ්ඩක් විවුර්ත මනසකින් , ගැඹුරෙන් හිතපන්...

    අනිත් දේශපාලකයන්ගේ හා අනුරගේ ක්‍රියා කලාපය සංසන්දනය කරලා බලපන්…. අනිත් දේශපාලුවෝ ගූ වලේ ඉද්දි අනුරට යන බෙට්ට ගැන උඹල විවේචනය කරන එක හරිද කියල හිතල බලපන් ..
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    අනුර කොහෙදිද කියපන් විශේෂෙන් සිංහල මිනිස්සුන්ට බැනල තියෙන්නේ ????

    පොදුවේ අන්තවාදින්ට බැනල තියෙන්නේ …. මොකද මොඩරේට් සමාජවාදයේ රිජෙක්ට් කරන දෙයක් අන්තවාදය …

    තේරුම් ගනින් සමාජවාදෙයි සිංහල , මුස්ලිම් , දෙමල කියල නෑ .. හැමෝම එකයි …

    සිංහල උන් වැරදි කිව්වෙත් නෑ මුස්ලිම් උන් හරි කිව්වෙත් නෑ … එබරහිම් වැරදි නෑ කිව්වද නැද්ද මම දන්නේ නෑ … හැබැයි කිව්වත් කියල තියෙන්නේ ඒ මනුස්සය ගැන , එතනදී ජාතිය අදාළ නෑ ..

    මෙහෙමයි , මමත් පෞද්ගලිකව හිතනවා අපි ජාති වාදී වෙන්න ඕනේ කියල , මමත් තරමක් දුරට සිංහල ජාතිවාදී … චන්ද ප්‍රතිපලේ ගැන අවංකව අමුතු සතුටක් ආව …හැබැයි එක වෙනම කතාවක් බං …

    අනුරලා නියෝජනය කරන්නේ සමාජවාදය ( හැබැයි බොහොම දකුණට වෙන්න ) ඉතින් එතකොට උන්ට ජාතිවාදී වෙන්න බැහැ …

    අනුරගේ ලපේ ගැනයි , පුංචි අම්ම ගැනයි , රාජපක්ෂ විරෝදය ගැනයි හිතන්නේ නැතුව පොඩ්ඩක් විවුර්ත මනසකින් , ගැඹුරෙන් හිතපන්...

    අනිත් දේශපාලකයන්ගේ හා අනුරගේ ක්‍රියා කලාපය සංසන්දනය කරලා බලපන්…. අනිත් දේශපාලුවෝ ගූ වලේ ඉද්දි අනුරට යන බෙට්ට ගැන උඹල විවේචනය කරන එක හරිද කියල හිතල බලපන් ..

    සිංහල උන්ට තම අනුර බනින්නේ එක කොහෙද කරේ කවද්ද කරේ කියලා උබ අහනවනම් උබ උගේ කතාවට වශී වෙලා උගේ ඒවා අහන ඉන්නවා. එහෙම අහන ඉන්න උන්ට වැරදි පෙන්නේ නැ . සිංහල මිනිස්සු ජාතිවාදී කියල උ කෙලින්ම කිව්වා කවද්ද කොහෙද කියලා මිනිස්සු හොයාගෙන ටම වොටේ කරේ දැන් හොයන්නේ ඕනේ ඔකේ feedback බලන ජ්ව්ප් උන් :D:D:yes::yes:;);):D:D

    mata හිතපන් කියලා වැඩක් නැ උබල හිතපන් උබලට තේරෙන්නේ නැතුව උබල හදන්නේ බනින එක්ව හදන්න උට වෛර කරන්න උගේ රේප් කපන්න ඔය මන් කියලා තියෙන ඔක්කොම හෙමින් කියවල බලපන් වෛරය නැතුව .. mawa හදලා වැඩක් න මන් නෙවේ හැදෙන්න ඕනේ .. එකවත් උබට තේරෙන්නේ නැත්නම් . කල්පනා කරන්න ඕනේ හිතල බලන්න ඕනේ මන් නෙවේ මට හිතන්න කිව්වට
    එකවත් තේරෙන්නේ නැතනම් ubata sorry.com:D:D:yes::yes:;);):D:D

    රාජපක්ෂලාගේ ඔක්කොම දන්නා මනුස්සය ඉබ්‍රහිම් ගැන මුකුත් නොදැන පක්ෂෙට අරන් සල්ලි අරන් පර්ලිමෙන්ට් ලිස්ට් එකට දල . ඕක ජ්ව්ප් නැතුව වෙන උන් කර නම් කොහොමද ??:D:D:yes::yes::D:D

    උබ මේක කියවලා මට reply දන්න ඉන්නේ මට හැදෙන්න කියලා නම් මට කියන්න තියෙන්නේ මට තියෙන්නේ එකම එක වොට් එකක පමණි :D:D:yes::yes::D:D:D ub