ජිම් පිස්සන්ට - ප්‍රෝටීන අතිරේක (Protein Supplements)

damith sa

Well-known member
  • Feb 7, 2009
    2,973
    765
    113
    මෙහෙ තමා
    whey protein nam jarawa ban. owa hadanne dairy farms wala ithuru wena dewal walin
    ita wada whole foods walin labena protein hodai

    :P ehenam lanakaweth hadanna bariya.mn ahala thiyena widihata kiri wala first stage ekedi ganna products thamai whey,cheese kiyanne.ekai owa ganan.habai uba kiyana kthawa hari.foods walin ganna eka thaami hodama.ekak ewain bada pirenawa.a nisa craving enne na.diet on point kalaki.kidney walata hodai.whey absorb karanna kidney eka mahansi wenawa.anika anik macronutri foods walin hambenawa.habai bn welawa ekka rate kama wala thiyena chemicals tika dakkama whey walin bath hadan kana ekath hodai agata
     
    Last edited:

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,034
    8,367
    113
    Kotahena
    Keto is ultra ultra low carb, if you don't what Keto is just look it up. Low carb is not Keto.

    Keto Diet eken muscles hadanawa kiyana eken prove wenne naha No carb = No muscle kiyana eka wrong kiyala.

    Keto nam Ketones energy source eka widihata thiyenna ona. Ekko Ketones, Ekko Carbs. deka madde ekak naha. thiyenne low carb witharai. low carb nam keto argument eka sampoornayen amataka karanna ona.

    Ketone kiyanne alternative fuel eka Carbs wenuwata fat walin body eka run karana.

    Ekko keto, ekko carb. deken ekak thiyenna ona body ekata fuel ekak. dekama nathi unoth cannibalize karanna gannawa muscle eka muscle ekenma.

    Nikan pol gas nagina ekaa wage ata gahila yanawa.

    Carbs ganna ona. Low carb gaththoth keto walata body eka switch wenne naha. keto walata sathiyak wath run karanna ona 0 carb aragena. poddak hari carb gaththoth body eke fuel source eka Carbs walata tak gaala maaru wenawa.

    Ethakota low carb kiyanne fuel madi kiyana eka.

    Brain eka wada karanne Survival 1st, Muscle building 2nd kiyala.

    Ea kiyanne calories ganna ona burn karana pramanayata wada (calorie surplus)
    eke anik paththa unoth, ea kiyanne calories burn karana pramanayata wada aduwen gaththoth (calorie deficit) muscle build wenne naha, survival mode ekata watenawa ethakota. muscle hadenawata wada jeewath karawana eka thamai important deya widihata ganne. muscle tissue repair karanna ganne passe

    Correct me if I'm wrong.
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,428
    2,145
    113
    Leeds, UK
    No carb = no muscle

    Keto Diet eken muscles hadanawa kiyana eken prove wenne naha No carb = No muscle kiyana eka wrong kiyala.

    Keto nam Ketones energy source eka widihata thiyenna ona. Ekko Ketones, Ekko Carbs. deka madde ekak naha. thiyenne low carb witharai. low carb nam keto argument eka sampoornayen amataka karanna ona.

    Ketone kiyanne alternative fuel eka Carbs wenuwata fat walin body eka run karana.

    Ekko keto, ekko carb. deken ekak thiyenna ona body ekata fuel ekak. dekama nathi unoth cannibalize karanna gannawa muscle eka muscle ekenma.

    Nikan pol gas nagina ekaa wage ata gahila yanawa.

    Carbs ganna ona. Low carb gaththoth keto walata body eka switch wenne naha. keto walata sathiyak wath run karanna ona 0 carb aragena. poddak hari carb gaththoth body eke fuel source eka Carbs walata tak gaala maaru wenawa.

    Ethakota low carb kiyanne fuel madi kiyana eka.

    Brain eka wada karanne Survival 1st, Muscle building 2nd kiyala.

    Ea kiyanne calories ganna ona burn karana pramanayata wada (calorie surplus)
    eke anik paththa unoth, ea kiyanne calories burn karana pramanayata wada aduwen gaththoth (calorie deficit) muscle build wenne naha, survival mode ekata watenawa ethakota. muscle hadenawata wada jeewath karawana eka thamai important deya widihata ganne. muscle tissue repair karanna ganne passe

    Correct me if I'm wrong.

    For muscle building you need protein and extra calories for the rebuild process. Extra calories can come from Fat or Carbs. So you can eliminate carbs and just depend on Fat and that is what Keto diet is. I don't know why is this so hard to understand.
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,034
    8,367
    113
    Kotahena
    For muscle building you need protein and extra calories for the rebuild process. Extra calories can come from Fat or Carbs. So you can eliminate carbs and just depend on Fat and that is what Keto diet is. I don't know why is this so hard to understand.
    It's not hard to understand. I know how keto works.
    what I mean by saying No carbs = No muscle is "Extra calories". Just like you said, protein + Extra calories. The body needs a fuel source. And you get those extra calories from Carbs! not by Fat. Because it's easy? Keto is hard! It's hard to find cheap fat sources in Sri Lanka!, but carbs! bread, red rice easy right?!

    Yeah, keto is one of the most efficient ways to lose fat. And you have to reject all carb foods in order to get into the keto diet. (I used to be on keto for a couple of months, Still, I have a bottle of reagent strips for urinalysis), there is no arguing. It's more efficient but expensive?
    And I lost lots of muscles and money just because I couldn't maintain the calorie surplus. Lost lots of money because I spent them on supplements (protein). because I took protein while I was on Keto and there was 0 improvement. because I couldn't maintain the calorie surplus by fat. So I had to give up on Keto and switched to the carbs. Now I have a significant improvement. I'd be able to do that more efficiently if I had enough fat (extra calories from fat). It wasn't practical for me.
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,428
    2,145
    113
    Leeds, UK
    It's not hard to understand. I know how keto works.
    what I mean by saying No carbs = No muscle is "Extra calories". Just like you said, protein + Extra calories. The body needs a fuel source. And you get those extra calories from Carbs! not by Fat. Because it's easy? Keto is hard! It's hard to find cheap fat sources in Sri Lanka!, but carbs! bread, red rice easy right?!

    Yeah, keto is one of the most efficient ways to lose fat. And you have to reject all carb foods in order to get into the keto diet. (I used to be on keto for a couple of months, Still, I have a bottle of reagent strips for urinalysis), there is no arguing. It's more efficient but expensive?
    And I lost lots of muscles and money just because I couldn't maintain the calorie surplus. Lost lots of money because I spent them on supplements (protein). because I took protein while I was on Keto and there was 0 improvement. because I couldn't maintain the calorie surplus by fat. So I had to give up on Keto and switched to the carbs. Now I have a significant improvement. I'd be able to do that more efficiently if I had enough fat (extra calories from fat). It wasn't practical for me.

    If you are in SL then yes you might struggle to find quality fat sources. Hard to be in Keto. Where I live we can afford any kind of diet and it cost you an arm and a leg :yes: I can't be in Keto because I have a family and I just can't have a separate life style. But if you are single and alone then you can try different diets.

    For good fat sources I usually use avocado, cottage cheese, olive oil & cold press rapeseed oil, salmon and nuts.
     

    damith sa

    Well-known member
  • Feb 7, 2009
    2,973
    765
    113
    මෙහෙ තමා
    If you are in SL then yes you might struggle to find quality fat sources. Hard to be in Keto. Where I live we can afford any kind of diet and it cost you an arm and a leg :yes: I can't be in Keto because I have a family and I just can't have a separate life style. But if you are single and alone then you can try different diets.

    For good fat sources I usually use avocado, cottage cheese, olive oil & cold press rapeseed oil, salmon and nuts.

    :yes::yes::yes: hard to do diet properly with lifestyle and cost :sorry: