අද කාලේ ඇත්තටම අපි වියදම් කරන මුදලට සාධාරණයක් වෙන්නේ නැහැ. ගොඩක් වෙලාවට දැන් හැම වෙළෙන්දම බලන්නේ හුරන් කන්න,පුරුදු වෙලා.
මම එදිනෙදා කරන වියදම් වලින් මුදලට පොඩි හරි වටිනාකමක් දෙන්නේ මෙන්න මේ වගේ දේවල් වලින්. උබලගේ methods මොනවාද කියලා පොඩ්ඩක් share කරමු. කාගේ හරි ජිවිත අත්දැකීම් වටීවි කාටහරි.
කඩේකට ගියාම කොහොමද බඩු ගන්නේ.
1. ගොඩක් වෙලාවට අපි හැමෝම යන්නේ supermarket වලටනේ. මේවගෙන් කරවල හාල් මැස්සෝ වගේ දේවල් ගන්න හොද නැහැ.packet කරලා ගිනි ගණන් වලට විකුනන්නේ.හාල්මැස්සෝ කරවල වගේ ඒවා ගන්න town එකේ තොග කඩේට යන්න.
හාල්මැස්සෝ ගනිද්දී ටිකක් ලොකු හාල්මැස්සෝ ගන්න. අනික තෝරද්දී හාල්මැස්සෝ කුඩු එන්නේ නැති වෙන්න දාන්න කියන්න. හොදට වේලිච්ච හාල්මැස්සෝ ගන්න.කරවලත් එහෙමයි.
2. yorgart ගද්දි supermarket වලින් ගන්න එපා.පොඩ්ඩක් බලන්න කඩවල් තියනවා yorgart 10ට 2කක නිකන් දෙනවා.ඒ වගේ තැනක් බලල ගන්න.Island එකේ එහෙම දෙනවා.
3. සුපෙර්මර්කෙට් වලින් carot එහෙම තියන්නේ කොළ ටික බාගෙට කපලා.දැන් එළවලු ගණන් එක්ක වැඩකට නැති කොළ කෑලි වලට ගෙවලා වැඩක් නැහැනේ. ලජ්ජා වෙන්න එපා ඒ ටික කඩල අයින් කරන්න.
3. කෙසෙල් ගනිද්දී කෙසෙල් අවරියේ යට බලන්න.ගෙඩි තැලිලා තියෙන්න පුළුවන්. මිදී වගේ දේවල් උනත් එහෙමයි. ඒ ගෙඩි අයින් කරන්න.
4. මාළු එහෙම ගනිද්දී වැල්ලෙන් වගේ ගන්න පුලුවන්නම් ගොඩක් ලාබයි සහ ෆ්රෙෂ්.
5. සිනි පරිප්පු එහෙම ගද්දි 1 kg packet ගන්න එපා. එකක් පරිසර දුෂණය. අනික බෞ ගානක් වැඩි පුර ගෙවන්න ඕන. ඒවා loose 3-5kg ක් වගේ ගන්න.
6. LED bulb එහෙම අරන් තියගට්ටට කමක් නැහැ. මාසෙන් මාසෙට ගණන් යනවා.
7. ලුණු ,සුදු ළුණු එහෙම ගද්දි පොත්ත හොදට වේලිච්ච ළුණු , ගන්න.කල් තියාගන්න පුළුවන්. වතුර බර අඩු නිසා වැඩි ගෙඩි ගානක් අල්ලනවා.
8. තැබිලි එහෙම ගන්නවනම් ගෙඩි 7-8ක් ගන්න normaly රුපියල් 5ක් වගේ අඩු කරනවා ගොඩක් වෙලාවට.
9. තේ කොළ වගේ ගන්නවනම් 500g වගේ ගන්න බලන්න. ගාන ටිකක් අඩුයි එතකොට. හැබැයි රහට තේ එකක් බොන්න ඕනනම් ටිකක් වියදම් කරන්න ඕන. එත් එහෙම කරත් පාඩු නැහැ.
10. කිරි පිටි නම් දැන් අපි අත ඇරලම දාලා තියෙන්නේ. ඒ වෙනුවට හොද තේ එකක් බොන්න පුරුදු වෙන්න බලන්න.
11. තුනපහ ජාති ගෙදර කොටා ගන්නවනම් සුවදත් හොදයි රසත් හොදයි. ලොකු ලාබෙකුත් තියෙනවා. ගන්නවනම් 250g වගේ packet වත් ගන්න 50-100g ගද්දි පාඩුයි.
දැනට ඔය ටික තමයි shopping කරද්දී මතක් වෙන්නේ. මතක් වෙන ඒවා දාන්නම්. නොදන්නා tricks තියනවනම් බෙදා ගමු.
මම එදිනෙදා කරන වියදම් වලින් මුදලට පොඩි හරි වටිනාකමක් දෙන්නේ මෙන්න මේ වගේ දේවල් වලින්. උබලගේ methods මොනවාද කියලා පොඩ්ඩක් share කරමු. කාගේ හරි ජිවිත අත්දැකීම් වටීවි කාටහරි.
කඩේකට ගියාම කොහොමද බඩු ගන්නේ.
1. ගොඩක් වෙලාවට අපි හැමෝම යන්නේ supermarket වලටනේ. මේවගෙන් කරවල හාල් මැස්සෝ වගේ දේවල් ගන්න හොද නැහැ.packet කරලා ගිනි ගණන් වලට විකුනන්නේ.හාල්මැස්සෝ කරවල වගේ ඒවා ගන්න town එකේ තොග කඩේට යන්න.
හාල්මැස්සෝ ගනිද්දී ටිකක් ලොකු හාල්මැස්සෝ ගන්න. අනික තෝරද්දී හාල්මැස්සෝ කුඩු එන්නේ නැති වෙන්න දාන්න කියන්න. හොදට වේලිච්ච හාල්මැස්සෝ ගන්න.කරවලත් එහෙමයි.
2. yorgart ගද්දි supermarket වලින් ගන්න එපා.පොඩ්ඩක් බලන්න කඩවල් තියනවා yorgart 10ට 2කක නිකන් දෙනවා.ඒ වගේ තැනක් බලල ගන්න.Island එකේ එහෙම දෙනවා.
3. සුපෙර්මර්කෙට් වලින් carot එහෙම තියන්නේ කොළ ටික බාගෙට කපලා.දැන් එළවලු ගණන් එක්ක වැඩකට නැති කොළ කෑලි වලට ගෙවලා වැඩක් නැහැනේ. ලජ්ජා වෙන්න එපා ඒ ටික කඩල අයින් කරන්න.
3. කෙසෙල් ගනිද්දී කෙසෙල් අවරියේ යට බලන්න.ගෙඩි තැලිලා තියෙන්න පුළුවන්. මිදී වගේ දේවල් උනත් එහෙමයි. ඒ ගෙඩි අයින් කරන්න.
4. මාළු එහෙම ගනිද්දී වැල්ලෙන් වගේ ගන්න පුලුවන්නම් ගොඩක් ලාබයි සහ ෆ්රෙෂ්.
5. සිනි පරිප්පු එහෙම ගද්දි 1 kg packet ගන්න එපා. එකක් පරිසර දුෂණය. අනික බෞ ගානක් වැඩි පුර ගෙවන්න ඕන. ඒවා loose 3-5kg ක් වගේ ගන්න.
6. LED bulb එහෙම අරන් තියගට්ටට කමක් නැහැ. මාසෙන් මාසෙට ගණන් යනවා.
7. ලුණු ,සුදු ළුණු එහෙම ගද්දි පොත්ත හොදට වේලිච්ච ළුණු , ගන්න.කල් තියාගන්න පුළුවන්. වතුර බර අඩු නිසා වැඩි ගෙඩි ගානක් අල්ලනවා.
8. තැබිලි එහෙම ගන්නවනම් ගෙඩි 7-8ක් ගන්න normaly රුපියල් 5ක් වගේ අඩු කරනවා ගොඩක් වෙලාවට.
9. තේ කොළ වගේ ගන්නවනම් 500g වගේ ගන්න බලන්න. ගාන ටිකක් අඩුයි එතකොට. හැබැයි රහට තේ එකක් බොන්න ඕනනම් ටිකක් වියදම් කරන්න ඕන. එත් එහෙම කරත් පාඩු නැහැ.
10. කිරි පිටි නම් දැන් අපි අත ඇරලම දාලා තියෙන්නේ. ඒ වෙනුවට හොද තේ එකක් බොන්න පුරුදු වෙන්න බලන්න.
11. තුනපහ ජාති ගෙදර කොටා ගන්නවනම් සුවදත් හොදයි රසත් හොදයි. ලොකු ලාබෙකුත් තියෙනවා. ගන්නවනම් 250g වගේ packet වත් ගන්න 50-100g ගද්දි පාඩුයි.
දැනට ඔය ටික තමයි shopping කරද්දී මතක් වෙන්නේ. මතක් වෙන ඒවා දාන්නම්. නොදන්නා tricks තියනවනම් බෙදා ගමු.

