ජිවන අත්දැකීම් එක්ක තියන සල්ලි ඉතිරි කරමු.

IronRox

Well-known member
  • Oct 23, 2013
    1,633
    614
    113
    අද කාලේ ඇත්තටම අපි වියදම් කරන මුදලට සාධාරණයක් වෙන්නේ නැහැ. ගොඩක් වෙලාවට දැන් හැම වෙළෙන්දම බලන්නේ හුරන් කන්න,පුරුදු වෙලා.
    මම එදිනෙදා කරන වියදම් වලින් මුදලට පොඩි හරි වටිනාකමක් දෙන්නේ මෙන්න මේ වගේ දේවල් වලින්. උබලගේ methods මොනවාද කියලා පොඩ්ඩක් share කරමු. කාගේ හරි ජිවිත අත්දැකීම් වටීවි කාටහරි.

    කඩේකට ගියාම කොහොමද බඩු ගන්නේ.


    1. ගොඩක් වෙලාවට අපි හැමෝම යන්නේ supermarket වලටනේ. මේවගෙන් කරවල හාල් මැස්සෝ වගේ දේවල් ගන්න හොද නැහැ.packet කරලා ගිනි ගණන් වලට විකුනන්නේ.හාල්මැස්සෝ කරවල වගේ ඒවා ගන්න town එකේ තොග කඩේට යන්න.
    හාල්මැස්සෝ ගනිද්දී ටිකක් ලොකු හාල්මැස්සෝ ගන්න. අනික තෝරද්දී හාල්මැස්සෝ කුඩු එන්නේ නැති වෙන්න දාන්න කියන්න. හොදට වේලිච්ච හාල්මැස්සෝ ගන්න.කරවලත් එහෙමයි.

    2. yorgart ගද්දි supermarket වලින් ගන්න එපා.පොඩ්ඩක් බලන්න කඩවල් තියනවා yorgart 10ට 2කක නිකන් දෙනවා.ඒ වගේ තැනක් බලල ගන්න.Island එකේ එහෙම දෙනවා.
    3. සුපෙර්මර්කෙට් වලින් carot එහෙම තියන්නේ කොළ ටික බාගෙට කපලා.දැන් එළවලු ගණන් එක්ක වැඩකට නැති කොළ කෑලි වලට ගෙවලා වැඩක් නැහැනේ. ලජ්ජා වෙන්න එපා ඒ ටික කඩල අයින් කරන්න.

    3. කෙසෙල් ගනිද්දී කෙසෙල් අවරියේ යට බලන්න.ගෙඩි තැලිලා තියෙන්න පුළුවන්. මිදී වගේ දේවල් උනත් එහෙමයි. ඒ ගෙඩි අයින් කරන්න.

    4. මාළු එහෙම ගනිද්දී වැල්ලෙන් වගේ ගන්න පුලුවන්නම් ගොඩක් ලාබයි සහ ෆ්‍රෙෂ්.

    5. සිනි පරිප්පු එහෙම ගද්දි 1 kg packet ගන්න එපා. එකක් පරිසර දුෂණය. අනික බෞ ගානක් වැඩි පුර ගෙවන්න ඕන. ඒවා loose 3-5kg ක් වගේ ගන්න.
    6. LED bulb එහෙම අරන් තියගට්ටට කමක් නැහැ. මාසෙන් මාසෙට ගණන් යනවා.
    7. ලුණු ,සුදු ළුණු එහෙම ගද්දි පොත්ත හොදට වේලිච්ච ළුණු , ගන්න.කල් තියාගන්න පුළුවන්. වතුර බර අඩු නිසා වැඩි ගෙඩි ගානක් අල්ලනවා.
    8. තැබිලි එහෙම ගන්නවනම් ගෙඩි 7-8ක් ගන්න normaly රුපියල් 5ක් වගේ අඩු කරනවා ගොඩක් වෙලාවට.
    9. තේ කොළ වගේ ගන්නවනම් 500g වගේ ගන්න බලන්න. ගාන ටිකක් අඩුයි එතකොට. හැබැයි රහට තේ එකක් බොන්න ඕනනම් ටිකක් වියදම් කරන්න ඕන. එත් එහෙම කරත් පාඩු නැහැ.
    10. කිරි පිටි නම් දැන් අපි අත ඇරලම දාලා තියෙන්නේ. ඒ වෙනුවට හොද තේ එකක් බොන්න පුරුදු වෙන්න බලන්න.
    11. තුනපහ ජාති ගෙදර කොටා ගන්නවනම් සුවදත් හොදයි රසත් හොදයි. ලොකු ලාබෙකුත් තියෙනවා. ගන්නවනම් 250g වගේ packet වත් ගන්න 50-100g ගද්දි පාඩුයි.

    දැනට ඔය ටික තමයි shopping කරද්දී මතක් වෙන්නේ. මතක් වෙන ඒවා දාන්නම්. නොදන්නා tricks තියනවනම් බෙදා ගමු.
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,831
    8,053
    113
    මෙන්න මෙතන...
    Mama nam market ekata gyama issellma kranne watema raumak dana eka..eken idea ekak ganna pluwn hoda elawalu ganan tikak aduwen tyne koheda kyla..gddak aya ehema ne ahuwena first place eken badu aran yanwa..

    thunapaha wge gannawa nam loose ganna packet ganna epa patta padui..

    Supermarket walin badu ganiddi discounts set wena ewa gannawa mam nam..keels eke hama week ekema ehema promotion yanwane..api hitamu api use krana dish wash liquid ekak tynwa 25% discount ekak ekka..mam nam e wge set unoth dekak witara ara gannwa..ekenuth podi ganak apita ituru kraganna pluwan

    tawa matak unoth dannam..

    anyway good thread..keep it up
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    තෝරද්දී හාල්මැස්සෝ කුඩු එන්නේ නැති වෙන්න දාන්න කියන්න
    IMG_20220208_005547.jpg

    සුපෙර්මර්කෙට් වලින් carot එහෙම තියන්නේ කොළ ටික බාගෙට කපලා.දැන් එළවලු ගණන් එක්ක වැඩකට නැති කොළ කෑලි වලට ගෙවලා වැඩක් නැහැනේ. ලජ්ජා වෙන්න එපා ඒ ටික කඩල අයින් කරන්න
    Posh people buy vegetables from there. We goto Irida pola

    මාළු එහෙම ගනිද්දී වැල්ලෙන් වගේ ගන්න පුලුවන්නම් ගොඩක් ලාබයි සහ ෆ්‍රෙෂ්.

    IMG_20220208_005021.jpg


    සිනි පරිප්පු එහෙම ගද්දි 1 kg packet ගන්න එපා. එකක් පරිසර දුෂණය. අනික බෞ ගානක් වැඩි පුර ගෙවන්න ඕන. ඒවා loose 3-5kg ක් වගේ ගන්න.

    IMG_20220208_005053.jpg



    LED bulb එහෙම අරන් තියගට්ටට කමක් නැහැ. මාසෙන් මාසෙට ගණන් යනවා.

    IMG_20220208_005326.png



    Finally Thread owner

    images
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    හාල් ගන්න මෝලකට යන්න, අනිව අඩුවෙ ගන්න පුලුවන්
    මාලු නන් ලෙල්ලමකට
    සබන්, ටූත් පේස්ට්, සැමන් ටින් වලට තොග කඩේකින් ගන්න, රුඉයල් 8-10 ක් අතර ගානකට අඩුවෙන් ගන්න පුලුවන්
     

    Ted Mosby

    Well-known member
  • Aug 29, 2021
    594
    1,604
    93
    ඔච්චර කිලෝ ගණන් අරන් හුලං වැදිලා බොක වෙලා යනවා. දෙන්නෙක් ඉන්න ගෙදරකට සීනි කිලෝ 5ක් කියන්නේ මාස 5ක්.

    සල්ලි ඉතුරු කරන්න කියලා ලොකු හාල්මැස්සෝ අරගෙන ඔවා බදින්න පොල්තෙල් යනවා ගමකට. අනික පරාල කනවා වගේ මෙලෝ රහක් නෑ. පොඩි උන් තමයි හොඳ

    තුනපහ ජාති ගෙදර කොටා ගන්නවනම් සුවදත් හොදයි රසත් හොදයි.

    වාවා ගන්න ඒවා ඊට වඩා හොදයි.
     

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,401
    13,322
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    අද කාලෙ ඔහොම කීප තැනකට ගිහින් ගන්නවට වඩා ලාබයි එක තැනකින් ඔක්කොම ගන්න එක ගමන් වියදම එක්ක බලපුවාම. ඔක්කොම එකම තැනක තියෙන ආර්ථික මධ්‍යස්ථානයකින් නම් ඔහොම කරන්න පුළුවන්.
     

    IronRox

    Well-known member
  • Oct 23, 2013
    1,633
    614
    113
    View attachment 159772

    Posh people buy vegetables from there. We goto Irida pola



    View attachment 159769



    View attachment 159770




    View attachment 159771


    Finally Thread owner

    images

    View attachment 159772

    Posh people buy vegetables from there. We goto Irida pola



    View attachment 159769



    View attachment 159770




    View attachment 159771


    Finally Thread owner

    images
    Ha ha nice one bro. Please share some of your experiences.

    Mama nam market ekata gyama issellma kranne watema raumak dana eka..eken idea ekak ganna pluwn hoda elawalu ganan tikak aduwen tyne koheda kyla..gddak aya ehema ne ahuwena first place eken badu aran yanwa..

    thunapaha wge gannawa nam loose ganna packet ganna epa patta padui..

    Supermarket walin badu ganiddi discounts set wena ewa gannawa mam nam..keels eke hama week ekema ehema promotion yanwane..api hitamu api use krana dish wash liquid ekak tynwa 25% discount ekak ekka..mam nam e wge set unoth dekak witara ara gannwa..ekenuth podi ganak apita ituru kraganna pluwan

    tawa matak unoth dannam..

    anyway good thread..keep it up
    mamat godak velavata CC discount use karanawa. 10-25% vage off venava. elavalu mas vage ewata
    ------ Post added on Feb 8, 2022 at 10:13 AM

    Mama nam market ekata gyama issellma kranne watema raumak dana eka..eken idea ekak ganna pluwn hoda elawalu ganan tikak aduwen tyne koheda kyla..gddak aya ehema ne ahuwena first place eken badu aran yanwa..

    thunapaha wge gannawa nam loose ganna packet ganna epa patta padui..

    Supermarket walin badu ganiddi discounts set wena ewa gannawa mam nam..keels eke hama week ekema ehema promotion yanwane..api hitamu api use krana dish wash liquid ekak tynwa 25% discount ekak ekka..mam nam e wge set unoth dekak witara ara gannwa..ekenuth podi ganak apita ituru kraganna pluwan

    tawa matak unoth dannam..

    anyway good thread..keep it up
    mamat godak velavata CC discount use karanawa. 10-25% vage off venava. elavalu mas vage ewata
    හාල් ගන්න මෝලකට යන්න, අනිව අඩුවෙ ගන්න පුලුවන්
    මාලු නන් ලෙල්ලමකට
    සබන්, ටූත් පේස්ට්, සැමන් ටින් වලට තොග කඩේකින් ගන්න, රුඉයල් 8-10 ක් අතර ගානකට අඩුවෙන් ගන්න පුලුවන්
    elaz bro. thava tiyanavanam share karagamu.
    ------ Post added on Feb 8, 2022 at 10:14 AM

    ඔච්චර කිලෝ ගණන් අරන් හුලං වැදිලා බොක වෙලා යනවා. දෙන්නෙක් ඉන්න ගෙදරකට සීනි කිලෝ 5ක් කියන්නේ මාස 5ක්.

    සල්ලි ඉතුරු කරන්න කියලා ලොකු හාල්මැස්සෝ අරගෙන ඔවා බදින්න පොල්තෙල් යනවා ගමකට. අනික පරාල කනවා වගේ මෙලෝ රහක් නෑ. පොඩි උන් තමයි හොඳ

    තුනපහ ජාති ගෙදර කොටා ගන්නවනම් සුවදත් හොදයි රසත් හොදයි.

    වාවා ගන්න ඒවා ඊට වඩා හොදයි.
    eka machan gedarakata galapena vidiyata ganna ona. sini hodata bascut ekakata dala vahala tibbama awlak venne ne. anit de thamai sini bothal vala tiyeddi the hadana handa ehema danna hoda naha.etakota thamai sini ra venne kal yaddi.
    ------ Post added on Feb 8, 2022 at 10:16 AM

    අද කාලෙ ඔහොම කීප තැනකට ගිහින් ගන්නවට වඩා ලාබයි එක තැනකින් ඔක්කොම ගන්න එක ගමන් වියදම එක්ක බලපුවාම. ඔක්කොම එකම තැනක තියෙන ආර්ථික මධ්‍යස්ථානයකින් නම් ඔහොම කරන්න පුළුවන්.
    eka atta machan.
    ------ Post added on Feb 8, 2022 at 10:17 AM
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    IronRox

    Well-known member
  • Oct 23, 2013
    1,633
    614
    113
    okkoma hodai ara carrot wala kanne nathi kalla kadana eka ara. eka kadana eka hoda wadak newei. e kade tiyenne eka pitin nan ekatath ekkane gana kiyala tityenne. eka epa nam wena tanakin ganna ekai tiyenne. unge trick ekak tamai ekath ekka wikunana eka gana aduwen pennanna. but eka kadana eka ethical na.
    oka unge trick ekak thamai. mokatada api eka ekage trick valata ahuvenne anika carrot 1kg RS550 kvage venava. ekenuth 200g vage natu tikak avama vadakda. un unat danaganna ona sadarana venna.

    awlk gnda epa mchng Post eka kiyawanakota nam umba karima kunu peretyek kyla hitenne :D
    kunu kamai arapirimasmai ,thamange mudalata sadaranayak karaganna ekai venas ban.
    ------ Post added on Feb 8, 2022 at 10:23 AM
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    Ha ha, nice one bro. Please share some of your experiences.
    1. Buying vegetables from Irida pola bro. or else small vendors selling by the side of the road with Demo Batta. Because their vegetables & fruits are fresh and cheap

    2. I am avoiding supermarkets as much as possible. Because, if I go there I use to buy unnecessary and unhealthy things like chocolates, tipitips , sausages, maggie etc.

    3. I buy from wholesale grocery shops because they use to give 10 -15 rupees discounts than the printed price and can avoid unnecessary buying.
     

    LPMAC

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    1,120
    668
    113
    Kegalle
    උඩ තට්ටුවේ වැඩට කල් තියාම පුළුවන් විදිහට බඩු ගේනවා

    ඇලුමිනියම් බඩු ටික -
    පොටි -RS 500- 25KG
    වයරින් එකේ බඩු ටික (swith / bulb ගෙනාවේ නැ )
    Rocell Tile Order කලා - 912 per 2x2 tile
    වැලි එකක් ගේනවා - 2 cube

    වැඩ පටන් ගන්න cement අඩුත් නැ තාම
     

    IronRox

    Well-known member
  • Oct 23, 2013
    1,633
    614
    113
    1. Buying vegetables from Irida pola bro. or else small vendors selling by the side of the road with Demo Batta. Because their vegetables & fruits are fresh and cheap

    2. I am avoiding supermarkets as much as possible. Because, if I go there I use to buy unnecessary and unhealthy things like chocolates, tipitips , sausages, maggie etc.

    3. I buy from wholesale grocery shops because they use to give 10 -15 rupees discounts than the printed price and can avoid unnecessary buying.
    I thought you are a smart guy. Now it's proved.

    LED bulb එහෙම අරන් තියගට්ටට කමක් නැහැwarrty left
    meka atta thamai. mama bulb ganna hardware eke dial eka date eka mark karanne naha fit ekata. habai dan bulb ekak 300-400 kin vadi vela tiyenne.
    ------ Post added on Feb 8, 2022 at 10:41 AM
     

    Blacq

    Well-known member
  • May 1, 2013
    788
    1,262
    93
    Guess
    යෝගට් ගන්නවානම් සුපර්මාකට් ගන්න එපා සාමන්යෙන් රුපියල් 10-12 ක් අඩුවෙන් පිට ගන්න පුළුවන්, හයිලන්ඩ් අයිස්ක්‍රීම් උනත් එහෙමයි,

    මමනම් ගොඩක් වෙලාවට කීල්ස් ටැබ්ලොයිඩ් එක බලලා යන්නේ, (tabloid.keellssuper.com)වටවල තේ වලට, සර්ෆ්ක්සෙල් වොෂින් liquid එකට 30% හම්බවෙනවා nexus, තව ඉන්ස්ටන්ට් කොෆි එහෙමත් ඕකෙන් බලලා තමා ගන්නේ, ඕකත් එක්කම ඉතින් එළවළු, පලතුරු, අනිත් බඩු ගන්න ගියොත් ඉතින් ෂොට් එක හම්බ වෙනවා, එහෙමෙහෙ දුවන්න බැරිනම් ගන්න, නැත්නම් ලාබම වැඩේ තමයි ලාභ බඩූ ඒ ඒ තැනින් ගන්න එක,

    තව තියෙනවා ටයිප් කරන්න වෙලාවක් නෑ :dull: