Turning point එකක් කියලා motivational එකක් නැහැ,
නමුත් පොඩි කාලේ ඉඳන් කරන්න අසාවෙන් හිටියෙ scientist කෙනෙක් වෙන්න,
ඕනෑවටත් වඩා හොඳ result එකක් ආවා,
නමුත් ආවාට පස්සේ බලනකොට එකට හිටපු එවුන් engineering ගිහිං.
එතකොට පොඩි upset ගතියක් ආවා,
First attempt කරණකොට දවස් 3 ක් විතර class ගියපු sir කෙනෙක් අහම්බෙන් හම්බවෙලා results කීවා.
Sir කීවා ඔයිට වඩා යන්න, ආය A/L කරන්න කියලා,
(මං දන්නේ නැහැ sir එහෙම මාව විශේෂ meter එකක් ලෙස දැක්කද කියලා)
Sirge class විතරයි හරියට ගියේ,
මාස කීපයකින් exam තිබ්බ,
Chemistry / Bio හරියට class ගියේ නැහැ,
AAA,
Engineering ගියා,
කලින් ගිය set එක low ranks දානකොට, repeat වෙනකොට මං හොඳම grades ගත්තා.
අද අර කලින් ගියපු යාලුවොන්ට උඩ තැනක ඉන්නවා,
නමුත් science faculty ගියා නම් මේ වෙනකොට PhD එකක් කරලා රටෙත් නැහැ. (modified story)
නුවර ඉඳන් first job එකට කොළඹ ආපු එක.
අවුරුදු 25 ක් විතර ගෙදර සැපේ ඉඳලා බෝඩිම් කාමරේ ඉන්න සහ කර්කෂ කොලඹ ඉන්න වුණා කාත් කවුරුත් නැතුව.
Turning point එක, මං තේරුම් ගත්තා මොනවා කරත් ගෙදර අවට ඉන්න ඕන කියලා.
(ගෙදර උන්දැ එපා කියද්දි කොලඹ ගියේ)
මටත් එහෙම දහමක් අහන්න ලැබුනෙ 2017. රෑට වයිෆා නිදාගත්තට පස්සෙ පාන්දර වෙනකන් එක දිගටම ඇහුවා. ආශ්වාදය ගැන තියෙන්නෙ. එදා ඉදන් ජීවිතේ 180° වෙනස් ගමනක් යන්නෙ...
අපිටත් එවන්න
------
Post added on Feb 20, 2022 at 7:59 AM