Vagina can do whole lot of things than ielts
E lankawe.
Nattan ithin naki suddek badaganna try karannath puluwan wei.
Vagina can do whole lot of things than ielts
https://m.locanto.com.au/m/Personals/P/?query=for+sex+for+rentE lankawe.
Nattan ithin naki suddek badaganna try karannath puluwan wei.
මුන් රට ගිහිං මොනවා කරන්නද බං?
රස්සාවක් කියල කරන්න පුළුවන් එවුන්ද? මුන්ට ඉතින් සදාකාලිකව ලංකාව තමයි.
බඩුවක් විදියට නම් කොහේ කොහේ හරි ඉන්න පුළුවන් වෙයි ගානක් හොයාගෙන. නැතුව මුන් ලංකාව වගේ corrupted රටවල් වල දේශපාලකයෝන්ගේ කරේ එල්ලිලා ගේම් ගහල සැපට ජිවත් වෙන්න නම් බැරි වෙයි ලංකාවෙන් ගිහින්.
තමන් වෑරෑද්දක් කරලා ඒකට දඩුවම් ලෑබුනම අඩලා වෑඩක් නෑ. මීඩියා වලට බෑනලා වෑඩක් නෑ මොකද ඕකුන් ඔය තෑනට ආවෙත් මීඩියා හින්දා.. මිඩියා වලට ගහන්න ඕනේ එදාවෙල හොයාගන්න ගිය මිනිස්සු පොසිටිව් වුනහම පස්සෙන් යනකොට. දෑනුත් ඔය බයිලා ටික දාලා තියෙන්නේ මිඩීයා නේ.. ඒ වගේම පොලිසියට බෑනලා වෑඩක් නෑ.. වෑරෑද්දක් නොකර පොලිසියෙන් අරින්න ආවා නම් බනින්න පුලුවන්.May be in Mars![]()
Meki pasku bombe dawaseth yanawa kiyala haminuna insta ekeOya mokakda ban? Oya visa da?
Visa tiyenna epai enna. Meki mona visa walata ennada ausi awoth?![]()
Meki pasku bombe dawaseth yanawa kiyala haminuna insta eke
Dubai tamai man hitanne.unge set ekakma dubai innawa arab un tiyagena innaMonawada ban megollonta yanna puluwan ratawal?
Thailand, Indonesia, Singapore wage gihin aga wikunala inna puluwanda?
මොනා ගැනද මේ කියන්නෙ.... හොඳට දුන්න කියල...
![]()
Starring Johnny Sins and Piumi H කියල යද්දි කාටද ආඩම්බරඉන්ටනැශනල් මැගසින්
ලන්කන් මොඩ්ල්
Whaaaaaat

උඹ වැඩ කරන ගෙදර යමක් හොයල දෙන්න බැරිද![]()
මට පුළුවන් එකෙක්ට වීසා sponsor කරලා ගෙන්නන්න helper කෙනෙක් විදියට. උඹේ ගෑනිව ඕන නම් එවපන්. එත් නාකියි කිව්වා නේද? මෙහෙ වෙන වීසා ගන්න විදියක් නැහැ උඹල වගේ එවුන්ට. නයට සල්ලි අරන් එකවුන්ට් බැලන්ස් පෙන්නලා කක්කුස්සි හෝදන්න එන්න බැහැ මෙහෙට. මිලියන ගණන් ඉන්වෙස්ට් කරනවානම් වීසා දෙනවා. එත් ඒකටත් ගොඩක් දේවල් බලනවා.
https://www.mom.gov.sg/passes-and-permits/entrepass
View attachment 131875
උඹේ ගෑනි එක්ක වලන් හෝදන්න දාපන්![]()
Ai hingana pons lamai mention wenne naththe?![]()