ජීවිතේ ගැන කලකිරුණා මං රට හැරයන්න තීරණය කළා - පියුමි

kasun_kbp

Well-known member
  • May 12, 2015
    18,306
    1
    59,412
    113
    Kaduwela
    රටේ මහජන ආරක්ෂක ඇමති මුන්ගේ ලගට ජන්ගිත් ගෙනල්ල දීලා අන්දලත් දෙන එකේ මුන්ට මේ රටේ ඉන්න බැරි හැටියක්. :angry:
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    මුන් රට ගිහිං මොනවා කරන්නද බං?
    රස්සාවක් කියල කරන්න පුළුවන් එවුන්ද? මුන්ට ඉතින් සදාකාලිකව ලංකාව තමයි.

    බඩුවක් විදියට නම් කොහේ කොහේ හරි ඉන්න පුළුවන් වෙයි ගානක් හොයාගෙන. නැතුව මුන් ලංකාව වගේ corrupted රටවල් වල දේශපාලකයෝන්ගේ කරේ එල්ලිලා ගේම් ගහල සැපට ජිවත් වෙන්න නම් බැරි වෙයි ලංකාවෙන් ගිහින්.

    උඹ වැඩ කරන ගෙදර යමක් හොයල දෙන්න බැරිද 🤭
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,852
    113
    පෘථිවිය
    Kohomath me badu kella, Indian market eka allagena inne, Insta eke Indian handle ekakin innawa updates dagena.

    Indian market eka Lankan market ekatawada loku nisa business purposes walata migrate wenawa athi

    Kolkata, Bombay kohomada ithin
     
    • Like
    Reactions: kevin_levin

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    May be in Mars 😁
    තමන් වෑරෑද්දක් කරලා ඒකට දඩුවම් ලෑබුනම අඩලා වෑඩක් නෑ. මීඩියා වලට බෑනලා වෑඩක් නෑ මොකද ඕකුන් ඔය තෑනට ආවෙත් මීඩියා හින්දා.. මිඩියා වලට ගහන්න ඕනේ එදාවෙල හොයාගන්න ගිය මිනිස්සු පොසිටිව් වුනහම පස්සෙන් යනකොට. දෑනුත් ඔය බයිලා ටික දාලා තියෙන්නේ මිඩීයා නේ.. ඒ වගේම පොලිසියට බෑනලා වෑඩක් නෑ.. වෑරෑද්දක් නොකර පොලිසියෙන් අරින්න ආවා නම් බනින්න පුලුවන්.
     

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    හමුදාවේ උසස් නිලධාරීන්ගේ සිට පහළ ශ්‍රේණි දක්වා අය අපට හැම දෙයකින්ම සංග්‍රහ කළා

    :rolleyes:

    methanin ehata kiyawanna ona na wage
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    🤔🤔මොනා ගැනද මේ කියන්නෙ.... හොඳට දුන්න කියල... 🤔😉🙄

    “අපි තමයි හොඳටම දුන්නෙ” කියල කිය කිය ඇති උන් දැන්.
     
    • Haha
    Reactions: AEG

    යාළුවා

    Well-known member
  • Jul 5, 2013
    18,587
    1,318
    113
    38
    මීගමුව
    පිඋමිට තියෙන්නෙ බ්‍රේසර්ස් නෝටි ඇමරිකා වගේ එකකට ඇප්ලයි කරන්න. ලන්කාවෙ කව්රුත් නෑනෙ ඒවල අපේ අය :yes: :P

    ඉන්ටනැශනල් මැගසින්

    ලන්කන් මොඩ්ල්
    Whaaaaaat
    Starring Johnny Sins and Piumi H කියල යද්දි කාටද ආඩම්බර :love:
    ------ Post added on Jun 21, 2021 at 3:05 PM
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    උඹ වැඩ කරන ගෙදර යමක් හොයල දෙන්න බැරිද 🤭

    මට පුළුවන් එකෙක්ට වීසා sponsor කරලා ගෙන්නන්න helper කෙනෙක් විදියට. උඹේ ගෑනිව ඕන නම් එවපන්. එත් නාකියි කිව්වා නේද? මෙහෙ වෙන වීසා ගන්න විදියක් නැහැ උඹල වගේ එවුන්ට. නයට සල්ලි අරන් එකවුන්ට් බැලන්ස් පෙන්නලා කක්කුස්සි හෝදන්න එන්න බැහැ මෙහෙට. මිලියන ගණන් ඉන්වෙස්ට් කරනවානම් වීසා දෙනවා. එත් ඒකටත් ගොඩක් දේවල් බලනවා.

    https://www.mom.gov.sg/passes-and-permits/entrepass



    1624268097650.png
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    මට පුළුවන් එකෙක්ට වීසා sponsor කරලා ගෙන්නන්න helper කෙනෙක් විදියට. උඹේ ගෑනිව ඕන නම් එවපන්. එත් නාකියි කිව්වා නේද? මෙහෙ වෙන වීසා ගන්න විදියක් නැහැ උඹල වගේ එවුන්ට. නයට සල්ලි අරන් එකවුන්ට් බැලන්ස් පෙන්නලා කක්කුස්සි හෝදන්න එන්න බැහැ මෙහෙට. මිලියන ගණන් ඉන්වෙස්ට් කරනවානම් වීසා දෙනවා. එත් ඒකටත් ගොඩක් දේවල් බලනවා.

    https://www.mom.gov.sg/passes-and-permits/entrepass



    View attachment 131875

    උඹේ ගෑනි එක්ක වලන් හෝදන්න දාපන් 😂