kiwwe nathi unata me loke 99% minissu ma thani wela inne hadwathin
kiwwe nathi unata me loke 99% minissu ma thani wela inne hadwathin
ඔය අනූරාද imos ඉන්නෙ පිස්සු කෙල කෙල.ඒ වගේ ඉදීනෑයො කවුරුත් නැතුව තමන්ට කියල කවුරුත්ම නැති මිනිස්සුන්ට මොනාද වෙන්නෙ?
ආයුෂ ගැන නෙමෙයි බන් මන් කියන්නෙ. හිතපන්කො අනතුරක් හරි, මොකක් හරි කෙස් එකක් නිසා ඇවිදින්න නැගිට ගන්න බැරි උනොත් මාර විදියට අසරණ වෙනවා.Etchara kal ayusha be bn dan inna unta.60n sotti
salliyi (not billions ) thamantama kiyala winodanshayi thiyenna one kiyanne ekayilamai 3-4 hitapu ape ammala, thaththala dan thani wela inne. lami 1-2 k inna apita issarahata wena de amuthuwen kiyanna one nene
Manam ehama asai, kisima bedimak ne, full, freedom
Ubala ehema thani wechcha aya dekala thiyenawada? Godak wayasata yaddi sihi kalpanawa adu wenawa, atha paya waru nethi wenawa, ekthen wenawa. ehema unata passe itin thaniyen inna amarui. salli thibbath ewa manage kara ganna be.සල්ලි තියෙනවා නම් ගෙදර වැඩ කාරියෙක් තියන් ඉන්න පුළුවන්. කව්රුත් කසාද බදින්නේ නැතුව කැමති කැමති ගෑණු ගෙදර තියන් ඉන්නත් පුළුවන්. සල්ලි නැත්තම් තනියම උයන් කාලා ඔහේ පාලුවෙන් ඉන්න පුළුවන්.
aththaඅත්තාහි අත්තනෝ නාථෝ..
කොහි නාථෝ පරෝ සියා...
තමාගේ පිළිසරණ තමාමය..
thisතනිවීම.. සාපේක්ශයි බං... දාහක් මැද උනත් අපි තනිවෙන්න පුලුවන් බං... ඒ වගේම කාත් කවුරැත් නැතුවත් තනිකමක් නොදැනී ඉන්න පුලුවන්..
රත්තරන් කියමන ලොකු අයියා. මම දන්න තරමින් පිළියන්දල හරි බණ්ඩාරගම කිට්ටුව වගේ තියෙනවා මහළු නිවාසයක් හරියට පළවෙනි ලෝකේ රටක එකක් වගේ. වෙබ්සයිට් එකේ ඔක්කොම විස්තර තියෙනවා පින්තූර එක්ක. ඔය වගේ ඒවා අනිවා ඉස්සරහට එනවා තව තව.Nayo thiya daruwangenwath issarahata loku udawwak balaporoththu wenna epa.
Wena ratawal wala wage hamoma puluwan kaledi bari kaleta jeewath wena hati plan kara ganna ona.