ජෙනරල් වෙනුවෙන් අපේ යුතුකම ඉටු කරමු

ඒ 25000 ගන්නවලු ලංකාවේ ලංබියවේ වගේ කැරැල්ලක් හදන්න :lol::lol::lol:
අපේ ගොඩක් අයත් එළිපිටම කියනවනේ ආයුධ ගන්ඩ ඔනේ කියල.ඔය හැම එකාටම ඇමරිකාවෙන් කැටිබෝලයකුයි,ගල්කටස් එකකුයි තව චුයිමිගමි එකකත් හමිබෙනවලු කැරැල්ල පටන් ගන්න :lol::lol:
වරෙල්ලකෝ ඔය එක කැරලි කාරයෙක් හරි කඩුවෙල පැත්තට :lol::lol::lol:

:lol:
 

maheshmat

Well-known member
  • Jan 2, 2009
    1,549
    292
    83
    ඒ 25000 ගන්නවලු ලංකාවේ ලංබියවේ වගේ කැරැල්ලක් හදන්න :lol::lol::lol:
    අපේ ගොඩක් අයත් එළිපිටම කියනවනේ ආයුධ ගන්ඩ ඔනේ කියල.ඔය හැම එකාටම ඇමරිකාවෙන් කැටිබෝලයකුයි,ගල්කටස් එකකුයි තව චුයිමිගමි එකකත් හමිබෙනවලු කැරැල්ල පටන් ගන්න :lol::lol:
    වරෙල්ලකෝ ඔය එක කැරලි කාරයෙක් හරි කඩුවෙල පැත්තට :lol::lol::lol:



    ඇයි කඩුවෙලට අවොත් උඹ විමලෙත් එක්ක එකතුවෙලා උපවාසයක් වත් කරනවද?අනේ පලයන් දෝ යන්න විමලගේ අදහස් එළකිරි එකේ පතුරවන්න නැතුව... එක නෙවි මචන්
    උඹ සීගිරිය බලල තියෙනවද මචන්....
     
    • Like
    Reactions: chami_84

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඇයි කඩුවෙලට අවොත් උඹ විමලෙත් එක්ක එකතුවෙලා උපවාසයක් වත් කරනවද?අනේ පලයන් දෝ යන්න විමලගේ අදහස් එළකිරි එකේ පතුරවන්න නැතුව... එක නෙවි මචන්
    උඹ සීගිරිය බලල තියෙනවද මචන්....

    උපවාසකරනවද මචන් තස්තවාදියො එද්දි.ඒ ඔයාල කොටිත් එක්කත් ගිවිසුම ගහපු උන්දලනේ :lol::lol:කඩුවෙල ඉන්නව ඔය කෝකටත් නියම ලංකාවේ සිංහල හලේ බත්කාල හැදිචිච මිනිස්සු ටිකක්.අපි බලමු මොකද වෙන්නෙ කියල. ඔය මැද කොළඔ,උතුරැ කොළඔ,බොරැල්ලෙන් වැටෙන දෙමල මුස්ලිමි චන්ද වලට උඩින් යන්ඩ පුලුවන් සෙටි එකක්.සාමෙන් එනවමි සාමෙන් අනිත් එකටත් ඔටිටුයි.පුලුවන්නමි ඔය කැරලිකරැවෙ එන්ඩකො කඩුවෙල පැත්තට වෙන දේ බලාගන්ඩ :lol::lol::lol:
    විමලගේ අදහස් පතුරවනවද නැද්ද කියන දේ වෙනම කතාවක්,අපිනමි ඇමරිකාවෙ පෙත්සමිවලට අත්සන් කරල දේශදෝහිවෙන්නෙ නැ ඔයාල ,වගේ පවි අප්ප :confused::lol::lol::lol:
    ඔයාල එදත් දොහියා අදත් දෝහියා :lol::lol::lol:
     
    Last edited:

    Welusumana

    Well-known member
  • Aug 16, 2010
    2,108
    154
    63
    why would I tell you
    කියල වැඩක් නැ බන්. මෙ thread වලත් පොස්ට් දන්න ඉන්නෙ අපි විතරයි. කො පොන්සෙකගෙ ගොලයො. ලැජ්ජයි මුන් ගැන. :angry:


    අනිත් උන් උඹල වගේ නාමල් ගෙන් බත් කන නිකමුන් නෙමෙයි බන්.හැම තිස්සෙම EK එකට වෙලා ත්‍රෙඩ් වලට උත්තර දීදී ඉන්න.උන් ජොබ් කරනවා ඔෆිස් වල.වෙලාව තියන කොට ඇවිල්ලා ගානට උත්තර දෙයි.එතකන් ඉවසලා ඉන්න පැටව්නෙ.:D:D
     

    Ravana.

    Member
    Aug 21, 2008
    1,094
    164
    0
    බලමුකෝ ඇමරිකන්කාරයා ඇවිල්ලා පොන්සේකව බේර ගන්න හැටි..... අපිත් ඉන්නේ ලංකාවේනේ...
    අන්තිමට උබලට වෙන්නේ ඉඟුරු දීලා මිරිස් ගත්තා වගේ වැඩක්.......
     

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,819
    3,406
    113
    ඇයි කඩුවෙලට අවොත් උඹ විමලෙත් එක්ක එකතුවෙලා උපවාසයක් වත් කරනවද?අනේ පලයන් දෝ යන්න විමලගේ අදහස් එළකිරි එකේ පතුරවන්න නැතුව... එක නෙවි මචන්

    උඹ සීගිරිය බලල තියෙනවද මචන්....

    :lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: maheshmat

    Ravana.

    Member
    Aug 21, 2008
    1,094
    164
    0
    අනිත් උන් උඹල වගේ නාමල් ගෙන් බත් කන නිකමුන් නෙමෙයි බන්.හැම තිස්සෙම EK එකට වෙලා ත්‍රෙඩ් වලට උත්තර දීදී ඉන්න.උන් ජොබ් කරනවා ඔෆිස් වල.වෙලාව තියන කොට ඇවිල්ලා ගානට උත්තර දෙයි.එතකන් ඉවසලා ඉන්න පැටව්නෙ.:D:D

    උබ බත්කන්නේ ඇමරිකන්කාරයට පුක දීලනේ......
    නාමල්ගෙන් බත් කෑවත් ලැජ්ජවෙන්න දෙයක් නෑ....මොකද ඌ සිංහල කොල්ලෙක්නේ....
    නැතුව අර පුකවත් හොදන්නේ නැති ඇමරිකන්කාරයන්ගේ පුක ලෙවකනවට වඩා....
     

    virajdanushka

    Active member
  • Jan 9, 2009
    339
    110
    43
    colombo
    Mage rep Kapala .................meke inne ponn**** ge wada thama danne ochcharae......................Kohomath mun okkoma ponsekage ponnoyone............aka oppukarala pennuwa.............ane pakyao mage rep kapuwata pukadena akek neme man ....rep kapanna barinam Ona pukak krapan ubala kohoman ponsekage ponnayone.............................Konda pana nathi awun...........Kelin waren yako awith banapan ptipassen awith pukadennethuwa...............
     
    • Like
    Reactions: gihand4r
    Mage rep Kapala .................meke inne ponn**** ge wada thama danne ochcharae......................Kohomath mun okkoma ponsekage ponnoyone............aka oppukarala pennuwa.............ane pakyao mage rep kapuwata pukadena akek neme man ....rep kapanna barinam Ona pukak krapan ubala kohoman ponsekage ponnayone.............................Konda pana nathi awun...........Kelin waren yako awith banapan ptipassen awith pukadennethuwa...............

    nil kala... :) :)
     
    බලමුකෝ ඇමරිකන්කාරයා ඇවිල්ලා පොන්සේකව බේර ගන්න හැටි..... අපිත් ඉන්නේ ලංකාවේනේ...
    අන්තිමට උබලට වෙන්නේ ඉඟුරු දීලා මිරිස් ගත්තා වගේ වැඩක්.......
    ඇමරිකන්කාරයට මොනවත් කරන්න වෙන්නේ නෑ බං...මොලයක් නැති එවුන්ට කියලා වැඩක් නෑ...මුන්ගෙ ඇස් ඇරෙන්න වැඩි කල් යන එකක් නෑ..රට ගැන හැඟීමක් නැත් එවුන්...
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    බලමුකෝ ඇමරිකන්කාරයා ඇවිල්ලා පොන්සේකව බේර ගන්න හැටි..... අපිත් ඉන්නේ ලංකාවේනේ...
    අන්තිමට උබලට වෙන්නේ ඉඟුරු දීලා මිරිස් ගත්තා වගේ වැඩක්.......





    The US president is ordering his President's man to finish up the Mahinda and
    rescue SF. He he he.

    Americon !
     

    Ravana.

    Member
    Aug 21, 2008
    1,094
    164
    0
    Mage rep Kapala .................meke inne ponn**** ge wada thama danne ochcharae......................Kohomath mun okkoma ponsekage ponnoyone............aka oppukarala pennuwa.............ane pakyao mage rep kapuwata pukadena akek neme man ....rep kapanna barinam Ona pukak krapan ubala kohoman ponsekage ponnayone.............................Konda pana nathi awun...........Kelin waren yako awith banapan ptipassen awith pukadennethuwa...............

    ම්චන් උන් දන්නේ ඔච්චර තමයි.... රෙප් කපන්නයි..... පුක දෙන්නයි........