done!
මම දන්නේ නෑ මේකෙන් වැඩක් වේවි ද කියල
කොහොම උනත් අපි කීප දෙනෙක් එකතු උනාම votes 24,622 වැඩක් නෙවි
මම දන්නේ නෑ මේකෙන් වැඩක් වේවි ද කියල
කොහොම උනත් අපි කීප දෙනෙක් එකතු උනාම votes 24,622 වැඩක් නෙවි
කොහොම උනත් අපි කීප දෙනෙක් එකතු උනාම votes 24,622 වැඩක් නෙවි
කියන්න දෙයක් නැති උනාම කුණුහරුපෙන් බැනල - reps දෙනව![]()
![]()

done!
මම දන්නේ නෑ මේකෙන් වැඩක් වේවි ද කියලකොහොම උනත් අපි කීප දෙනෙක් එකතු උනාම votes 24,622 වැඩක් නෙවි
![]()
එක තමයි පොන්සෙකගෙ කොල්ලන්ගෙ theory eka. මන් කියන්න බොරුනම් ටැග් ටික බලන්න![]()


ෆොන්සේකාගේ නෙමෙයි බන් ඒක තමයි එළකිරි එකේ උන්ගේ theory එක . මහින්දට බැනල thread එකක් දාලා බලපන් ඔය කුණුහරුප tag වල නම විතරක් මාරු වෙලා එහෙම්මම වැටෙනවා![]()
ඔව් මම එහෙම thread එකකුත් දැම්ම . එතකොටත් කුනුහරප රෙප් සහ ටැග් හම්බුනා. ඔබෙ කතාව හරි. ++

මහින්ද වගේ පර බල්ලෙක් නැති කරන්න ඇමරිකාවෙන් හරි එනවනම් මගේ සහයෝගය.
dan itin pons balu kuduwen eliyata ganna agaharu loken awath wadak ne. 
ඇයි බන් මේ KP , කරුණා, පිල්ලයාන්ට අපේ සිංහල මිනිස්සු මරපු ඒවාට අධිකරණයක් නැත්තේ? උන්ට මන්ත්රී පොස්ට් දෙන්නේ? එක පැහැදිලි කරපංකෝ ඔය හුන්ඩුවට ගොට්ට අල්ලන උන්.![]()




reps enawa ho gala.. duka itin ehema rep dena unuth ponseka wage ponnayoma nisa.
kisi deyak kelin kiyanna konda pana na.. ubala hoda ponsekatama tama. huu huu!!
aa ayyo ponsekaaa...![]()
එකනේ බන් ෆොන්සේකා මෝඩයා වගේ දෙපාරක්ම බෝම්බ කාගෙන යුද්ධ කලානේ. අපරාදේ නේද බන් ප්රභාකරන්ව මැරුවේ .
හොඳ වැඩේ ප්රභාකරන්ව මරන්න අනදුන්නට ඕකට ඔහොම වෙලා මදි නේද බන් ?



heenen tamadan itin pons balu kuduwen eliyata ganna agaharu loken awath wadak ne.
![]()

pons wenna ati prabakaranwa maruwe.
udde ewara kaaeth u taniyenma wenna atineda ban![]()

එකනේ බන් ෆොන්සේකා මෝඩයා වගේ දෙපාරක්ම බෝම්බ කාගෙන යුද්ධ කලානේ. අපරාදේ නේද බන් ප්රභාකරන්ව මැරුවේ .
හොඳ වැඩේ ප්රභාකරන්ව මරන්න අනදුන්නට ඕකට ඔහොම වෙලා මදි නේද බන් ?
පොන්ස්කද දැන් අන දුන්නෙ ප්රබා මරන්න? එහෙනම් ඉත්න් අර සුදු කොඩි අරන් එන අයට වෙඩි තියන්න අන දෙන්න ඇත්තෙත් එයාම වෙන්න අති නෙද?

i hate america and americans. i always wll.![]()
