අයෙ කියවල බලන්න්කො. මන් කිව්වෙ යුද්දෙ හොදට කලා කියල පමනයි. යුද්දෙ දිනන්න පුලුවන් උනෙ එක්කෙනෙක් නිසා නෙමෙයි. එවට ගොඩක් හෙතු තියනව. උබල බොරුවට දැන් පොන්සෙක වෙනුවෙන් කැගෙහුවට තොපි පොන්සෙකා යුද්ද කරන කාලෙ කොහෙද හිටියෙ? කාටද සප් කලෙ. පොඩ්ඩක් මතක් කරල බලහන්.![]()
උඹ UNP ඒකට බැන්නට මොකෝ උන් සටන් විරාමේ ගහපු නිසා තමයි ප්රභා කරුණා බෙදුනේ. එක ඔය යුද්දේ දිනන්න ලොකු හේතුවක් උනා. දැන් ඔය මහින්ද කිව්වට මම විතරයි යුද්දේ කරේ කියලා ඔය යුද්දෙට UNP, JVP වක්රව, ඍජුවම උදවු කරලා තියනවා. උඹ ඔය කොච්චර කිව්වත් මහින්ද ඔය සටන් විරාම කාලෙත් හිටියා යුද්ද කරන්නේ නැතුව. ඔය JVP කාරයෝ නිසා තමයි මහින්ද මාවිල් ආරු සොරොව්ව බේරගන්න එකෙන් යුද්දේ LTTE එකට ගේම දෙන්ඩ පටන් ගත්තේ. ඔය JVP කාරයෝ එදා UNP වගේ සද්ද නැතුව හිටියනං මහින්ද අද කරන යුද්දයක් නැහැ. දැන් කියන්ඩ එපා මම JVP කාරයෙක් කියලා.






)