ජෙනරල් වෙනුවෙන් අපේ යුතුකම ඉටු කරමු

Mayan19

Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    යකෝ.. මම හිතුවේ නැ .. කවදාවත් මොන ප්‍රශ්නේ ඇති උනත් .. ලැජ්ජා නැතිව අමෙරිකන් කාරයොන්ට නම් පුක දෙන්න යයි කියලා... ෂිට් .. අන්තිමට මුන් එකත කලා .. එත් ඉතින් ඔව්ව කව්ද බන් ගණන් ගන්නේ

    තව ටිකක් ගියාම ද්‍රොහි සෙට් එකෙ නියම මුහුන බල ගන්න පුලුවන්. :yes::yes:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    නැ බන් සාමකතා පටන්ගත්තෙ උබලගෙ මහ එකා :lol::lol: මතක නැද්ද අර කොටියට දොහොත් මුදුනේ තබාගෙන වැදගෙන හිටියෙ :lol::lol::lol:

    මුන්ට කොහෙද ඔවා මතක. :baffled:
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    තව ටිකක් ගියාම ද්‍රොහි සෙට් එකෙ නියම මුහුන බල ගන්න පුලුවන්. :yes::yes:

    :yes::yes:

    api nam kalinma dohiyonwa aduna gaththa. anith ayatath dohinge niruwatha lagadima thawa bala ganna puluwan
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ශවෙන්ද්‍රත් ඉන්නවා නේ?:eek:

    ඉතින් ශවෙන්ද්‍ර සිල්වා කියන්නෙ රජයේ අණ පිළිගන්න නිලදාරියෙක්නේ,රජය කියන විදිහටයි වැඩ කරන්නෙ.ඔයාලනේ කියන්නෙ ෆොන්සේකා සටන කරේ ෆොන්සේකගෙ උවමනාවට කියල :lol::lol::lol: ඔයාල කියන දේ මට මතක් කරල දෙන්ඩනේ වෙලා තියෙන්නෙ :lol::lol::lol:
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    Thread Date Comment
    ජෙනරල් වෙනුවෙන් අපේ... 11-24-2011 11:15 AM mata ube ammata puke arinna asai

    ponzlata karanna puluwan ekama de kunuharapa dala rep kapana eka :lol:
     

    Ravana.

    Member
    Aug 21, 2008
    1,094
    164
    0
    මචන් වැරැද්ද තියෙන්නෙ උඹලගෙ මහ උන්ගෙ

    ඔව් ඔව් ෆොටෝ එක දැක්කාම වැරැද්ද කාගේද කියලා තේරෙනවා......
    සුදුකොඩි නඩුවෙත් නිමිත්ත පුලිතේවන් නඩරජ් සුදු කොඩි අරන් එනකොට වෙඩිතිබ්බා කියන එකනේ.....
    මේකෙන් පැහැදිලි වෙනවනේ පුලිතේවන් මරපු එකේ දුක වැඩියෙන් තේරෙන්නේ කාටද කියල???
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    ඉස්සර නම් උඹලා කරපු වැඩ වලට හිනා වුනා.ඒත් දැන්නම් උඹලා දිහා බලලා දුක් වෙනවා....:( :(

    මුන් අසරන වෙල ඉන්න හැටි දැක්කම ඇත්තටම දුකයි.
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    ඉතින් ශවෙන්ද්‍ර සිල්වා කියන්නෙ රජයේ අණ පිළිගන්න නිලදාරියෙක්නේ,රජය කියන විදිහටයි වැඩ කරන්නෙ.ඔයාලනේ කියන්නෙ ෆොන්සේකා සටන කරේ ෆොන්සේකගෙ උවමනාවට කියල :lol::lol::lol: ඔයාල කියන දේ මට මතක් කරල දෙන්ඩනේ වෙලා තියෙන්නෙ :lol::lol::lol:

    ඔක තෙරුම් ගන්න බැනෙ මුන්ට. මෙයාල හැම වෙලෙම එකම පශ්න ටික රවුම් කර කර අහනව. :lol::confused:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    ඔව් ඔව් ෆොටෝ එක දැක්කාම වැරැද්ද කාගේද කියලා තේරෙනවා......
    සුදුකොඩි නඩුවෙත් නිමිත්ත පුලිතේවන් නඩරජ් සුදු කොඩි අරන් එනකොට වෙඩිතිබ්බා කියන එකනේ.....
    මේකෙන් පැහැදිලි වෙනවනේ පුලිතේවන් මරපු එකේ දුක වැඩියෙන් තේරෙන්නේ කාටද කියල???

    :yes:
     

    Ravana.

    Member
    Aug 21, 2008
    1,094
    164
    0
    ශවෙන්ද්‍රත් ඉන්නවා නේ?:eek:

    පොන්සේකත් ඉන්නේ..... උබට මේ ෆොටෝ එක ගැන මොකද හිතෙන්නේ????

    TSFTC0416.jpg
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe

    ඔක තෙරුම් ගන්න බැනෙ මුන්ට. මෙයාල හැම වෙලෙම එකම පශ්න ටික රවුම් කර කර අහනව. :lol::confused:

    ඒකනේ මචන් වෙලා තියෙන්නෙ අහුවොත් අහන්නෙ සිනිබෝල ප්‍රශ්නයක්,උන් කින දේ උන්ටම මතක නැ :yes:
    හැබැයි කරොත් කරන්නෙ දේශදෝහි වැඩක් :growl::growl:
     

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,818
    3,406
    113
    ඉතින් ශවෙන්ද්‍ර සිල්වා කියන්නෙ රජයේ අණ පිළිගන්න නිලදාරියෙක්නේ,රජය කියන විදිහටයි වැඩ කරන්නෙ.ඔයාලනේ කියන්නෙ ෆොන්සේකා සටන කරේ ෆොන්සේකගෙ උවමනාවට කියල :lol::lol::lol: ඔයාල කියන දේ මට මතක් කරල දෙන්ඩනේ වෙලා තියෙන්නෙ :lol::lol::lol:

    කවුද බන් එහෙම කියන්නේ..කාටද යුද්ධයක් තනියම ක‍රන්න පුලුවන්..:(
    උබ ඉතින් ඔහොම කියවානම් ආණ්ඩුවෙන් සාමකතා වලට ගියාමත් ඔය තම්ල් චෙල්වම්ගේ හරි පුලිදෙවන්ගෙ හරි බෙල්ල මිරිකලා මරන්න තිබුනානේ..:lol::lol:
     
    කවුද බන් එහෙම කියන්නේ..කාටද යුද්ධයක් තනියම ක‍රන්න පුලුවන්..:(
    උබ ඉතින් ඔහොම කියවානම් ආණ්ඩුවෙන් සාමකතා වලට ගියාමත් ඔය තම්ල් චෙල්වම්ගේ හරි පුලිදෙවන්ගෙ හරි බෙල්ල මිරිකලා මරන්න තිබුනානේ..:lol::lol:

    රනිල් ගියේ නැද්ද???