ජෙනරාල්ට වුණු අසාදරණය ලොවට කියන්න...

Dec 11, 2011
84
5
0
source pls ?? :rolleyes:
444444.jpg
MOKO Rolls kannada ???/ ha ha ha ela ela
 

danukapeiris

Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    TOTAL SIGNATURES ON THIS PETITION - 17,208
    SIGNATURES NEEDED BY DECEMBER 23, 2011 TO REACH GOAL OF 25,000 - 7,792
    Days Left - 8
     

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    25000 signs kiyanne belubelmata easy goal ekak wage. ai meka ganna beri. ai thama nette ahana unta menna tikak detail WH eke site ekenma...

    WH eken 25000 ta kalin signs goal eka thibbe 5000. un eka 5 times wedi kara lagakadi. ehema karata passe menna mehemai petitions 25000 sings mark eka reach kale..

    petitions 4i me kale purawata 25000 mark eka reach kale..
    25000 yantham miss wechcha petition 2k thiyanawa...
    General Fonseka release karanna kiyala dala thiyana petition eka top signs gatta petition walin denata 11th position eke inne..

    USA kiyana computer literacy eken godak ihala saha internet use karana pramanaya wedi ratakath petition wela thathwaya mehemai.. but e ekka balanakota SF wenuwan jaya petition eka godak hoda mattamaka innawa...

    25000 reach karama e petition eka thama 5th position ekata enne...

    meka analysis karapu kenekta therei me signs ganna thiyana amaruwa deela thiyana kalayath ekka...
     

    rarara

    Banned
    Oct 20, 2011
    892
    73
    0
    25000 signs kiyanne belubelmata easy goal ekak wage. ai meka ganna beri. ai thama nette ahana unta menna tikak detail WH eke site ekenma...

    WH eken 25000 ta kalin signs goal eka thibbe 5000. un eka 5 times wedi kara lagakadi. ehema karata passe menna mehemai petitions 25000 sings mark eka reach kale..

    petitions 4i me kale purawata 25000 mark eka reach kale..
    25000 yantham miss wechcha petition 2k thiyanawa...
    General Fonseka release karanna kiyala dala thiyana petition eka top signs gatta petition walin denata 11th position eke inne..

    USA kiyana computer literacy eken godak ihala saha internet use karana pramanaya wedi ratakath petition wela thathwaya mehemai.. but e ekka balanakota SF wenuwan jaya petition eka godak hoda mattamaka innawa...

    25000 reach karama e petition eka thama 5th position ekata enne...

    meka analysis karapu kenekta therei me signs ganna thiyana amaruwa deela thiyana kalayath ekka...

    elaaaaaaaa:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: