රටේ මිනිස්සුන්ගේ මානසික තත්වය බලහන්, වෙඩිමක් ගැන පුක ඉරාගෙන කතා කරන්න කොච්චර වහල්ද. හදෙන්න නෙමෙයි හදන්න බෑ
නොදකින් මෙහෙම වහල්ලු ටිකක්. කොහෙවත් යන වේසිගෙ බල්ලෙක්ගෙ මඟුලක් අල්ලන් ත්රෙඩ් දාදා කොමෙන්ට් දදා පුක දෙනවා. මෝඩ වහල්ලු.![]()
උබත් මාර කතානේ කියන්නේ ගූ එන පී උන්ට රිදෙනවා තමා කොහොමත්. මොකෝ උන්ට කියල තාම සමලිංගික විවාහ කරන්න බෑනේ ලංකාවේ. රෑට රෑට සිරිකොතේ කොයි පටවනවා ඇරෙන්න![]()
Lokuma vihiluwa thamai hemadama mas malu kana un edata witharak kanne nathuwa hitiya
Hemadama drink eka dana unta podi break ekak hambuna. Colombo watalanna apu un drink eka dala karapu dewal mathakai ne
Hemadama A/C wala inna un edata witharak poddak awwe hitiya.
Hebai ithin bayyanta gelapena paridima magul gedarath hadala thibba. Adu kule para heththawa Shangrila geniyannath ba ne.
Balan giyama puthage wedding ekath pavichchi une thamange deshapalana project ekata.




රනිලුයි, සාගලයි, අකිලයි ,මංගලයි පූට්ටුව දාද්දි ටෝයියෝන්ට එන්න කියන්නේ නැහැනේ බන්...
ඒවගේ තමයි ඉතින්....

රනිලුයි, සාගලයි, අකිලයි ,මංගලයි පූට්ටුව දාද්දි ටෝයියෝන්ට එන්න කියන්නේ නැහැනේ බන්...
ඒවගේ තමයි ඉතින්....

ඒ පූට්ටුවට මහින්දව ගන්නෙත් නෑනෙ.
මේ පූට්ටුවට රනිල්ව ගෙන්නගෙන මහ බයිය. අයියෝ සාන්ත![]()
රටේ මිනිස්සුන්ගේ මානසික තත්වය බලහන්, වෙඩිමක් ගැන පුක ඉරාගෙන කතා කරන්න කොච්චර වහල්ද. හදෙන්න නෙමෙයි හදන්න බෑ


මොනවද බන් මේ බලාන්ශේ කතා....මොංගල් ද ?
මොන profile එකද ?? Tax seen එකක්ද ?
Lokuma vihiluwa thamai hemadama mas malu kana un edata witharak kanne nathuwa hitiya
Hemadama drink eka dana unta podi break ekak hambuna. Colombo watalanna apu un drink eka dala karapu dewal mathakai ne
Hemadama A/C wala inna un edata witharak poddak awwe hitiya.
Hebai ithin bayyanta gelapena paridima magul gedarath hadala thibba. Adu kule para heththawa Shangrila geniyannath ba ne.
Balan giyama puthage wedding ekath pavichchi une thamange deshapalana project ekata.



