Oya wage strick karana ekata nan monama hari karanna wenawa. Samahara suddo enne train trip eka nisama. Mainly ellata. Deshapalanaya karana hamoma hithanne thamange chande gana. Next election eka gana, gov godak aya hithanne thamange job eke salary eka gana pahasukam anan manan. Kisima kenek rata gana hithala thirana ganne ne. Anthima wenne samsthayak hatiyata hamoma duk vidina eka. Aththatama prashna thiyana ayata kiyanna kene wath ne..