issella uba igena gatta subject eka mokakda kiyapan..මොන වගේ පාත් එකක ද යන්න ඕන?
maths kare. architecture yanna puluwan. eth ekata godak kal yanawa. e nisa drop karaissella uba igena gatta subject eka mokakda kiyapan..
mage yaluwek middle east hoda job ekak karanawa tec eke qs karala
ආකි කියන්නේ රන් ආකාරයක් බොලව්maths kare. architecture yanna puluwan. eth ekata godak kal yanawa. e nisa drop kara
Archi athaarina harakek dekkamaimaths kare. architecture yanna puluwan. eth ekata godak kal yanawa. e nisa drop kara

German igena gaththoth german yanna puluwan athi. Eeeye dakka news ekak kohe hari unta motor mechanics work force eka adui kiyalaටෙක් එකේ කෝස් එකක් කරලා රට යන්න පුලුවන් ද? English නම් කිසි ගින්නක් නැතුව පුලුවන්. මොන වගේ පාත් එකක ද යන්න ඕන?
ජර්මන් ටෙක්, ජපන් ටෙක්, Hightech වගේ හොදයි.ටෙක් එකේ කෝස් එකක් කරලා රට යන්න පුලුවන් ද? English නම් කිසි ගින්නක් නැතුව පුලුවන්. මොන වගේ පාත් එකක ද යන්න ඕන?