adenawa oi ninda giyoth da eka on wenne watinawa machan !


ninda giyot haminenawa bun ninda yanna kalin on karala nida ganna one




ඔවු ඉතිං ඔහොම දෙයක්වත් කරන්න බැරිනම් ඔච්චර ගානක් දීල ගන්න එකේ තේරුමක් නැහැනේ
උඹලත් ගන්නවනම් ගනිල්ලා අන්න ඔසාකා කාර් සේල් එකේ දෙකක් තියෙනවා, තව ජුබිලි කණුවට මෙහා තමන්නා ඔටෝ එකෙත් එකක් තියෙනවා රතු පාට. ඒකනම් 250 ක් කියනවා. හැබැයි උදේ ඉඳල චාර්ජරේට ගහල තිබ්බත් බැටරියෙන් 1/3 ක් වගේ තමා චාර්ජ් කොරගන්න පුළුවන්. මගේ පවර් බෑන්ක් එක වගේ.

osaka eken dekak genawa man hithanne dekama black dekak.. ekak sel karala tibba man dekka Aladeniye pette tiyenawa.. anika me lagak wenakan sale eke tibba.. patta bande...![]()