ඩයලොග් රීලෝඩ් එනවා ඉවර නෑ

fairleen

Well-known member
  • Aug 6, 2012
    1,190
    375
    83
    අඩෝ ආතල් නෙවේ බන් මන් එහෙම ගොන් ආතල් දෙන්නේ නෑ
    naaaa ban atal ekata kiwwe..... unge system falt eka wenna ati. puluwan nam owa wena number ekakata share kara ganin etakota unta ganna baaa apahu.
     

    Thunderhawk

    Well-known member
  • Nov 19, 2013
    2,926
    1,343
    113
    මචන් අපේ නෑදෑයෙක්ගේ නම්බ‍ර් එකකට රීලෝඩ් එනවා ඉවර නෑ උදේ සීයක රීලෝඩ් දාන්න කියලා දුන්නා කඩේකට එව්ලේ ඉදන් මේ වෙනකල් එනවා දෙදාස් ගානක් තිබිලා අපි දාහක් අපේ ෆෝන් වලට දාගත්තා කඩේ උන්ට කිව්වා උන්ගේ ෆෝල්ට් එකකුත් නෙවෙයිලූ දැන් තව හාරසීයක් විතර ඇවිල්ල සීය සීය එන්නේ පැයෙන් පැයට වගේ

    මොකද්ද බන් කරන්නේ මේකට ? අපෙන් සල්ලි ඉල්ලුවොත් නම් දෙන්නෙ නැහ් ආයෙ අපි කඩේටත් කිව්වා අපිට වෙන කරන්න දෙයක් නෑ නේ බන් උබලා දන්නව නම් කියහන්කෝ පොඩ්ඩක් මොකද්ද වෙන්නේ කියලා

    ඇයි යකෝ අහල නැද්ද ඩයලොග් කියන්නේ "අනාගතය අදයි" කියලනේ... ඔය උඹ අනාගතේදී දාන්න ඉන්න රී ලෝඩ් තමා දැන්ම ඉඳලා දෙන්නේ..... 😂 😂
     

    dilans

    Well-known member
  • Jul 21, 2007
    2,137
    1,211
    113
    home
    mata ohoma una data card ekak dala eth data walata usage eka adu wenne nathuwa giya. masa 4k withara oka una Terra ganan bewe ekale. habai mattu unama balance eka zero kala mun
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,959
    113
    සිරා නම් ගෙවන්න වෙනෝ....email එකක් දාපන් දවස් 3ක් ඇතුලත reply නො වුනොත් refund කරන්න බෑ කියලා.
     

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    9,679
    5,904
    113
    Matara
    මට ඔයිට සමාන දෙයක් වුණා 2016දි වගේ මොබිටෙල් එකේ. එකපාරටම සෝෂල් මීඩියා ෆ්‍රී වුණා. යූ ටියුබ් ෆුල් අන්ලිමිටඩ්. දැන් කාලෙ අන්ලිමිටඩ් වගේ නෙමෙයි 4-6MBps වලින් යනව. 300GB විතර සිංදු බෑව එක මාසෙක. ඒ කාලෙ කැම්පස් එකේ ඉද්දි මම හොට්ස්පොට් දාල තියෙන්නෙ කොල්ලො ඔක්කොම යූ ටියුබ් එකේ. මාස 4ක් 5ක් වගේ තිබ්බ සීන් එක. හැබැයි පස්සෙ කිසිම විදියකින් අවුලක් වුණේ නෑ.
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,701
    8,453
    113
    ඇයි යකෝ අහල නැද්ද ඩයලොග් කියන්නේ "අනාගතය අදයි" කියලනේ... ඔය උඹ අනාගතේදී දාන්න ඉන්න රී ලෝඩ් තමා දැන්ම ඉඳලා දෙන්නේ..... 😂 😂
    උබ රෙද්දක් කියනව ටේක් ඉට් ඊසි කියල
    ඔකුන්ම නේද 2004 වගේ කාලේ කෝල් වලට
    13.50 කපා ගත්තේ :P
     

    Thunderhawk

    Well-known member
  • Nov 19, 2013
    2,926
    1,343
    113
    උබ රෙද්දක් කියනව ටේක් ඉට් ඊසි කියල
    ඔකුන්ම නේද 2004 වගේ කාලේ කෝල් වලට
    13.50 කපා ගත්තේ :P

    ඉතිං හරිනේ මචං "ටේක් ඉට් ඊසි" 😂 😂
     

    scorpion MW

    Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    Dialog වල KBB 50 ට timebased package එකක් තිබ්බ 2hours . ඉස්සර ඕක active කරලා active උනා කියල message එක එන්න කලින් මම connect උනාම package එක ඉවර වෙන්නේ නෑ full unlimited, උදේට connect උනාම හවසට තමයි අයින් කරන්නේ , ඒත් පැය 2 ඉතුරුයි..
     

    EssJeeEm

    Well-known member
  • Jan 7, 2020
    2,134
    3,662
    113
    Customer Care කතා කරපන් .Use කරොත් ගෙවන්න වෙනවා .නැත්තම් Dialog එකෙන් හරි ගස්සනවා .කාගේ උනත් සල්ලිනෙ :)