2011 parana thread ekakne bnz 2013 weddi wenas wela thiyeida prashna ehema?
azarox Well-known member Nov 23, 2010 5,184 557 113 Colombo Sep 6, 2013 #141 2011 parana thread ekakne bnz 2013 weddi wenas wela thiyeida prashna ehema?
wdisankalpa Well-known member Mar 20, 2008 1,298 95 48 Atakalampanna Sep 6, 2013 #143 slumdog aiiiiyo machan mama iye exam 1ka liuwe. aulak ne pass kata hari wedagath wei ne, elazzzzz rep 3+
slumdog aiiiiyo machan mama iye exam 1ka liuwe. aulak ne pass kata hari wedagath wei ne, elazzzzz rep 3+
Error365! Well-known member Jun 27, 2012 13,097 9,839 113 එක තැනක නෑ Sep 6, 2013 #144 wdisankalpa said: aiiiiyo machan mama iye exam 1ka liuwe. aulak ne pass kata hari wedagath wei ne, elazzzzz rep 3+ Click to expand... me paper ekada ban thibbe ?
wdisankalpa said: aiiiiyo machan mama iye exam 1ka liuwe. aulak ne pass kata hari wedagath wei ne, elazzzzz rep 3+ Click to expand... me paper ekada ban thibbe ?
Dilminidu Member Jul 8, 2007 1,179 55 0 Colombo Sep 6, 2013 #145 charith077 said: ඔව් මචන් මගෙන් ඕන දෙයක් අහපන් ලයිසන් එක ගැන මම කියල දෙන්නම් කෝල් එකක් දීයන් 0776213546 Click to expand... exam liyala 3 months inne natuwa 1 month walin wage trial 1 daaganna set karala denna barida kollo?
charith077 said: ඔව් මචන් මගෙන් ඕන දෙයක් අහපන් ලයිසන් එක ගැන මම කියල දෙන්නම් කෝල් එකක් දීයන් 0776213546 Click to expand... exam liyala 3 months inne natuwa 1 month walin wage trial 1 daaganna set karala denna barida kollo?
DJLEOx78 Well-known member Jun 10, 2012 7,324 2,614 113 Colombo Sep 7, 2014 #146 bump .. taama me paper da tiyenne ? Last edited: Sep 7, 2014