ඩොලර්ය රු 230 ක් දක්වා මහ බැන්කුව ඉහල දැමේ. 🔴 BREAKING

dilann

Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,019
    167,860
    113
    එකමත් එක රටක
    Paypal eka exchange rate thama update ne. a nisa thamai normal rate ekata yanne. heta wage weddi hari ganata deduct wei.
    එහෙනම් මේකේ තේරුම මොකද්ද ??

    h73fZsC.jpg
     
    • Haha
    Reactions: Hasitha22

    Shaalee

    Well-known member
  • Oct 16, 2015
    1,630
    295
    83
    Paraguay
    Wise to Com Bank withdraw kara $125 after wise fee deduction $123.66 rate eka 228.5/= gov eken kiyana 38/= nam no received but mehema pennawa app eke.

    CBSL Tran Cost - 1000/=
    CBSL Inc - 1407.54

    me additional gana baluwama 38/= nemei combank gewala thiyenne 20/= :P
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,478
    32,216
    113
    Wise to Com Bank withdraw kara $125 after wise fee deduction $123.66 rate eka 228.5/= gov eken kiyana 38/= nam no received but mehema pennawa app eke.

    CBSL Tran Cost - 1000/=
    CBSL Inc - 1407.54

    me additional gana baluwama 38/= nemei combank gewala thiyenne 20/= :P
    Ithuru tika okun hora kana tika
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,480
    23,746
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    Wise to Com Bank withdraw kara $125 after wise fee deduction $123.66 rate eka 228.5/= gov eken kiyana 38/= nam no received but mehema pennawa app eke.

    CBSL Tran Cost - 1000/=
    CBSL Inc - 1407.54

    me additional gana baluwama 38/= nemei combank gewala thiyenne 20/= :P

    කබ්බගෙ හිත වෙනස් වෙලා. දැන් එක දෙන්න එපා කියලා බැංකුවලට කියලා මචන්. :lol:

    Thread: https://elakiri.com/threads/new-letter-from-central-bank-of-sri-lanka-to-banks.2035224/


    cabb.jpg
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,480
    23,746
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    lol
    sri lanka

    පැය කීපයකින් කොල්ලගෙ හිත වෙනස් වෙලා. :rolleyes:

    Sri Lankan foreign workers to get Rs 38 per USD incentive​


    The Cabinet has granted approval to increase the incentives for Inward Workers Remittances.

    Currently, the Government offers an incentive of Rs. 10 per USD sent by Sri Lankan workers.

    The Cabinet has now approved a proposal to increase the incentives for Inward Workers Remittances to Rs. 38 per USD.

    Screenshot_20220308-102339_Drive.jpg


    Source: https://www.newswire.lk/2022/03/08/sri-lankan-foreign-workers-to-get-rs-38-per-usd-incentive/
     
    • Like
    Reactions: Hasitha22

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    machan mama February aga wage paypal eken com bank ekata withdraw kara. eken extra dena rs. 8 awilla thibbe naa.
    Payoneer eken gattama aawa rs8k wage. e deka athare rs. 1 ka withara wenasak thibuna usd to lkr rate eke
     
    • Wow
    Reactions: Hasitha22

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,480
    23,746
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    270 ta wath daanna wei, 230 den madi

    270 නෙමෙයි 500 කලත් ලංකාව ඇතුලේ ඩොලර්ස් නැත්තං බ්ලැක් මාකට් එකක් හැදෙනවා මචන්. දැන් මුන් කරන්නෙ මැරිච්ච මිනිහෙක්ට සේලයින් දෙනවා වගේ වැඩක්. :lol:
     

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    270 නෙමෙයි 500 කලත් ලංකාව ඇතුලේ ඩොලර්ස් නැත්තං බ්ලැක් මාකට් එකක් හැදෙනවා මචන්. දැන් මුන් කරන්නෙ මැරිච්ච මිනිහෙක්ට සේලයින් දෙනවා වගේ වැඩක්. :lol:
    foreign remittance enne naha ban. lankawe workersla bank trust karanne naha. anika usd ekata 1000 k dunnat rs watinne naha kohomat.
     
    Last edited:

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    කබ්බගෙ හිත වෙනස් වෙලා. දැන් එක දෙන්න එපා කියලා බැංකුවලට කියලා මචන්. :lol:

    Thread: https://elakiri.com/threads/new-letter-from-central-bank-of-sri-lanka-to-banks.2035224/


    cabb.jpg
    e kiyanne dan ara rata idan salli dana ayata extra 38 denawa kiyana eka cancel neda? nathuwa dollar eka 230 karana eka neme neda?

    pahala video eke kiwweth okamai, dollar ekata 38k denawa kiwwe next day eke 230ta float karana eka danne nathuwa kiyala.

     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,480
    23,746
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    foreign remittance enne naha ban. lankawe workersla banm trust karanne naha. anika usd ekata 1000 k dunnat rs watinne naha kohomat.

    තිත්ත ඇත්ත.

    e kiyanne dan ara rata idan salli dana ayata extra 38 denawa kiyana eka cancel neda? nathuwa dollar eka 230 karana eka neme neda?

    pahala video eke kiwweth okamai, dollar ekata 38k denawa kiwwe next day eke 230ta float karana eka danne nathuwa kiyala.



    ඔව් මචන්. එහෙම තමයි.

    දන්නෙ නැති වෙන්න හේතුව ඩොලර් එක වැඩි කලේ වන ජීවි එකෙන් නිසා වෙන්න ඇති.
     
    • Wow
    Reactions: Hasitha22