එහෙනම් මේකේ තේරුම මොකද්ද ??Paypal eka exchange rate thama update ne. a nisa thamai normal rate ekata yanne. heta wage weddi hari ganata deduct wei.
එහෙනම් මේකේ තේරුම මොකද්ද ??Paypal eka exchange rate thama update ne. a nisa thamai normal rate ekata yanne. heta wage weddi hari ganata deduct wei.
Paypal eka exchange rate thama update ne. a nisa thamai normal rate ekata yanne. heta wage weddi hari ganata deduct wei.


mama oya chart eka balala thamai payment eka kare. next week renewal ekak thamai pay kare.. kalinma kara rates hoda nisa. 230ta wage update una time eke kara nam loku ganak loss wenawa.එහෙනම් මේකේ තේරුම මොකද්ද ??
![]()
western union/money gram wala rate eka
229.70 wage i
Western Union (USA) Rs226.43 + commissionwestern union/money gram wala rate eka
229.70 wage i
A kohomada bn ?Payonner 222.45 Ada dawal demma. 8th march. 38th dunnoth 260

Ithuru tika okun hora kana tikaWise to Com Bank withdraw kara $125 after wise fee deduction $123.66 rate eka 228.5/= gov eken kiyana 38/= nam no received but mehema pennawa app eke.
CBSL Tran Cost - 1000/=
CBSL Inc - 1407.54
me additional gana baluwama 38/= nemei combank gewala thiyenne 20/=![]()
Wise to Com Bank withdraw kara $125 after wise fee deduction $123.66 rate eka 228.5/= gov eken kiyana 38/= nam no received but mehema pennawa app eke.
CBSL Tran Cost - 1000/=
CBSL Inc - 1407.54
me additional gana baluwama 38/= nemei combank gewala thiyenne 20/=![]()

lolකබ්බගෙ හිත වෙනස් වෙලා. දැන් එක දෙන්න එපා කියලා බැංකුවලට කියලා මචන්.
Thread: https://elakiri.com/threads/new-letter-from-central-bank-of-sri-lanka-to-banks.2035224/
![]()
lol
sri lanka

Sri Lankan foreign workers to get Rs 38 per USD incentive
The Cabinet has granted approval to increase the incentives for Inward Workers Remittances.
Currently, the Government offers an incentive of Rs. 10 per USD sent by Sri Lankan workers.
The Cabinet has now approved a proposal to increase the incentives for Inward Workers Remittances to Rs. 38 per USD.
![]()
Source: https://www.newswire.lk/2022/03/08/sri-lankan-foreign-workers-to-get-rs-38-per-usd-incentive/
den sepada?කබ්බගෙ හිත වෙනස් වෙලා. දැන් එක දෙන්න එපා කියලා බැංකුවලට කියලා මචන්.
Thread: https://elakiri.com/threads/new-letter-from-central-bank-of-sri-lanka-to-banks.2035224/
![]()
270 ta wath daanna wei, 230 den madi

foreign remittance enne naha ban. lankawe workersla bank trust karanne naha. anika usd ekata 1000 k dunnat rs watinne naha kohomat.270 නෙමෙයි 500 කලත් ලංකාව ඇතුලේ ඩොලර්ස් නැත්තං බ්ලැක් මාකට් එකක් හැදෙනවා මචන්. දැන් මුන් කරන්නෙ මැරිච්ච මිනිහෙක්ට සේලයින් දෙනවා වගේ වැඩක්.![]()
e kiyanne dan ara rata idan salli dana ayata extra 38 denawa kiyana eka cancel neda? nathuwa dollar eka 230 karana eka neme neda?කබ්බගෙ හිත වෙනස් වෙලා. දැන් එක දෙන්න එපා කියලා බැංකුවලට කියලා මචන්.
Thread: https://elakiri.com/threads/new-letter-from-central-bank-of-sri-lanka-to-banks.2035224/
![]()
foreign remittance enne naha ban. lankawe workersla banm trust karanne naha. anika usd ekata 1000 k dunnat rs watinne naha kohomat.
e kiyanne dan ara rata idan salli dana ayata extra 38 denawa kiyana eka cancel neda? nathuwa dollar eka 230 karana eka neme neda?
pahala video eke kiwweth okamai, dollar ekata 38k denawa kiwwe next day eke 230ta float karana eka danne nathuwa kiyala.
sirawatama bn.ඔව් මචන්. එහෙම තමයි.
දන්නෙ නැති වෙන්න හේතුව ඩොලර් එක වැඩි කලේ වන ජීවි එකෙන් නිසා වෙන්න ඇති.