BUMPView attachment 205395
Oka ithin data ekka tamai analyse karaganna wenne. Eth itin katawath hariyata deyak kiyanna amarui godak external reasons ehemat dollar rate ekata effect wena nisa.
Oya graph ekata anuwa lanakawe last 10 years wala average monthly imports $ 1600 - 1800 million wage tibila tiyenne. Last 20 years athule wadima monthly imports wela tiyenne march 2022 wala.
March 2023 total imports $ 1450 million wela tiyenawa. Ehema baluwama last 5 years wala average monthly imports ekka compare kalama $ 200 - $ 400 million athara aduwak tamai danata tiyenne. E danata tiyena vehicle import restrictions and samahara unnecessary imports ban and too much price increases nisa demand adu una imports nisa kiyala hithanna puluwan. Ehema baluwa 2023 wala danatath month ekakata average $ 1400 million imports wenawa. Imports lokuwatama restrict wela kiyannath ba.
Vehicle imports nam kalin taram open karana ekak na kiyalai hithenne. Danne na ithin.
Debt payments gattot debt restructuring eken passe debt payments Kalin widiyata nemei wenne. Debt hair cuts, maturity extensions, Debt relief period kiyana oya dewal matha tamai eeka eeta passe wenne.
Oya dewal ekkai external world situation ekath ekkai tamai dollar rate eka wena deyak wenne. Kauda danne ithin mona weida kiyala. Balan imu.
Import Restrictions kuwwata danatath 2023 March wala $ 1450 million imports wela tiyenawane. Lankawe last five years wala average monthly imports $ 1600 - 1800 million wage tibila tiyenne. Ehema baluwama dan loku aduwak nane. Oya adu wuna gap eka Vehicle imports restrictions, unnecessary goods restrictions, cost eka too much wadi wela demand eka adu wuna imports wenna athi kiyalai hithenne. Who knows...Balamu moko wenne kiyala
Okanam mara prashnayak tamai. Mata hithenne okata reason eka dollars nathi kama nemei. Dan dollar inflow eka banks walata tiyenawa. Mata hithenne medicine import karanna government banks walin dollars dan credit basis denne na mage hithe government institutions walata. IMF eken ekata conditions damma. Wade wela tiyenne medicine import karanna banks walin dena dollars walata in return banks walata gewanna government ekata rupees nathi seen ekak da koheda tiyenne. Private hospitals wala ehema medicine wala ohoma awulak nane.
Ponil paradinath dinna kiyai neda? Elawanna bariwenawa oka onna balapanLKR 330 ( If only they remove the import ban; otherwise, 280 or even below ). There will be a presidential election end of this year

Oke unta knowledge eka thiyei nam lankawe share market predict karanna bariya.unuth anatha wela inneඔය මම ශෙයා කරපු වීඩියෝ එක Softlogic Stock Brokers එකෙන් කරපු එකක්. ඒකෙ analysts ලට දැනුමක් අවබෝධයක් නැතුවද ඔහොම කියල තියෙන්නෙ?![]()
![]()
api nodanna Ranilnandalal + RW kiyapan. mokda ubata hama welema ranilawa miss wennemahabankuwata puluwan monetary policy witrai. finance minister tamai fiscal policy incharge. dekama onee economic stability. mechchra kal awul tibbe fiscal policy not monetary policy