ඩොලර් රේට් එක 2023 දෙසැම්බර් අනාවැකියක්

chami2015

Well-known member
  • Jul 14, 2015
    7,065
    8,368
    113
    View attachment 205395


    Oka ithin data ekka tamai analyse karaganna wenne. Eth itin katawath hariyata deyak kiyanna amarui godak external reasons ehemat dollar rate ekata effect wena nisa.

    Oya graph ekata anuwa lanakawe last 10 years wala average monthly imports $ 1600 - 1800 million wage tibila tiyenne. Last 20 years athule wadima monthly imports wela tiyenne march 2022 wala.

    March 2023 total imports $ 1450 million wela tiyenawa. Ehema baluwama last 5 years wala average monthly imports ekka compare kalama $ 200 - $ 400 million athara aduwak tamai danata tiyenne. E danata tiyena vehicle import restrictions and samahara unnecessary imports ban and too much price increases nisa demand adu una imports nisa kiyala hithanna puluwan. Ehema baluwa 2023 wala danatath month ekakata average $ 1400 million imports wenawa. Imports lokuwatama restrict wela kiyannath ba.
    Vehicle imports nam kalin taram open karana ekak na kiyalai hithenne. Danne na ithin.

    Debt payments gattot debt restructuring eken passe debt payments Kalin widiyata nemei wenne. Debt hair cuts, maturity extensions, Debt relief period kiyana oya dewal matha tamai eeka eeta passe wenne.

    Oya dewal ekkai external world situation ekath ekkai tamai dollar rate eka wena deyak wenne. Kauda danne ithin mona weida kiyala. Balan imu.
    BUMP
     
    • Like
    Reactions: Irugal_Bandara

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,472
    32,199
    113
    2048 wenakan inna baha lol
    Ponil walakaju gahanne kawadda?
    Appiriyai oi me naki deshapaluwo danna sanwardanayak naha, thooo witharak okun
     

    Sx3

    Well-known member
  • Apr 4, 2014
    3,412
    2,400
    113
    ඔන්න පටන් ගත්ත එකොනොමිච්ස්
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    supply ටික ටික feed short cam ගහපන්.
    නැත්තම් ඉතින් flux දාල දුම දානවද බලපන්, පුදුම ඇනයක් හැබයි clen කරන්න.
    කොහෙද ඉතින් short cam මේ ලබ්බේ රටේ 1,30,000 විතර වෙනවනේ.

    ෆක් !
     

    Irugal_Bandara

    Well-known member
  • Feb 28, 2023
    1,654
    2,896
    113
    Import Restrictions kuwwata danatath 2023 March wala $ 1450 million imports wela tiyenawane. Lankawe last five years wala average monthly imports $ 1600 - 1800 million wage tibila tiyenne. Ehema baluwama dan loku aduwak nane. Oya adu wuna gap eka Vehicle imports restrictions, unnecessary goods restrictions, cost eka too much wadi wela demand eka adu wuna imports wenna athi kiyalai hithenne. Who knows...Balamu moko wenne kiyala
     
    • Like
    Reactions: kasunkaru

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,125
    1
    58,476
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    Import Restrictions kuwwata danatath 2023 March wala $ 1450 million imports wela tiyenawane. Lankawe last five years wala average monthly imports $ 1600 - 1800 million wage tibila tiyenne. Ehema baluwama dan loku aduwak nane. Oya adu wuna gap eka Vehicle imports restrictions, unnecessary goods restrictions, cost eka too much wadi wela demand eka adu wuna imports wenna athi kiyalai hithenne. Who knows...Balamu moko wenne kiyala

    medicine shortage eka thama thiyenawa.

    https://www.sundayobserver.lk/2023/04/27/news/shortage-drugs-government-hospitals

    https://ceylontoday.lk/2023/05/13/medicinal-drugs-shortages-hit-the-poor-patient/
     

    Irugal_Bandara

    Well-known member
  • Feb 28, 2023
    1,654
    2,896
    113
    Okanam mara prashnayak tamai. Mata hithenne okata reason eka dollars nathi kama nemei. Dan dollar inflow eka banks walata tiyenawa. Mata hithenne medicine import karanna government banks walin dollars dan credit basis denne na mage hithe government institutions walata. IMF eken ekata conditions damma. Wade wela tiyenne medicine import karanna banks walin dena dollars walata in return banks walata gewanna government ekata rupees nathi seen ekak da koheda tiyenne. Private hospitals wala ehema medicine wala ohoma awulak nane.
     
    • Like
    Reactions: kasunkaru

    CaptainPhillips

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    1,149
    2,131
    113
    සෝමාලි මුහුදේ
    signal-2023-05-18-19-02-24-171.png
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,472
    32,199
    113
    LKR 330 ( If only they remove the import ban; otherwise, 280 or even below ). There will be a presidential election end of this year
    Ponil paradinath dinna kiyai neda? Elawanna bariwenawa oka onna balapan:(
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,125
    1
    58,476
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    Sri Lanka’s rupee further appreciated against the US dollar (US$) yesterday dropping below Rs.300 for the first time since April last year as the Central Bank (CB) took a breather from its dollar purchases to allow consumption to rebound.


    According to CB, the buying and selling rates of US$ were at Rs.299.21 and Rs.312.37 yesterday.


    “The main reason for the rupee appreciation was the Central Bank reducing US$ purchases by taking a breather,” Capital Alliance (CAL) Group Chief Strategist Udeeshan Jonas told Mirror Business.

    https://www.dailymirror.lk/breaking...kes-breather-from-dollar-purchases/108-259473
     

    damith sa

    Well-known member
  • Feb 7, 2009
    2,973
    765
    113
    මෙහෙ තමා
    ඔය මම ශෙයා කරපු වීඩියෝ එක Softlogic Stock Brokers එකෙන් කරපු එකක්. ඒකෙ analysts ලට දැනුමක් අවබෝධයක් නැතුවද ඔහොම කියල තියෙන්නෙ? :-D 🤌
    Oke unta knowledge eka thiyei nam lankawe share market predict karanna bariya.unuth anatha wela inne
     

    KadawathaKolla

    Well-known member
  • Feb 20, 2013
    3,787
    5,574
    113
    nandalal + RW kiyapan. mokda ubata hama welema ranilawa miss wenne :P:Pmahabankuwata puluwan monetary policy witrai. finance minister tamai fiscal policy incharge. dekama onee economic stability. mechchra kal awul tibbe fiscal policy not monetary policy
    api nodanna Ranil :ROFLMAO:
     
    • Angry
    Reactions: kasunkaru