Den election eka kittui. Supurudu widihata Prabakaran. Sahran, Saafi, wada koththu/jangi/bra, Budu pilima kadanna balaporuththu wenna puluwan...
ආන්ඩුවෙන් කඩන්නත් පුලිවන් නේ . ඔක්කම විකාර වෙලා කුජීත වෙලා තියනකොට මේම ඒවා හොද වේලපු ගෝනා මස්තම්ම්බි කැඩුවා ද නැත්නම් විපක්ෂයේ එවුන් කැඩුවා ද කියලත් කියන්න බැහැ .
Politics nemei Nam.පොලිටිකල් ගේම් පොලිටිකල් ගේම් කිය කිය හිටිය වගේ නෙවෙයි මෙහෙම නාට්ටි පෙන්නලා මේ හැතිකරේ තව බෝම්බයක් ගැහුවොත් මැරෙන්නේ අහිංසක මිනිස්සු. පොලිටිකල් ගේම් ගහපු දේශපාලුවෝ නෙවෙයි. ඡන්දේ ගන්න ඕනෑම බලු වැඩක් කරන්න පුළුවන් වුන් ඕකුන්. මේ ගේම් දකිනකොට පාස්කු ප්රහාරේ මොන වගේ පොලිටිකල් ගේම් එකක්ද කියල උබලට හිතෙන්නේ නැද්ද.
ඉතින් ඒකත් පොලිටිකල් ගේමක් තමා බන් උබ හිතුවද සහරාන් මේ අල්කයිඩාවෙන් හරි ISIS එකෙන් දුන්න කොන්ත්රාත් එකක් කරා කියලාපොලිටිකල් ගේම් පොලිටිකල් ගේම් කිය කිය හිටිය වගේ නෙවෙයි මෙහෙම නාට්ටි පෙන්නලා මේ හැතිකරේ තව බෝම්බයක් ගැහුවොත් මැරෙන්නේ අහිංසක මිනිස්සු. පොලිටිකල් ගේම් ගහපු දේශපාලුවෝ නෙවෙයි. ඡන්දේ ගන්න ඕනෑම බලු වැඩක් කරන්න පුළුවන් වුන් ඕකුන්. මේ ගේම් දකිනකොට පාස්කු ප්රහාරේ මොන වගේ පොලිටිකල් ගේම් එකක්ද කියල උබලට හිතෙන්නේ නැද්ද.
හම්බයෝ ගැන මම දන්නව හොදට.... මේක තනිකරම ගේම් එකක් එක්කෝ ආණ්ඩුවෙන් පලාත් චන්දෙ බලාගෙන නැත්තං විපක්ෂයෙන් ප්රශ්නයක් ඇති කරන්න...
ඔන්න දැන් අහු වුනානේ . දැන් කරලා පෙන්නපන්Political game hari, Thambila hari, karapu un ahu unoth, unage adum galawala pukata bolt anayk dala welding karanna oni mawanella handiye kanuwakata,
ඇයි බන් උබට තද උනේ, උබලගේ නැදයෝද අහුඋන එකා...ඔන්න දැන් අහු වුනානේ . දැන් කරලා පෙන්නපන්



පලයං බන් යන්ඇයි බන් උබට තද උනේ, උබලගේ නැදයෝද අහුඋන එකා...![]()
ඇයි බන් උබට තද උනේ, උබලගේ නැදයෝද අහුඋන එකා...![]()
dan ithin thread eka bump wenne nathiwei
Hahaha yes. Eka machan Sinhalaya ge heti ohoma thama. Thamanta kemathi eka karanakota awlak nehe hariyata Rata kanawa wagedan ithin thread eka bump wenne nathiwei
bumpතම්ම්බි කැඩුවා ද නැත්නම් විපක්ෂයේ එවුන් කැඩුවා ද කියලත් කියන්න බැහැ .