Hari ethakota Dan rajayata thiyana Bale madida oya Tika Karanna thawa chandayakin thawa balaya oneda? Ponna kamak wage nadda ochara balaya thibilath piliwelata dayak karaganna Bari Kama.තම්බි මොකක්ද කරේ සහ කරමින් ඉන්නෙ මොකක්ද කියල උබලට තේරුම් ගන්ඩ මොලේ නැ ඒ එක්කම රනිලගෙ කාලෙ ඉදන් ලොවාගෙන ආව ලෙවිල්ල තොපි තවත් කරගෙන යනව,
සිoහල මිනිස්සුන්ට බෝම්බ ගනන්ඩ එද්දි තොපි මොකක්ද කරේ??? සිoහල චන්ද වලට අපි සාධාරනයක් කරනවද නැද්ද කියල සිoහල මිනිස්සි මිලග චන්ද වලින් තේරුම් ගන්ඩ පුලුවන්..
Anika ban thambi within Gahanna awe nhane unwa kupitha Kara nathi prashna athi karala. Ko ban Dan wada shafi, wada koththu shariya university?
Owa chande lan weddi ena drama me. Better check you DNA naki mainage blood line ekak wage
අලි සබ්රිගේ පයි කොටේ සුප්පු කර කර ඉන්නවා 