ඇයි ඇමරිකාවේ Nashville Suicide attack එක ගැන Tread එකත් එහෙම්මම යට වුනාdan ithin thread eka bump wenne nathiwei



ඇයි ඇමරිකාවේ Nashville Suicide attack එක ගැන Tread එකත් එහෙම්මම යට වුනාdan ithin thread eka bump wenne nathiwei



Oka thamai lankawata hariyanne naththe. Wahalkame uparimaඇයි ඇමරිකාවේ Nashville Suicide attack එක ගැන Tread එකත් එහෙම්මම යට වුනා![]()
දැන් කැඩුවොත් තමයි හම්බයොන්ගේ කඩවල් ගෙවල් මංකොල්ලකාලා සිංහලුන්ගේ එදා වේල ට්රැවල්ස් ටික දුවවන්න පුළුවන්.Den kadanna kalaya හරි. මොඩ සිංහලුන් චූන් වෙන්න යන්නේ
දැන් කැඩුවොත් තමයි හම්බයොන්ගේ කඩවල් ගෙවල් මංකොල්ලකාලා සිංහලුන්ගේ එදා වේල ට්රැවල්ස් ටික දුවවන්න පුළුවන්.
ඉකමනට මොනා හරි කරන්න ඕනේ බන් මාර්තු 9 කලින් . යන පොට හොද නෑ . තියණ තුරුම්පු ඔක්කම ගහලා දැන් පොඩි කොලවත් නෑ ඕනේ වෙලාවටකඩමු කඩමු
මේ පාරචන්දෙ කිට්ටු වෙලා මොන මගුලක් නටයිද මන්දා!යකෝ මේ කාලකණ්ණී බලය ගන්න බුදු පිලිමත් කැඩුවනෙ බන්....![]()
මේ පාරචන්දෙ කිට්ටු වෙලා මොන මගුලක් නටයිද මන්දා!