තවුහිද් ජමාත් සංවිධානය ගෝටට එක් වෙයි

macfa

Well-known member
  • Sep 26, 2016
    1,265
    73
    48
    73041103_1395927903915750_2303789048478564352_n.jpg
     

    leeroxxroxx

    Well-known member
  • Sep 12, 2012
    4,358
    5,493
    113
    Panadura
    අපි වැඩේ ලෑස්ති කරන්නම් රාසික් තම්බි
    උඹ අපි කියන විදිහට ගෝඨට සහය දෙනවා කියපන්.
    සරි අන්නා 😃

    73033591_2740738159309985_1226988284345843712_n.jpg
     

    macfa

    Well-known member
  • Sep 26, 2016
    1,265
    73
    48
    අපි වැඩේ ලෑස්ති කරන්නම් රාසික් තම්බි
    උඹ අපි කියන විදිහට ගෝඨට සහය දෙනවා කියපන්.
    සරි අන්නා 😃

    73033591_2740738159309985_1226988284345843712_n.jpg

    :lol:

    Mahinda-Al-Quran-01.jpg
     

    Pathfinder_A2Z

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    9,572
    3,671
    113
    තොණ්ඩුලන්තය
    ඔ්නෑම හාල්පාරුවෙක්ට කියන්න පුලුවන් මම ඒ කෙල්ලට ලව් කියල....
    අවුල ඒ කෙල්ල කැමති ද කියන එකයි....
    මේකත් එහෙමයි.... කමක් නෑ කෙක්කෙන් හරි කොක්කෙන් හරි අපිට ඕන චන්ද.... ඕවා දකින නානලත් චූන් වෙලා ගෝඨට චන්දෙ දෙනවා කියන්නේ බෝනස් එකක්... :lol:
     

    dhanuka1990

    Well-known member
  • Feb 4, 2018
    2,184
    1,200
    113

    මොකක්ද බන් අමුතුවෙන් එකතු වෙන්න තියෙන්නෙ, මුන්මනෙ හදුවෙත්..
    කැරි සින්හලු පුක ඉරාගෙන හලාල් වලට ගෙවන්න ගැසට් එක ගැහුවෙත් අපේ මහින්ද මහත්තයනෙ... ඉතින් යුතුකමේ මනාපය​........
    ;);););););)
     

    Pathfinder_A2Z

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    9,572
    3,671
    113
    තොණ්ඩුලන්තය
    මොකක්ද බන් අමුතුවෙන් එකතු වෙන්න තියෙන්නෙ, මුන්මනෙ හදුවෙත්..
    කැරි සින්හලු පුක ඉරාගෙන හලාල් වලට ගෙවන්න ගැසට් එක ගැහුවෙත් අපේ මහින්ද මහත්තයනෙ... ඉතින් යුතුකමේ මනාපය​........
    ;);););););)

    ඕව දැන් කියල වැඩක් නෑ බං.... මම දැන් පොහොට්ටුව දාලා ෂර්ට් එකකුත් මහල තියෙන්නේ චන්ද පොලට යන්න.... උඹත් පොන්නයෙකුට චන්දේ දීල ආත්මගරුත්වේ නැතිකරගන්නේ නැතිව ඔන්න ඔහේ ගෝඨට දීල දාපං.... අඩුම උඹගේ තාත්තා අඩුකුලේ එකෙක් නෙවෙයි කියලවත් කට්ටිය දැන ගනිවී. ස්තුතියි
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113


    ඕව දැන් කියල වැඩක් නෑ බං.... මම දැන් පොහොට්ටුව දාලා ෂර්ට් එකකුත් මහල තියෙන්නේ චන්ද පොලට යන්න.... උඹත් පොන්නයෙකුට චන්දේ දීල ආත්මගරුත්වේ නැතිකරගන්නේ නැතිව ඔන්න ඔහේ ගෝඨට දීල දාපං.... අඩුම උඹගේ තාත්තා අඩුකුලේ එකෙක් නෙවෙයි කියලවත් කට්ටිය දැන ගනිවී. ස්තුතියි
    මදු සෝෂල් මිඩියාවල බුර්කා ගලවනවා කියලා කිව්ව නිසා අල් සාබ්රි සර් ෆෝම් වෙලා එහෙට මෙහෙට මැසේජ් ගහලා මදු දොට්ට දැම්ම සාම්පල් එක මුස්ලිම් ජාතිවාදීන්ට නැද්ද ප්‍රෙන්.. අශේන් ව්ලොග් එකෙන් පස්සේ සාබ්රි සර් එහෙට මෙහෙට මැසේජ් ගහලා කිව්වේ නැද්ද රාසික් නානාගෙන් අපි සහය ඉල්ලුවේ නැහැ. මේකා අන්තවාදියෙක් කියලා.
     

    dhanuka1990

    Well-known member
  • Feb 4, 2018
    2,184
    1,200
    113


    ඕව දැන් කියල වැඩක් නෑ බං.... මම දැන් පොහොට්ටුව දාලා ෂර්ට් එකකුත් මහල තියෙන්නේ චන්ද පොලට යන්න.... උඹත් පොන්නයෙකුට චන්දේ දීල ආත්මගරුත්වේ නැතිකරගන්නේ නැතිව ඔන්න ඔහේ ගෝඨට දීල දාපං.... අඩුම උඹගේ තාත්තා අඩුකුලේ එකෙක් නෙවෙයි කියලවත් කට්ටිය දැන ගනිවී. ස්තුතියි

    (මොකක්ද බන් අමුතුවෙන් එකතු වෙන්න තියෙන්නෙ, මුන්මනෙ හදුවෙත්..
    කැරි සින්හලු පුක ඉරාගෙන හලාල් වලට ගෙවන්න ගැසට් එක ගැහුවෙත් අපේ මහින්ද මහත්තයනෙ... ඉතින් යුතුකමේ මනාපය​........ )

    මේක කියවපන් ඉස්සෙල්ලාම​.... කාටද ඡන්දෙ දෙන්නෙ කියලා කියලා තියෙනවා
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,369
    113
    Kotahena
    ඕවා නම් sure නෑ.
    ගෝඨාභය ගෙ ඡන්ද කඩන්න වධකාගාර හදපු උන්ගේ එවුන් ට බල්ලො නෙමෙයි අලි ඇත්තු මරලා හරි ඡන්ද ටික කඩන්න පුලුවන් නම් එච්චරයි.

    ගෝඨාභය ගෙ meeting එකක තියෙන ඡන්ද පෝස්ටර් ඇරෙන්න වෙන පාරවල් වල තියෙන අනික් ඡන්ද පෝස්ටර් එකක් වත් ගෝඨාභය ගෙ support එකට ගහපු පෝස්‌ටර් කියලා වත් මම විශ්වාස කරන්නේ නෑ.

    තමන්ගේ ප්‍රතිපත්ති ගැන කතා කරන එක පැත්තක දාලා
    අනික් උන්ගේ ඡන්ද කඩල දිනන්න හදන එක තමයි මූන්ගේ ප්‍රධාන strategy එක.

    මොකද ඉතින් ප්‍රතිපත්ති ගැන කතා කරත් මිනිස්සු ඒවා විශ්වාස කරන්නේ නෑ කියලා මුන් දන්නවා. කරන්න තියෙන එකම දේ අනික් තරඟ කරුවන් ගෙ කකුලෙන් අදින එක විතරයි. හැබැයි ඒක හරියට විදුරු පල්ලි ඇතුලේ ඉඳන් එළියට බෝම්බ ගහනවා වගේ වැඩක්. පාස්කු දවසේ දැන දැන මුන්ඔක්කොම අපිව බිල්ලට දුන්නා කියලා මිනිස්සු දන්නවා.
    අපි දැනගෙන හිටියා! හැබැයි මෙච්චර මිනිස්සුන්ට බෝම්බ ගහයි කියලා දැනං හිටියෙ නෑ.....
    ලේ පිපාසිත මහින්ද තමයී මෙක පිටිපස්සේ ඉන්නෙ - පොංගල
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    හම්බයෝ අල්ලේ නටවන එකෙයි, හම්බයෝ කියන පදේට නටන එකෙයි වෙනස නොදන්නා ගූ එන් පී වහල්ලු :lol:
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    හම්බයෝ අල්ලේ නටවන එකෙයි, හම්බයෝ කියන පදේට නටන එකෙයි වෙනස නොදන්නා ගූ එන් පී වහල්ලු :lol:
    මදුමාදවගෙන් ඇහුවා නම් වෙනස කියලා දෙයි ප්‍රෙන්
     

    Pathfinder_A2Z

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    9,572
    3,671
    113
    තොණ්ඩුලන්තය
    මදුමාදවගෙන් ඇහුවා නම් වෙනස කියලා දෙයි ප්‍රෙන්

    කවුද බං මධුමාදව කියන්නේ.... උන් කියන දේවල් කවුද පිළිගන්නේ... ඕන්න චන්ද්‍රගුප්ත වගේ මහාචාර්යවරයෙක් කිව්ව නම් පිළිගන්නවත් තිබ්බා....​
     

    barath dpriye

    Well-known member
  • Sep 20, 2014
    3,239
    1,174
    113
    මේ ඔර්බින් කියන්නෙත් 5500 දවස් පඩි කාරයෙක් නේද?
     

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1915132


    සබ්රි කියනවා ගෝටා ජනාදිපති වෙන්නත් කලින් ගොටාව ඌ කන්ට්‍රෝල් කරනවා කියලා. උබලා පව් බන්. කොහෙන් ගියත් හැම එකාම කෙලින්නේ සිංහලයට.

    ඕකටත් වෙන්නෙ ප්‍රභාට උන වැඩේ. ඔන්න බලපන් මම කියන දේ වෙන්ස්ලිනැද්ම්ද කියල. චන්ද ගන්න ඌව ඉස්සරහට දාල ඊට පස්සෙ උන් හොයාගන්න නැති වෙනව මහ මැතිවරනෙන් පස්සෙ. මොකද මම උනත් කරන්නෙ ඒක. :lol:
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    ඕකටත් වෙන්නෙ ප්‍රභාට උන වැඩේ. ඔන්න බලපන් මම කියන දේ වෙන්ස්ලිනැද්ම්ද කියල. චන්ද ගන්න ඌව ඉස්සරහට දාල ඊට පස්සෙ උන් හොයාගන්න නැති වෙනව මහ මැතිවරනෙන් පස්සෙ. මොකද මම උනත් කරන්නෙ ඒක. :lol:
    මොනවද ඔට්ටු ඕකා පිස්ෆුලි ලංකාවට ෂරියා ලෝ එක ගේනවා. මිනිහගේ ගේම තියෙන්නේ වයලන්ස් නැතුව සාමකාමිව මොලෙන් ගේම දෙන එකේ.