තව දුරටත් විදුලි කප්පාදුවක් නෑ… ඉන්ධන හිඟයත් ඉවරයි…

ML1987

Well-known member
  • Mar 31, 2018
    2,659
    1
    4,510
    113
    Matale
    dan dawas 6-7 kattiya gedara barrel walalala stock gahai neda lol
    ethakota thawath sapai saneepai.
    kabbata dollars ekka upange aulak thiyenne...............
    sirawata ban. dawas 6-7k predict karala daana diesel baral walata purawanna gaththoth uparima dawas 4k kiribath kai. itapasse aya polim wala wada karana ape viruwa ahei. petrol walatanam aulak wenne na kohomath. ilaga LC ekath sure nane ban.
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,455
    32,182
    113
    sirawata ban. dawas 6-7k predict karala daana diesel baral walata purawanna gaththoth uparima dawas 4k kiribath kai. itapasse aya polim wala wada karana ape viruwa ahei. petrol walatanam aulak wenne na kohomath. ilaga LC ekath sure nane ban.
    me rate palakayo wagema horakamata upan set ekak thamai bahuthare...
    horakama karanakota anika gana hithanne naha. oka melahatath karagena inna haththakuth athi
    ara geetha kumari gaanith keewa neda barrel kathawak.
    rataka horakamata dassa bahuthara janayagen bihiwanneda, horakama hisin daragath hora nayakainmai.
    :(
     

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,013
    153,073
    113
    උඹටත් තරහ යනවා කියන්නේ වැඩේ දරුණුයි. :lol:
    the-hulk-the-incredible-hulk.gif
     

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    තව දුරටත් විදුලි කප්පාදුවක් අවශ්‍ය නොවන බව බලශක්ති අමාත්‍ය ගාමිණී ලොකුගේ මහතා සඳහන් කරයි.

    ඒ අනුව ඉදිරියේදී විදුලි කප්පාදුවකින් තොරව රට පවත්වාගෙන යා හැකි වනු ඇතැයිද හෙතෙම කියා සිටියේය.

    ඉන්ධන හිඟතාවය එලැඹෙන බදාදා දින වන විට අවසන් වනු ඇති බවත් පැවසූ ඔහු මේ වන විටත් අවශ්‍ය පෙට්‍රල් සහ ඩීසල් ඉන්ධන පිරවුම්හල් වෙත යවමින් ඇති බවද පැවසීය.

    ඉන්දියාවෙන් ලබාදෙන ණය පහසුකම් යටතේ ඉන්ධන තොග මාර්තු 15 වැනි දින සිට ලැබෙනු ඇති බවද පැවසූ ඔහු එතැන් සිට ඉන්ධන හෝ විදුලි බල හිගයක් ඇති නොවණු ඇති වුවත් කියා සිටියේය.

    https://www.truenews.lk/no-power-cuts-fuel-shortage-is-over/

    🤔
    Ammage redda thama. dan meka type karanneth Generator eka dagena... uboukahan
     

    tinto brass

    Well-known member
  • Dec 25, 2014
    4,623
    6,172
    113
    අපේ 1 ඉදන් නෑ. ආයෙ 8.30 යවනවා 11 විතර වෙනකම්. එපා වෙලා තියෙන්නේ. අම්මපා, ආණ්ඩුවේ එක වේස පරයෙක් හරි මූණට මුලිච්චි වුණොත් මරාගෙන කන එක කනවා.:angry::angry:🤬
    උබ මේකේ කූල් එකේ හිටපු පොරක්.. උබටත් ඔහොමම් මල පනිනවා නම් අපි ගැන කවර කතාද?
     

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    අපේ 1 ඉදන් නෑ. ආයෙ 8.30 යවනවා 11 විතර වෙනකම්. එපා වෙලා තියෙන්නේ. අම්මපා, ආණ්ඩුවේ එක වේස පරයෙක් හරි මූණට මුලිච්චි වුණොත් මරාගෙන කන එක කනවා.:angry::angry:🤬
    කෑවා කියමුකො , දිරවයිද ඒත් 🤔
     

    Poththa

    Well-known member
  • Mar 21, 2016
    1,720
    2,156
    113
    ✍️ හෙටත් පැය හතාමාරක් විදුලිය කප්පාදු කරන බව විදුලිබල මණ්ඩලය පවසනවා. :(
    Katada bn mewa kiyanne...currnt giyama Internet speed adu wena seen ekak ubalata nadda?
    Battery backup walin wada karankota 4G signal nathiwa yanwalu bn. 2G signal only...Karumayk bn :(

    60-40kpbs enne :(

    speed2g.png
     
    Last edited:

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,455
    32,182
    113
    ✍️ හෙටත් පැය හතාමාරක් විදුලිය කප්පාදු කරන බව විදුලිබල මණ්ඩලය පවසනවා. :(
    Katada bn mewa kiyanne :(
    Ko mutti dapu wesawiiiiii
     

    Bumbzy

    Well-known member
  • Jul 20, 2015
    1,800
    2,005
    113
    Galle
    ගාමිනි ලොකුගේගෙ හු#ත
    ගාල්ලට මේ දැන් කරන්ට් කැපුවා
     
    • Haha
    Reactions: Solo Rider

    Dexter011

    Well-known member
  • May 19, 2021
    5,535
    10,382
    113
    ගාමිනි ලොකුගේගෙ හු#ත
    වත්තලට කරන්ට් කපලා දැන් පැයක් උනා
     
    • Haha
    Reactions: Solo Rider