Ado pattai ban!
Sirawatama kiyewwa aasawen..
Maath mage first love ekata 7 years love karala eka kelawela maasa 6k witara suffer karala danui normal pita inne.
awurudu 27i. degreeyai MBA ekai aragena Job eketh senior level eke thenakata aawa.. But kellek dakka gaman hitha yanne arakige features walata machan.. ( curly hair , white skin, deciplined behavior etc.. )
Anika dan ehema love karanna hitennet ne.. Job eke ihalata gihin hamba karannamai hitha.. ube kathawa kiwwama hithata podi kick ekak aawa.. Attatama meke asahana thread dakala dakala me wage ekak dakkama hithata harima sathutui..
Digatama liyahan.. Api wenuwen..Ape kollo wenuen!
Boot kaala jeewitha winasa wenna deela baane

Mama rep seen danne ne ban.. nattam tiyena okkoma tika ubata denawa..Anyway keep up the good work bro..
