adow lassana story ekak :D elama thama ! Aththa kathawak nisa awlak na.
nikashala619 Well-known member Nov 4, 2011 3,771 1,119 113 🅼🅰🅳 🅼🅾🅾🅽 Jun 12, 2017 #181 adow lassana story ekak elama thama ! Aththa kathawak nisa awlak na.
Mal Baba Well-known member Apr 26, 2009 106,278 5,603 113 Blob Storage www.37innovate.com Oct 8, 2018 #183 කෙල්ලෙක් නැති එකම නෙවෙයි එකම ප්රශ්නෙ කොල්ලෙක්ට තියෙන හැබැයි සමහර වෙලාවට එකත් ප්රශ්නයක් තමයි
Mal Baba Well-known member Apr 26, 2009 106,278 5,603 113 Blob Storage www.37innovate.com Oct 8, 2018 #184 මම මේ එක හුස්මට කියෙවුවා කතාව උඹ ලියන තියෙන විදියත් පට්ට බන් හැදෙන එවුන්ට ගොඩ යන උන්ට වැදගත් ලිපියක් මචෝ කෙල්ලො කේස් එක වෙනම කොස් එකක් බන් මගේ අත්දැකීම අනුව බදින්න කලින් කෙල්ලො සෙට් වෙනවට වඩා බැන්දට පස්සේ කෙල්ලෝ සෙට් වෙන ප්රවනතාවය වැඩි
මම මේ එක හුස්මට කියෙවුවා කතාව උඹ ලියන තියෙන විදියත් පට්ට බන් හැදෙන එවුන්ට ගොඩ යන උන්ට වැදගත් ලිපියක් මචෝ කෙල්ලො කේස් එක වෙනම කොස් එකක් බන් මගේ අත්දැකීම අනුව බදින්න කලින් කෙල්ලො සෙට් වෙනවට වඩා බැන්දට පස්සේ කෙල්ලෝ සෙට් වෙන ප්රවනතාවය වැඩි
hichchiputha Well-known member Jan 3, 2018 40,026 35,964 113 වොන්ඩර් ලැන්ඩ් Oct 9, 2018 #193 ela Reactions: charitha2011
A asanka_bandara11 Member Apr 22, 2017 61 13 0 Oct 30, 2018 #195 Age 28 and still dont have a girl Two guys in age 32 and 35 still on the boat with me
A asanka_bandara11 Member Apr 22, 2017 61 13 0 Oct 30, 2018 #196 Some people cant get a girl in their whole life I dont know why....even if they have lot of money and personality I know a guy like that He is not gay I think it is karma
Some people cant get a girl in their whole life I dont know why....even if they have lot of money and personality I know a guy like that He is not gay I think it is karma