දැන් බේතක් ගන්න සර්ච් කරන්න නම දන්නේ නෑ නේද 
අසවල් එක තලාගත්ත නේදදැන් බේතක් ගන්න සර්ච් කරන්න නම දන්නේ නෑ නේද
![]()
දැං හොඳයි ගොඩක්eka kea ewa gaga inne nathuwa doctor kenek lagata pala
machoe thelmawal tika tahwathapanko unuwathuren redi potteniyakin.... adu wenawane ethakota...oka thama krame thelmawal walata karana de gedaradiඅම්ම ඊයෙ කකුල උඩට ටීවි එක පෙරලගෙන
අර පරන තඩි ටීවි එක, මම කෑලි ටික ගලවං වත්තෙ එළියෙ දාල තිබුණ
පෙරලං කිව්වෙ බිම තියෙන එක ඇලවෙලා කකුල උඩට වැඩිල.
වයසක අයනෙ පොඩි දෙයක් වැදුණත් හරියට රිදෙනවලු.
පාමසියෙන් තැල්මට කියල ඉල්ලුවහම diclofenac gel එක දුන්න. ඒක ගෑව ඊයෙයි අදයි. අවුලක් නැද්ද? අම්මට සීනි තියෙනව ප්රෙෂර් තියෙනව..
අම්ම ඊයෙ කකුල උඩට ටීවි එක පෙරලගෙන
අර පරන තඩි ටීවි එක, මම කෑලි ටික ගලවං වත්තෙ එළියෙ දාල තිබුණ
පෙරලං කිව්වෙ බිම තියෙන එක ඇලවෙලා කකුල උඩට වැඩිල.
වයසක අයනෙ පොඩි දෙයක් වැදුණත් හරියට රිදෙනවලු.
පාමසියෙන් තැල්මට කියල ඉල්ලුවහම diclofenac gel එක දුන්න. ඒක ගෑව ඊයෙයි අදයි. අවුලක් නැද්ද? අම්මට සීනි තියෙනව ප්රෙෂර් තියෙනව..
අම්ම ඊයෙ කකුල උඩට ටීවි එක පෙරලගෙන
අර පරන තඩි ටීවි එක, මම කෑලි ටික ගලවං වත්තෙ එළියෙ දාල තිබුණ
පෙරලං කිව්වෙ බිම තියෙන එක ඇලවෙලා කකුල උඩට වැඩිල.
වයසක අයනෙ පොඩි දෙයක් වැදුණත් හරියට රිදෙනවලු.
පාමසියෙන් තැල්මට කියල ඉල්ලුවහම diclofenac gel එක දුන්න. ඒක ගෑව ඊයෙයි අදයි. අවුලක් නැද්ද? අම්මට සීනි තියෙනව ප්රෙෂර් තියෙනව..
Wincreame Pain Releif Barm or Salonpas Spray එක ගහන්නඅම්ම ඊයෙ කකුල උඩට ටීවි එක පෙරලගෙන
අර පරන තඩි ටීවි එක, මම කෑලි ටික ගලවං වත්තෙ එළියෙ දාල තිබුණ
පෙරලං කිව්වෙ බිම තියෙන එක ඇලවෙලා කකුල උඩට වැඩිල.
වයසක අයනෙ පොඩි දෙයක් වැදුණත් හරියට රිදෙනවලු.
පාමසියෙන් තැල්මට කියල ඉල්ලුවහම diclofenac gel එක දුන්න. ඒක ගෑව ඊයෙයි අදයි. අවුලක් නැද්ද? අම්මට සීනි තියෙනව ප්රෙෂර් තියෙනව..