එල. බලමු ඉරෝසන් කියන දේ හරිද කියල. සමහර විට අපි දන්නව වැරදිද දන්නෙ නෑනෙ.ow eka man haduwa ai
එල. බලමු ඉරෝසන් කියන දේ හරිද කියල. සමහර විට අපි දන්නව වැරදිද දන්නෙ නෑනෙ.ow eka man haduwa ai
ලොල් පො%නය ඒක අයින් කරල,ඔහොම හිටපන් මම එකක් දාන්ඩ ඔව් මහ වැඩද ලොල්ඌ දාල තියෙන්නෙ ඩොලර් එකක් නෙවෙයි AUD එකක්.
ඌ එක හදල. අර මම අහපු දෙක පොඩ්ඩක් එක්ස්ප්ලේන් කරපන්.ලොල් පො%නය ඒක අයින් කරල,ඔහොම හිටපන් මම එකක් දාන්ඩ ඔව් මහ වැඩද ලොල්
etakota colombo port eke terminal keeyak mahinda wikunuwada.
ow eka man haduwa ai
නොදකින් පො%න හැත්ත දාපු එකක් තියන්ඩ බැ සට පට ගාල මකල රෙද්දෙ රෙවෙන හින්ද..එල. බලමු ඉරෝසන් කියන දේ හරිද කියල. සමහර විට අපි දන්නව වැරදිද දන්නෙ නෑනෙ.
නොනගතේ වෙලාවට කියාපු බාන්ඩේමේ වගේ ත්රෙඩ් එක්ක එරෝසන්ව ෆයර් කරලා ගන්න ආතල් එක අපිට වෙන කොහෙන් හම්බෙන්නද අපේ හාන්දුරුවනේ
ain kare na miniho. balapiya ghinලොල් පො%නය ඒක අයින් කරල,ඔහොම හිටපන් මම එකක් දාන්ඩ ඔව් මහ වැඩද ලොල්
------ Post added on Apr 12, 2021 at 7:07 PMනොදකින් පො%න හැත්ත දාපු එකක් තියන්ඩ බැ සට පට ගාල මකල රෙද්දෙ රෙවෙන හින්ද..![]()
![]()
![]()
![]()
dan kiyapanain kare na miniho. balapiya ghin
------ Post added on Apr 12, 2021 at 7:07 PM
ඇයි එහෙම අයින් කරන්නෙ, උබ දාපු එක කොලේ වහල තියෙන්නෙ , අරූ දැම්ම අපුරුවට කෙරුවාව..දැන් ඒක pm ගහල මකාගෙන, යකෝ ඉස්සෙල්ලාම පිරිමි වගේ හැසිරියල්ල පො%නයො නොවී.ඌ එක හදල. අර මම අහපු දෙක පොඩ්ඩක් එක්ස්ප්ලේන් කරපන්.





ඇයි එහෙම අයින් කරන්නෙ, උබ දාපු එක කොලේ වහල තියෙන්නෙ , අරූ දැම්ම අපුරුවට කෙරුවාව..දැන් ඒක pm ගහල මකාගෙන, යකෝ ඉස්සෙල්ලාම පිරිමි වගේ හැසිරියල්ල පො%නයො නොවී.![]()
dan kiyapan
AUD ekak pako watila thynne. eka man hadala damma ai USD ekakඇයි එහෙම අයින් කරන්නෙ, උබ දාපු එක කොලේ වහල තියෙන්නෙ , අරූ දැම්ම අපුරුවට කෙරුවාව..දැන් ඒක pm ගහල මකාගෙන, යකෝ ඉස්සෙල්ලාම පිරිමි වගේ හැසිරියල්ල පො%නයො නොවී.![]()
ලොල් පොන්ස් ඒක මට අදාල නෑ මම නෙවෙයි නෙ ඒක දැම්මෙ. ඌට PM ගහල මකන්න දෙයක් නෑ උට ඕනි නන් ඒක මාරු කරන්න පුළුවන්. ඌ දාල තිබ්බෙ AUD චාර්ට් එකක් ඒක මෙතනට අදාලම නෑනෙ.ඇයි එහෙම අයින් කරන්නෙ, උබ දාපු එක කොලේ වහල තියෙන්නෙ , අරූ දැම්ම අපුරුවට කෙරුවාව..දැන් ඒක pm ගහල මකාගෙන, යකෝ ඉස්සෙල්ලාම පිරිමි වගේ හැසිරියල්ල පො%නයො නොවී.![]()
ඉතින් පොන්ස් ඕක කවදත් තියෙන කතාවක්නෙ..මේ තෙර්ඩ් එකේ උබලගෙ පක්ශෙ ගොන් බඩු ටිකක් එහෙම නෙමේ කියන්ඩ ආවට මම කියල දුන්න විතරයි..
ඒ ඩොලර් එකේ වටිනාකම වැඩිවෙලා ඕක ලෝකෙ හැම රටකම තියෙන දෙයක්, තොපි දන්නෙ මේකෙ වෙන දේ විතරනෙ දුපත් මානසිකත්වයෙක් මිදියල්ල ගොන් බඩු..
------ Post added on Apr 12, 2021 at 6:35 PM
U.S. Dollar Index එක නන් මේ වෙනකොට බැහැල තියෙන්නෙ. ඒක බහින්නෙ නන් ඩොලර් එකේ වටිනාකම අඩු වෙනකොට කියල සමාන්යයෙන් නන් කියන්නෙ.
View attachment 120143
@erozan ඔය තියෙන්නෙ අනික බන් උබට මෙච්චර මේ පරණ පොටෝ හොයාගෙන දාන්න පුළුවන් ස්ක්රීන් ශොට් එකක් අරන් දාන්න බෑ. වේස මායම් දදා ඉන්නවView attachment 120147
dan kiyapan
------ Post added on Apr 12, 2021 at 7:09 PM
AUD ekak pako watila thynne. eka man hadala damma ai USD ekak
------ Post added on Apr 12, 2021 at 7:09 PM
මේ බුරු පිස්සෙක්ට USDX කියලා දෙන්න යනවනේ උඹ.![]()
දැන් තොපිට උත්තර දිදී ඉන්ඩ වෙලාවක් නැ ඇදුම් ගන්ඩ යන්ඩ තියෙනව, ආවට පස්සෙ ආයෙ රෑට තමයි එතකන් හිටපන් උඩ බලාගෙන ලොල්ලොල් පොන්ස් ඒක මට අදාල නෑ මම නෙවෙයි නෙ ඒක දැම්මෙ. ඌට PM ගහල මකන්න දෙයක් නෑ උට ඕනි නන් ඒක මාරු කරන්න පුළුවන්. ඌ දාල තිබ්බෙ AUD චාර්ට් එකක් ඒක මෙතනට අදාලම නෑනෙ.
උබෙන් දෙයක් දැනගන්න අහන්නෙ අර මම අහපු ප්රශ්නවලට උත්තර ටික දාපන්කො.
ලොල් පොන්ස
lolla maru wage.දැන් තොපිට උත්තර දිදී ඉන්ඩ වෙලාවක් නැ ඇදුම් ගන්ඩ යන්ඩ තියෙනව, ආවට පස්සෙ ආයෙ රෑට තමයි එතකන් හිටපන් උඩ බලාගෙන ලොල්
yanna epa bn. ape athal kadanna epa.lolla maru wage.
ඉක්මනට අරන් වරෙන් මචන්.. තව ටිකක් මේකේ හිටියොත් රෙදි නැති වෙන සීන් එකක් තියෙන්නේ. .දැන් තොපිට උත්තර දිදී ඉන්ඩ වෙලාවක් නැ ඇදුම් ගන්ඩ යන්ඩ තියෙනව, ආවට පස්සෙ ආයෙ රෑට තමයි එතකන් හිටපන් උඩ බලාගෙන ලොල්
උබ ඇදුමුත් අඳිනවද??දැන් තොපිට උත්තර දිදී ඉන්ඩ වෙලාවක් නැ ඇදුම් ගන්ඩ යන්ඩ තියෙනව, ආවට පස්සෙ ආයෙ රෑට තමයි එතකන් හිටපන් උඩ බලාගෙන ලොල්
ලොල් තමයි යකෝ තොපි වගේ ෆේක් අටවන් නෙමේ මම ඉන්නෙ ..එදා ඉදන් අද වෙනකන් මේකෙන්, තොපි මොක්කුද ගොන් බඩු දවස ගානෙ පච වෙනව ෆේක් අටෝ ගන්නව..ලොල්ඉක්මනට අරන් වරෙන් මචන්.. තව ටිකක් මේකේ හිටියොත් රෙදි නැති වෙන සීන් එකක් තියෙන්නේ. .![]()
හූ ලොල් පොන්ස් මාරුද තව මාස තුනකින් වරෙන් දැනුම හොදටම මදි ඉතුරු ටික කියල දෙන්න. මයිනො ටික තව ටිකක් ඇරල ගත්තම මොළේ පෑදෙයි එතකන් හිටපන්.දැන් තොපිට උත්තර දිදී ඉන්ඩ වෙලාවක් නැ ඇදුම් ගන්ඩ යන්ඩ තියෙනව, ආවට පස්සෙ ආයෙ රෑට තමයි එතකන් හිටපන් උඩ බලාගෙන ලොල්
අපි නම් කාල ඇදල ඉන්නව ගු ඇන් පි තොපි වගේ බලු වෙලා නිරුවතින් නෙමේ ඉන්නෙ..උබ ඇදුමුත් අඳිනවද??![]()
dollar walinda adum ganneඅපි නම් කාල ඇදල ඉන්නව ගු ඇන් පි තොපි වගේ බලු වෙලා නිරුවතින් නෙමේ ඉන්නෙ..