තෙල් බිල ගෙවුවොත් ලංකාව බංකොලොත්..

amilapradeep100

Well-known member
  • Sep 2, 2010
    2,901
    1,945
    113
    අනන්තයේ
    තොපි වගේ කාලකන්නි අවජාතකයො හින්ද..ගේ මුල්ලට වෙලා ගෙදරින් දෙන දෙයක් කාල ඕන්ලයින් රට හදන්ඩ පොර ටෝක් දෙන අපතයො හින්ද තොපි වගේ ගු ඇන් පි ගොන් බඩු රටට බරක්..
    matanam bn ada witharak welawak thibbe. sathiyama wada. ubata mechchara meke lagagena inna welawa thibbe komada. uba rata hadanne mekenda. matath kiyala doyanko meken rata hadama widiyak

    තොපි වගේ කාලකන්නි අවජාතකයො හින්ද..ගේ මුල්ලට වෙලා ගෙදරින් දෙන දෙයක් කාල ඕන්ලයින් රට හදන්ඩ පොර ටෝක් දෙන අපතයො හින්ද තොපි වගේ ගු ඇන් පි ගොන් බඩු රටට බරක්..
    thawa uba me rate rupiyale agaya wadi karanna dayaka wunu eka deyak kiyapanko. apitath danaganna asai
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 6:41 PM
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    හා

    View attachment 120134


    මේ චාර්ට් එක කියවන්න දන්නවද? දවසෙන් දවස රුපියලට තියෙන වටිනාකම අඩු වෙලා ඒකට තමා රුපියල අවප්‍රමාණ වෙනව කියන්නෙ.
    5Y දාල චාට් එක ආයෙ දාපන් එතකොට ලේසියි තේරුම් ගන්ඩ, මම හොදට විස්තර කරල දෙන්නම් දාපන් 5Y ..
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,597
    100,823
    113
    5Y දාල චාට් එක ආයෙ දාපන් එතකොට ලේසියි තේරුම් ගන්ඩ, මම හොදට විස්තර කරල දෙන්නම් දාපන් 5Y ..
    1618233385613.png


    මේ ඇද්ද
     

    amilapradeep100

    Well-known member
  • Sep 2, 2010
    2,901
    1,945
    113
    අනන්තයේ
    5Y දාල චාට් එක ආයෙ දාපන් එතකොට ලේසියි තේරුම් ගන්ඩ, මම හොදට විස්තර කරල දෙන්නම් දාපන් 5Y ..
     

    Attachments

    • Screenshot_2021-04-12-19-02-32-819_com.android.chrome.jpg
      Screenshot_2021-04-12-19-02-32-819_com.android.chrome.jpg
      420.1 KB · Views: 32
    Last edited:

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඔය තියෙන්නෙ අපූරුවට කොරෝනා නැතුවත් ගු ඇන් පි පාන්ඩු කාලෙ ලස්සනට අවප්‍රමානය වෙලා..දැන් නම් මේ කොරෝනා නිසා ඒකට උබලගෙ වද පොන්සිගෙ කාලෙ වරාය විකුනගෙන කාලත් අවප්‍රමානය වෙලා ලොල්

    මේ වගේ ත්‍රෙඩ් එක්ක එරෝසන්ව ෆයර් කරලා ගන්න ආතල් එක අපිට වෙන කොහෙන් හම්බෙන්නද අපේ හාන්දුරුවනේ
    ගු ඇන් පි බඩු හිතන විදිහ තමයි ඉතින් lol
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 6:49 PM
     
    • Love
    Reactions: Don GasCan

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,143
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    නොදන්න හුත්තවල් කියවන්ඩ ඇවිත් පච නොවී ඉදපන් පොන්ස්.
    ඔය කවුරුත් දන්න උත්තනේ කිව්වෙ.

    නොදන්න උත්ත මොකක්ද කියලා කියපන් බලන්න. 😆😆
     
    • Haha
    Reactions: amilapradeep100

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,956
    167,763
    113
    එකමත් එක රටක
    ඒ ඩොලර් එකේ වටිනාකම වැඩිවෙලා ඕක ලෝකෙ හැම රටකම තියෙන දෙයක්, තොපි දන්නෙ මේකෙ වෙන දේ විතරනෙ දුපත් මානසිකත්වයෙක් මිදියල්ල ගොන් බඩු..
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 6:35 PM
    ඒ විදියට රුපියලේ වටිනාකම වැඩිඋන කාලයක් මතකද බන් ?
    අපේ රටේ එකා නේ හොදටම කරන්නේ. ඔය ගමක් ගමක් ගානේ ගිහින් නාහෙන් අඩන්නේ හොදටම කරනවා කියලා.. :rolleyes:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඒ විදියට රුපියලේ වටිනාකම වැඩිඋන කාලයක් මතකද බන් ?
    අපේ රටේ එකා නේ හොදටම කරන්නේ. ඔය ගමක් ගමක් ගානේ ගිහින් නාහෙන් අඩන්නේ හොදටම කරනවා කියලා.. :rolleyes:
    ගමක් ගමක් ගානෙ යන එකෙන්ම හොදට කරනව කියල පේනවනෙ බන්..ගමක් ගමක් ගානෙ ගිහින් අඩුම ගානෙ ඒ ගම් වල පාරක් ,බෝක්කුවක්, ලිදක් ,පාසල් ගොඩනැගිල්ලක් හරි හදනව..එහෙම තමයි හොදට කරනව කියන්නෙ.. :yes: :yes:
     
    • Haha
    Reactions: isurusam

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,597
    100,823
    113
    ඔය තියෙන්නෙ අපූරුවට කොරෝනා නැතුවත් ගු ඇන් පි පාන්ඩු කාලෙ ලස්සනට අවප්‍රමානය වෙලා..දැන් නම් මේ කොරෝනා නිසා ඒකට උබලගෙ වද පොන්සිගෙ කාලෙ වරාය විකුනගෙන කාලත් අවප්‍රමානය වෙලා ලොල්

    තරහක් නෑ ඉරෝසන් දිනවකවානු එක්ක ඔය කියන කතාව පැහැදිලි කරපන්කො.

    චාර්ට් එකේ 2018 අග වෙනකන් කිසිම අවුලක් නැතුව ගිහින් සුප්‍රසිද්ද ඔක්තෝම්බර් නාඩගමට පස්සෙ තමා ජෙට් කරල තියෙන්නෙ. ඒ නිසා පොඩ්ඩක් තේරුම් ගන්න අමාර්‍ය් කියන කතාව

    1618233710420.png
     

    amilapradeep100

    Well-known member
  • Sep 2, 2010
    2,901
    1,945
    113
    අනන්තයේ
    ඔය තියෙන්නෙ අපූරුවට කොරෝනා නැතුවත් ගු ඇන් පි පාන්ඩු කාලෙ ලස්සනට අවප්‍රමානය වෙලා..දැන් නම් මේ කොරෝනා නිසා ඒකට උබලගෙ වද පොන්සිගෙ කාලෙ වරාය විකුනගෙන කාලත් අවප්‍රමානය වෙලා ලොල්


    ගු ඇන් පි බඩු හිතන විදිහ තමයි ඉතින් lol
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 6:49 PM
    kwda bn waraya wikunan kawe. western terminal eka wikke ube apapachchi thama. CICT SIGT wikunan kawe thope maha eka thama. reddak katha kranawa awith.

    ගමක් ගමක් ගානෙ යන එකෙන්ම හොදට කරනව කියල පේනවනෙ බන්..ගමක් ගමක් ගානෙ ගිහින් අඩුම ගානෙ ඒ ගම් වල පාරක් ,බෝක්කුවක්, ලිදක් ,පාසල් ගොඩනැගිල්ලක් හරි හදනව..එහෙම තමයි හොදට කරනව කියන්නෙ.. :yes: :yes:
    gamak gamak gane yannada bn janadipathi kenek genawe. u rate bokkui palamui hadannada one. ane bn athal denna epa
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 6:55 PM
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    තරහක් නෑ ඉරෝසන් දිනවකවානු එක්ක ඔය කියන කතාව පැහැදිලි කරපන්කො.

    චාර්ට් එකේ 2018 අග වෙනකන් කිසිම අවුලක් නැතුව ගිහින් සුප්‍රසිද්ද ඔක්තෝම්බර් නාඩගමට පස්සෙ තමා ජෙට් කරල තියෙන්නෙ. ඒ නිසා පොඩ්ඩක් තේරුම් ගන්න අමාර්‍ය් කියන කතාව

    View attachment 120140


    යට පොටෝ එක බැලුවනම් ප්‍රශ්නෙ විසදෙනව, ඌ හරක නිසා කොළේ වහගන්ඩ තේරිලා නැ ලොල්
    meka balala kiyahanko enam
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,597
    100,823
    113
    ඒ ඩොලර් එකේ වටිනාකම වැඩිවෙලා ඕක ලෝකෙ හැම රටකම තියෙන දෙයක්, තොපි දන්නෙ මේකෙ වෙන දේ විතරනෙ දුපත් මානසිකත්වයෙක් මිදියල්ල ගොන් බඩු..
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 6:35 PM

    U.S. Dollar Index එක නන් මේ වෙනකොට බැහැල තියෙන්නෙ. ඒක බහින්නෙ නන් ඩොලර් එකේ වටිනාකම අඩු වෙනකොට කියල සමාන්‍ය‍යෙන් නන් කියන්නෙ.​

    1618234149940.png
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,956
    167,763
    113
    එකමත් එක රටක
    ගමක් ගමක් ගානෙ යන එකෙන්ම හොදට කරනව කියල පේනවනෙ බන්..ගමක් ගමක් ගානෙ ගිහින් අඩුම ගානෙ ඒ ගම් වල පාරක් ,බෝක්කුවක්, ලිදක් ,පාසල් ගොඩනැගිල්ලක් හරි හදනව..එහෙම තමයි හොදට කරනව කියන්නෙ.. :yes: :yes:
    ගමේ බෝක්කුවක් හදන්න රටේ ජනාදිපති වාහන 50කින් විතර නිලදාරීන් ටිකකුත් දාගෙන කොලබ ඉදන් යන්න ඕනද බන් . :lol:
    අවුරුදු උත්සවේ වගේ මැටි ගෙයක් හදල ගමේ ඉන්නේ දුප්පත් මිනිස්සු කියලා රටේ අනිත් උන්ට පෙන්නන ඕනද බෝක්කුවක් හදන්න ?
    ගමේ එකෙක්ට ගැමි කිට් එකක් අන්දලා mic එකක් දීල script එකක් එක්ක ගහකට නග්ගන්න ඕනද ?
    ළිදක් බෝක්කුවක් හදන්න ඔච්චර වියදම් මොකටද බන් ? :rolleyes:
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,597
    100,823
    113
    යට පොටෝ එක බැලුවනම් ප්‍රශ්නෙ විසදෙනව, ඌ හරක නිසා කොළේ වහගන්ඩ තේරිලා නැ ලොල්
    ඌ දාල තියෙන්නෙ ඩොලර් එකක් නෙවෙයි AUD එකක්.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    kwda bn waraya wikunan kawe. western terminal eka wikke ube apapachchi thama. CICT SIGT wikunan kawe thope maha eka thama. reddak katha kranawa awith.
    z_pi-‘Another.jpg




    gamak gamak gane yannada bn janadipathi kenek genawe. u rate bokkui palamui hadannada one. ane bn athal denna epa
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 6:55 PM
    ගමක් ගමක් ගානෙ යන්ඩ හොද නැ ලොල්..අපි ගෙනාවෙ ඒකට තමයි උබල කලබල වෙන්ඩ එපා..