උබ ගැන නෙවෙයි කිව්වේ. මේ වගේ anonymous කවුද කියලා නොදා දාන නුල් වලින් අන්තිමට අදාලම නැති එකෙක් තමා බයිට් වෙන්නේනාකි වෙලත් තාම නූල කඩාගන්න බැරි උනාද? පෙන්නපන් මම කලින් දාපු අදාළ නූලක්.![]()
උබ ගැන නෙවෙයි කිව්වේ. මේ වගේ anonymous කවුද කියලා නොදා දාන නුල් වලින් අන්තිමට අදාලම නැති එකෙක් තමා බයිට් වෙන්නේනාකි වෙලත් තාම නූල කඩාගන්න බැරි උනාද? පෙන්නපන් මම කලින් දාපු අදාළ නූලක්.![]()
ඉතිං ඔයා කලෙත් ඒකමනෙ මටඋබ ගැන නෙවෙයි කිව්වේ. මේ වගේ anonymous කවුද කියලා නොදා දාන නුල් වලින් අන්තිමට අදාලම නැති එකෙක් තමා බයිට් වෙන්නේ![]()
මම නන් කා එක්කවත් මේකේ එහෙම ජන්මාන්තනර් වෛර බේදන් නෑ.ඉතිං ඔයා කලෙත් ඒකමනෙ මට
නම කියන එක නෙමෙයි ප්රශ්නෙ පොන්ස්. දවස් දෙක තුනක් වගේ හදාගෙන ආව fake එකක් ගැන කියවලා වැඩක් නෑ. ඒක හදපු පරණ එකාව හොයාගන්න ඕනේ. අලුතෙන්ම කිරියට ආපු එකෙක් නම් එහෙම වේස මායම් දාගෙන මාත් එක්ක ගේමට එන්නේ නෑනේAstrology wala depathawath nathi baila gahanawa wage thread daanna epa yako. Kelinma nama kiyapan![]()
![]()
මටත් ඒ දවස්වල උඹට වගේම ලොකු වුවමනාවක් තිබුණනම කියන එක නෙමෙයි ප්රශ්නෙ පොන්ස්. දවස් දෙක තුනක් වගේ හදාගෙන ආව fake එකක් ගැන කියවලා වැඩක් නෑ. ඒක හදපු පරණ එකාව හොයාගන්න ඕනේ. අලුතෙන්ම කිරියට ආපු එකෙක් නම් එහෙම වේස මායම් දාගෙන මාත් එක්ක ගේමට එන්නේ නෑනේ
PM ekak daapan nama, mama hitanne umba kiyana ekawa mama dannawaනම කියන එක නෙමෙයි ප්රශ්නෙ පොන්ස්. දවස් දෙක තුනක් වගේ හදාගෙන ආව fake එකක් ගැන කියවලා වැඩක් නෑ. ඒක හදපු පරණ එකාව හොයාගන්න ඕනේ. අලුතෙන්ම කිරියට ආපු එකෙක් නම් එහෙම වේස මායම් දාගෙන මාත් එක්ක ගේමට එන්නේ නෑනේ
ඇයි බන් උබලා accounts දෙක තුනකින් එන්නේ? මොකක්ද ඒකෙ තියෙන ආතල් එක? කරන කියන ඕන එකකට එක account එකක් මදිද?මටත් ඒ දවස්වල උඹට වගේම ලොකු වුවමනාවක් තිබුණ
හැබැයි ඇඩ්මින්ලවත් කිසිම සපෝට් එකක් දුන්නෙ නෑ
මම නං එහෙම කෙරුවෙ AnuradhaRa එකවුන්ට් එක අත ඇරල දාන්නඇයි බන් උබලා accounts දෙක තුනකින් එන්නේ? මොකක්ද ඒකෙ තියෙන ආතල් එක? කරන කියන ඕන එකකට එක account එකක් මදිද?

අග කොයි, මුල කොයි...
තේරුණා වගේ ඉමු. වෙන කරන්න දෙයක් නැහැ
![]()
ඉස්සර සිරි අයියා කියලා බේසිකයෙක් හිටියා. ඌ දැන් නැද්ද?![]()

ඔව් මේවා වීක්කෙන්ඩ් ප්රොජේක්ට්
අදයි හෙටයි ඇවිළෙන්න ඇරලා අනිද්දා උදේම සෙට් වෙමු.හෑ...
සරම අස්සෙ බලහන් කොලුවො
උබට බනින්නෙ ඔය
එල කොල්ල බන් ඌ
මගෙ බොක්කක් තමයි
මගෙ අනිත් බොක්ක "හොද කොල්ල"
ඌත් නෑ, සිරිත් නෑ
මටත් ඕකෙ රෝල් එකක් තියනව නන් මාත් එනවා
උබලා හිතපු අය නෙමෙයි කියලා මම කිවුවනේඋබ ගැන නෙවෙයි කිව්වේ. මේ වගේ anonymous කවුද කියලා නොදා දාන නුල් වලින් අන්තිමට අදාලම නැති එකෙක් තමා බයිට් වෙන්නේ![]()
සැහෙන්න ලොකු අර්බුධයක් වගේ.මේ වගේ Thread එකක් දාන්න වෙයි කියලා හිතුවේ නැහැ. #ක පණ නැති පොන්නයා මට සදාචාරේ උගන්නන්න ඇවිත් මහ එකෙන්ම කෙලවගන්න හදන්නේ. එක එකාට ඕන ඕන විදිහට මේකේ Threads දාන්නයි Reply කරන්නයි Likes දෙන්නයි මම බැඳිලා නැහැ. මම සදහටම අසංක, අනුරාධ වගේ උන් එක්ක වෛර බැඳගෙන ඉන්න ඕනේ කියලද පොන්නයා කියන්නේ? මට අනුරාධත් එකයි, තෝත් එකයි. මේකේ ඉන්න හැම එකාම මට එකයි. තෝ වගේ fake අටවගෙන likes හිඟාකන්න ඇවිල්ලා නෑ මම. ආයෙමත් pm දාගෙන හැමිනෙන්ඩ ආවොත් ඇට දෙක කපලා නිල්වලා ගඟේ කිඹුල්ලුන්ට කන්ඩ දෙනවා දැනගනින් සිගේපුතා![]()
ඒකනේ මේ fake උන් විශාල කරදරයක් උනානේසැහෙන්න ලොකු අර්බුධයක් වගේ.
Umbata ochara wathayaknam adminta PM eka gahapan. Saadarana hethu uda block karai. Dan ara Kidney/Tharaka.f kiyana ponnaya nane penna. eeye indan puka palala elawala tiyenne. Habei itin aai ei tawa ekak atawanඒකනේ මේ fake උන් විශාල කරදරයක් උනානේ
අපිට මේ එකක් තියාගෙන කරගන්න බැරි එකේ මුන් දෙක තුන හදාගෙන ලකා ගහනවා කියන්නේ කොච්චර ජොබ්ලස් පොරක්ද හිතහං.ඒකනේ මේ fake උන් විශාල කරදරයක් උනානේ
කවුද යකෝ බේසි ?ඔය බේසි මාව ෆලෝ කරනව කියල notification එකක් ආව ගොඩක් දවස් දැන්.මාව ෆලෝ කරන්න නම් සාධාරණ හේතුවක් නෑ
හිටපන්කෝ තෝව unfollow කරන්න..ලොකු දෙයක්. ඇත්තට ම මොන හුත්තකට ද මාව ෆලෝ කරේ කියපියකවුද යකෝ බේසි ?හිටපන්කෝ තෝව unfollow කරන්න..
![]()

අදුරගන්න පුලුවන් එකෙක් උනා නම් පොන්නයෙක් කියලා හිතලා , මෙලහකට මම උබේ ඔලුවට ගලකින් වත් ගහලාඒ අස්සේ හුකනවා ,එකෙක් මිනී වලෙන් නැගිටලාඇවිල්ලා@Lovtus මොකක්ද මචෝ සීන් එක කියල කියපං කො.. වයසක මට එක පාර මීටර් වෙන්නෙ නෑ බං.. ගල් කාලක වෙරි මේ ත්රෙඩ් එක කියවලා මට..
