තොරතුරු තාක්ෂණයට පළමු තැන 😍

thaweesha

Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,995
    10,161
    113
    හැමෝම අලුත් තාක්ෂණය එක්ක ඉදිරියට යන්න ඕන. අද අන්තර්ජාලය හරහා වෙන රටවල් වලට සේවා සපයන අය උපයන ඩොලර් වලට හොද වටිනාකමක් ලැබිලා තියනවා. පිටරට වලට සල්ලි පුදන දේවල් නැති කරලා ඔක්කම ඩොලර් ටික ලංකාවට ගේමු. ආණ්ඩුව නෙවෙයි පොහොසත් වෙන්න ඕන මිනිස්සු 😍 ආන්ඩුවේ ඩොලර් සංචිත අඩු කරගෙන හරි මිනිස්සුන්ගේ රුපියල් ඩොලර් සංචිත වැඩි කරනවා කියන්නේ ආණ්ඩුවට යටත් නැති නිවහල් මිනිස්සු බිහි කරන දැක්මක් නෙවෙයි ද?
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,478
    32,215
    113
    Hmm custom eken 3 gunayak withara tax gahaddi sapai saneepai IT equipment walata. Mole thamai boge mole... 1/7 neda? Ara mola walin?
     
    • Love
    Reactions: thaweesha

    thaweesha

    Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,995
    10,161
    113
    Hmm custom eken 3 gunayak withara tax gahaddi sapai saneepai IT equipment walata. Mole thamai boge mole... 1/7 neda? Ara mola walin?
    දවස ගානේ IT equipment ගන්නෙ නෑනේ. ඩොලර් එකට ලැබුණ වටිනාකමට කරන කලගුණ සැලකීමක් විදියට හිතල ටැක්ස් ගෙවන්න
     
    • Haha
    Reactions: BumbleB

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,019
    167,859
    113
    එකමත් එක රටක
    දවස ගානේ IT equipment ගන්නෙ නෑනේ. ඩොලර් එකට ලැබුණ වටිනාකමට කරන කලගුණ සැලකීමක් විදියට හිතල ටැක්ස් ගෙවන්න
    මොකද්ද බන් ඒකෙ තේරුම ???
    කාලගුණ සැලකීම ?? ඩොලර් එකට වටිනාකමක් දීපු එකද මේ කරල තියෙන්නේ ?? :lol:
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,306
    1
    59,412
    113
    Kaduwela
    උබේ අම්මට බල්ලෝ පෝලිම් දම්මලා හුකවන්න ඕනි මෙතන තව ඩොලර් හුත්තක් ගෙන්න කතා කරනවට.
    පල්සර් දාහක් අරගෙන මැදමුලනට ගියා කියලා පුක දෙන්න ගිය ගොබ්බ වේසිගෙ පුතා.
    කෝ දැන් තොට ආයේ හරවන් එන්න තෙල් තියෙනවද පොන්නයෝ
    ටික්ටොක් එකෙන් ඔහොම පුක දෙන්න ආව, 2000න් පස්සේ එවුන් මුට පුකේ ඇරවලා ටික්ටොක් එකෙන් එළවලා දැම්මේ :lol: