ela :cool:
diazkolla Well-known member Feb 14, 2010 10,971 2,404 113 කරුණා අනාථ නිවාස Oct 15, 2011 #23 Nice thread...thanks.. rep+++
thanujaka Well-known member Sep 4, 2008 19,264 3,022 113 යටගිය දවස බරණැස් නුවර Oct 16, 2011 #24 thnkz all...........!!!!
thurunu Active member Dec 23, 2006 804 28 28 bahrain Oct 19, 2011 #25 thanx brooo.. asawen kiyewwa.... rep..
rukshan0000 Well-known member Dec 1, 2010 8,546 5,567 113 ඇයි අහන්නේ,එන්නද Oct 19, 2011 #28 මාත් ආසම ඩයල් එකක් චේ අපේ අයියලා වගේ ඉයේ එකක් අද තව එකක් හෙට වෙනමම එකක් නෙමේනේ නියම විප්ලවවාදීයෙක් අමරණිය චරිතයක් ඔන්න උඹටත් රෙපකින් සැලකුවා මස්සිනා
මාත් ආසම ඩයල් එකක් චේ අපේ අයියලා වගේ ඉයේ එකක් අද තව එකක් හෙට වෙනමම එකක් නෙමේනේ නියම විප්ලවවාදීයෙක් අමරණිය චරිතයක් ඔන්න උඹටත් රෙපකින් සැලකුවා මස්සිනා
5tech Well-known member Dec 19, 2008 16,785 2,780 113 ඇයි එන්නද ? අනේ හු" Oct 19, 2011 #29 niyamai kolla....Thawa wisthara tikak oneeeeee....
thanujaka Well-known member Sep 4, 2008 19,264 3,022 113 යටගිය දවස බරණැස් නුවර Oct 19, 2011 #30 5tech said: niyamai kolla....Thawa wisthara tikak oneeeeee.... Click to expand... ona wistharayak dennan machan..... elama thamai.... wadiya digata wisthara damme na ape ewn ethakota kiyawanna kammali ne ban....ekai....
5tech said: niyamai kolla....Thawa wisthara tikak oneeeeee.... Click to expand... ona wistharayak dennan machan..... elama thamai.... wadiya digata wisthara damme na ape ewn ethakota kiyawanna kammali ne ban....ekai....