දන් දුන්නට වැඳ වැඳ හිටියට සතර අපායෙන් බේරෙන්නට බෑ

raman2

Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,014
    12,102
    113
    Hutto umbala therenne nadda me siyalu karmayangen marenakota anthimata apu sithuwilla thama nawatha ipadimata adalawa prabala kiyala..
    Ithin ban api me buddagame karmaya or scientific dewal hithanne nathuwa muslim type ekata 7 virgins langata yanawa hari Christian type ekata god apiwa heaven ekata gannawa wage ekak hithan un wage maruna nam eelanga athme goda kiyala?

    Eken niwan dakinnawath or sasaren mideemakuth na aye poriyal thama but aduma tharame eelanga athme chora pot ekaka set wena eka nawathi neda?

    Unscientific god okkoma mawwa type religion wala ekama honda okai mokada paw sama karanna puluwan, godta wandala eka eka dewal illa ganna puluwan wage concept nisa apita marenakota hithata kisi worry ekak na jeewithe gana..

    Karmaya hariyata igena gathoth or scientifically baluwoth marenakota last thought ekata case wenna puluwan..
     
    Last edited:

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,656
    68,000
    113
    Hutto umbala therenne nadda me pin paw okkoma seen walata wada marenakota anthimata apu sithuwilla thama prabala kiyala..
    Ithin ban api me buddagame karmaya or scientific dewal hithanne nathuwa muslim type ekata 7 virgins langata yanawa hari jesus apiwa heaven ekata gannawa wage ekak hithan un wage maruna nam eelanga athme goda kiyala?

    Eken niwan dakinnawath or sasaren mideemakuth na but aduma tharame eelanga athme chora pot ekaka set wena eka nawathi neda?
    sowan kenekge anthima situwilla guranteed apayata yanne ne.but 7 virgins ayage kana shot.may be or may b not.:P
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    Hutto umbala therenne nadda me karma okkoma seen walata wada marenakota anthimata apu sithuwilla thama prabala kiyala..
    Ithin ban api me buddagame karmaya or scientific dewal hithanne nathuwa muslim type ekata 7 virgins langata yanawa hari Christian type ekata god apiwa heaven ekata gannawa wage ekak hithan un wage maruna nam eelanga athme goda kiyala?

    හිතන් ඉන්න දේම මැරෙද්දි උපාදානය වෙයි කියන්නේ කොහොමද? 🙃

    අසදෘශ මහා දානේ දීපු එක්කෙනත් අන්තිමට මැරුනේ තරහින්.
    අනික සිහි විකල් වෙලා මැරුනොත්?

    sowan kenekge anthima situwilla guranteed apayata yanne ne.

    හු
    ------ Post added on Jul 16, 2025 at 10:42 PM
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,014
    12,102
    113
    sowan kenekge anthima situwilla guranteed apayata yanne ne.but 7 virgins ayage kana shot.may be or may b not.:P
    sowan una ekek hoyannath naha, wenna danneth nahane ban. mata ona me athmema niwan dakinna. but marenna issella ehema gemak gaha ganna amarui wage. enisa next life eka aduma gane good thanakata ipadenna plan ekak baluwe..
    හිතන් ඉන්න දේම මැරෙද්දි උපාදානය වෙයි කියන්නේ කොහොමද? 🙃

    අසදෘශ මහා දානේ දීපු එක්කෙනත් අන්තිමට මැරුනේ තරහින්.
    අනික සිහි විකල් වෙලා මැරුනොත්?
    seen eka mekai scientifically hithanna or dewal therun ganna giyama worry wadi, pin 1000 kalath waraduna 1 mathak wenne..
    nikan harakek wage believe karananna purudu unoth worry adui and belief eka issarhata enawa.. ethakota awasana mohothe eka mathak wenna chance eka wadi..
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    seen eka mekai scientifically hithanna or dewal therun ganna giyama worry wadi, nikan harakek wage believe karananna purudu unoth worry adui and belief eka issarhata enawa.. ethakota awasana mohothe eka mathak wenna chance eka wadi..

    හරි ඔහොම කරලා ඊලග පාර හොද බවයක ලැබුව කියමු,
    ඊට පස්සේ කපුටෙක්, බව 5000 කපුටෙක්, අපායේ බව 2000, ආයේ කැත කලු කොට පාරේ යන බල්ලෙක්, බලු බව 3000, නයෙක්.. 🙃

    sowan una ekek hoyannath naha, wenna danneth nahane ban. mata ona me athmema niwan dakinna. but marenna issella ehema gemak gaha ganna amarui wage. enisa next life eka aduma gane good thanakata ipadenna plan ekak baluwe..

    අපෝ ඉන්නවා මාර්ගඵල ලබපු අය.
    මේ බවේම රහත් වෙන්නත් පුලුවන් ඕන කෙනෙක්ට.
    ධර්මය අවබෝධ කරන් ඉන්න ඕනේ (සෝවාන්) හැබැයි මොනා කරන්නත් කලින්.
    ------ Post added on Jul 16, 2025 at 10:59 PM
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,014
    12,102
    113
    හරි ඔහොම කරලා ඊලග පාර හොද බවයක ලැබුව කියමු,
    ඊට පස්සේ කපුටෙක්, බව 5000 කපුටෙක්, අපායේ බව 2000, ආයේ කැත කලු කොට පාරේ යන බල්ලෙක්, බලු බව 3000, නයෙක්.. 🙃
    dan ithin karmaya scientifically hithala waradi ekak hithunoth eelanga baweth kaputekne honda bawayak 1 parak lebenneth nahane..
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,656
    68,000
    113
    sowan una ekek hoyannath naha, wenna danneth nahane ban. mata ona niwan dakinna. but marenna issella ehema gemak gaha ganna amarui wage. enisa next life eka aduma gane good thanakata ipadenna plan ekak baluwe..
    oya inne ekek uda. :P Sowan wenna puluwan man dennan videos aduma gane good tanaka ipadenna sowan wenna one.nattan kana chance thama.anthima sithuwilla matha depend wennna wenawa.