දැන් ගුපිබයියො අඩයි අපෙ නායකයන්ව හිරේදානව කියල.
76 වසරක සාපය අවසන් කිරීමට කතිරය ගැසූ ඔබට ස්තූතියි.
76 වසරක සාපය අවසන් කිරීමට කතිරය ගැසූ ඔබට ස්තූතියි.

එහෙම කරොත් මේකෙ තාරක වගේ ගුපියො සියදිවිනසාගයිපොන්න රනිල්ගේ පොල්ල උර උර බැංකු වලට පොලු තිව්ව කැරි නාකි ගෝරිල්ලා. ඕකට ඔහොම කරලා මදි කැරි නාකියා. වැට මාර පොල්ලක කටු කම්බි රෝලක් ඔතලා උගේ පුකට දාලා වට 25ක් 30ක් විතර කරකවලා ගන්න ඕනේ හරි නම්. කැරි හොරා.![]()
![]()
![]()
![]()
Awlak na u gov ekata salli deela ganne..Daya Gamage or Daya Gamage Company?
Dan wendesiyedi ooma owa gathoth mokada koranne?![]()
![]()
kauda utto ooma gihin ganne. wena ekakge namin thiyena shell company ekakin ganne.Awlak na u gov ekata salli deela ganne..
Eeta passe uta kohenda echchara salli kiyala aye wathkam naduwak danawa..
ඒත් නිකන් නෙවෙයි සල්ලි දීලනෙDaya Gamage or Daya Gamage Company?
Dan wendesiyedi ooma owa gathoth mokada koranne?![]()
![]()
Hutto kiyata auction unada adala na ugen recover wenna ona gana enakan okkoma auction karanawa, madi ewata hire danawa..kauda utto ooma gihin ganne. wena ekakge namin thiyena shell company ekakin ganne.
aa gov ekata salli enne na. wadima lansuwa labenneth watina kamata aduwen unoth mokada karanne?
ඊට මීට වැඩිය හොදයි සීය වගේ දයා ගමගේට පාඩුවෙ ඉන්න දුන්නනම් නේද.kauda utto ooma gihin ganne. wena ekakge namin thiyena shell company ekakin ganne.
aa gov ekata salli enne na. wadima lansuwa labenneth watina kamata aduwen unoth mokada karanne?
බලපන් මූ හෝදන හේදිල්ල හොරුන්ගෙHutto kiyata auction unada adala na ugen recover wenna ona gana enakan okkoma auction karanawa, madi ewata hire danawa..
Moka daala gaththath dapu ekata wathkam naduwak danna puluwan..
Palawaththa aramudalen gathoth mokada? Eyalath eyalage fund invest karanawa ne!ඒත් නිකන් නෙවෙයි සල්ලි දීලනෙ
උබ පොඩි එකෙක් වගේනෙ, සාමාන්ය දැනීමක්වත් නෑ
ගත්තොත් වත්කම් පරීක්ෂා කරනව
nothing to wash! just facts! - these people are world class scumbags!ඊට මීට වැඩිය හොදයි සීය වගේ දයා ගමගේට පාඩුවෙ ඉන්න දුන්නනම් නේද.
බලපන් මූ හෝදන හේදිල්ල හොරුන්ගෙ
මුන්වගේ වහල්ලු ඉන්නකන් රටක් ගොඩගන්නව බොරු
------ Post added on Jun 15, 2025 at 11:03 AM
u can use a offshore company! no tracking!Hutto kiyata auction unada adala na ugen recover wenna ona gana enakan okkoma auction karanawa, madi ewata hire danawa..
Moka daala gaththath dapu ekata wathkam naduwak danna puluwan..
Hutto kiyata auction unada adala na ugen recover wenna ona gana enakan okkoma auction karanawa, madi ewata hire danawa..
Moka daala gaththath dapu ekata wathkam naduwak danna puluwan..
there are no governments bro! its bankz!Awlak na u gov ekata salli deela ganne..
Eeta passe uta kohenda echchara salli kiyala aye wathkam naduwak danawa..