දයාගමගේ ගේ කෝටිගනනක දේපල වෙන්දේසි කරන්න නියෝග

Cypress

Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    පොන්න රනිල්ගේ පොල්ල උර උර බැංකු වලට පොලු තිව්ව කැරි නාකි ගෝරිල්ලා. ඕකට ඔහොම කරලා මදි කැරි නාකියා. වැට මාර පොල්ලක කටු කම්බි රෝලක් ඔතලා උගේ පුකට දාලා වට 25ක් 30ක් විතර කරකවලා ගන්න ඕනේ හරි නම්. කැරි හොරා. 🤮 🤮 🤮 :angry:
     

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    පොන්න රනිල්ගේ පොල්ල උර උර බැංකු වලට පොලු තිව්ව කැරි නාකි ගෝරිල්ලා. ඕකට ඔහොම කරලා මදි කැරි නාකියා. වැට මාර පොල්ලක කටු කම්බි රෝලක් ඔතලා උගේ පුකට දාලා වට 25ක් 30ක් විතර කරකවලා ගන්න ඕනේ හරි නම්. කැරි හොරා. 🤮 🤮 🤮 :angry:
    එහෙම කරොත් මේකෙ තාරක වගේ ගුපියො සියදිවිනසාගයි
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,650
    7,714
    113
    76 වසරක සාපය අවසන් කිරීමට කතිරය ගැසූ ඔබට ස්තූතියි.
     
    • Like
    Reactions: Feelix and Cypress

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    RxRKHGK.jpeg
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,866
    9,125
    113
    ulan bator
    Awlak na u gov ekata salli deela ganne..
    Eeta passe uta kohenda echchara salli kiyala aye wathkam naduwak danawa..
    kauda utto ooma gihin ganne. wena ekakge namin thiyena shell company ekakin ganne.

    aa gov ekata salli enne na. wadima lansuwa labenneth watina kamata aduwen unoth mokada karanne?
     

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    Daya Gamage or Daya Gamage Company?

    Dan wendesiyedi ooma owa gathoth mokada koranne? 😁 😁
    ඒත් නිකන් නෙවෙයි සල්ලි දීලනෙ
    උබ පොඩි එකෙක් වගේනෙ, සාමාන්‍ය දැනීමක්වත් නෑ
    ගත්තොත් වත්කම් පරීක්ෂා කරනව
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,015
    12,102
    113
    kauda utto ooma gihin ganne. wena ekakge namin thiyena shell company ekakin ganne.

    aa gov ekata salli enne na. wadima lansuwa labenneth watina kamata aduwen unoth mokada karanne?
    Hutto kiyata auction unada adala na ugen recover wenna ona gana enakan okkoma auction karanawa, madi ewata hire danawa..

    Moka daala gaththath dapu ekata wathkam naduwak danna puluwan..
     

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    kauda utto ooma gihin ganne. wena ekakge namin thiyena shell company ekakin ganne.

    aa gov ekata salli enne na. wadima lansuwa labenneth watina kamata aduwen unoth mokada karanne?
    ඊට මීට වැඩිය හොදයි සීය වගේ දයා ගමගේට පාඩුවෙ ඉන්න දුන්නනම් නේද.

    Hutto kiyata auction unada adala na ugen recover wenna ona gana enakan okkoma auction karanawa, madi ewata hire danawa..

    Moka daala gaththath dapu ekata wathkam naduwak danna puluwan..
    බලපන් මූ හෝදන හේදිල්ල හොරුන්ගෙ
    මුන්වගේ වහල්ලු ඉන්නකන් රටක් ගොඩගන්නව බොරු
    ------ Post added on Jun 15, 2025 at 11:03 AM
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,866
    9,125
    113
    ulan bator
    ඒත් නිකන් නෙවෙයි සල්ලි දීලනෙ
    උබ පොඩි එකෙක් වගේනෙ, සාමාන්‍ය දැනීමක්වත් නෑ
    ගත්තොත් වත්කම් පරීක්ෂා කරනව
    Palawaththa aramudalen gathoth mokada? Eyalath eyalage fund invest karanawa ne!

    ekath pareeksha karaida? 😁 😁


    ඊට මීට වැඩිය හොදයි සීය වගේ දයා ගමගේට පාඩුවෙ ඉන්න දුන්නනම් නේද.


    බලපන් මූ හෝදන හේදිල්ල හොරුන්ගෙ
    මුන්වගේ වහල්ලු ඉන්නකන් රටක් ගොඩගන්නව බොරු
    ------ Post added on Jun 15, 2025 at 11:03 AM
    nothing to wash! just facts! - these people are world class scumbags!

    daya ponz ooge fun eka aran iwarai - just like mahindanda!

    naki kale hire gihin Goverment eka gane kala beela inna eka sapa nathda? gedetta karadarekuth na! leda duka okkoma hira gedarin balagannawa. hospital priority labenawa. eeta amatahra dewal ona nam dapu insurance thiyenawa. hire damma kiyala ewa nathi wenne na ne! - thopi oowa hira damma kiyala harak wage hooray dala oota jeewath wenna tax gewanawa!

    ------ Post added on Jun 15, 2025 at 11:27 AM

    Hutto kiyata auction unada adala na ugen recover wenna ona gana enakan okkoma auction karanawa, madi ewata hire danawa..

    Moka daala gaththath dapu ekata wathkam naduwak danna puluwan..
    u can use a offshore company! no tracking!
    ------ Post added on Jun 15, 2025 at 11:29 AM

    Hutto kiyata auction unada adala na ugen recover wenna ona gana enakan okkoma auction karanawa, madi ewata hire danawa..

    Moka daala gaththath dapu ekata wathkam naduwak danna puluwan..

    mekath nikam ara KOTHALAWALA case eka wage!
    ------ Post added on Jun 15, 2025 at 11:30 AM

    Awlak na u gov ekata salli deela ganne..
    Eeta passe uta kohenda echchara salli kiyala aye wathkam naduwak danawa..
    there are no governments bro! its bankz!
    ------ Post added on Jun 15, 2025 at 11:32 AM
     
    Last edited: