දවසකට 20$ හොයන ක්‍රමය මුල සිට පියවරෙන් පියවර

Tharunet

Member
Jan 21, 2014
23
1
0
දවසකට 20$ හොයන ක්‍රමය මුල සිට පියවරෙන් පියවර

දවසකට 20$ හොයන ක්‍රමය මුල සිට පියවරෙන් පියවර

ඇඩ්ස් ක්ලික් කරනවට ගෙවන වෙබ් අඩවි අතුරින් Probux කියල කියන්නේ අවුරුදු ගානක් තිස්සේ විශ්වාසය දිනා ගත් වෙබ් අඩවියක්. ඔබ කොතෙකුත් දෙක ඇති මෙසේ දැන්වීම් පල කර තිබෙනවා ඇඩ්ස් ක්ලික් කරලා සල්ලි හොයන්න පුළුවන් කියල. එක ඇත්ත, සල්ලි හොයන්න පුළුවන් හැබැයි, එක පාරටම ගොඩක් හොයන්න බැ, අන්න ඒ හේතුව නිසා ගොඩක් දෙනෙක් මේක ඇත ඇරලා දානවා. එක ගොඩක් වැරදි දෙයක්. දැන් මම කියල දෙන්නම් කොහොමද අපි පියවරෙන් පියවර සාර්ථකත්වයට ලඟා වෙන්නේ කියල.

Probux වල අපිට හැම දවසකටම ඇඩ්ස් ලැබෙනවා, ඒ ලැබෙන ඇඩ්ස් අපි හැමදාම් ක්ලික් කරොත් අපිට එක දවසකට ලැබෙන්නේ 0.06 $ වගේ සුළු මුදලක්, මෙන්න මේ විදියට ඇඩ්ස් ක්ලික් කරල අපි 0.60$ වගේ මුදලක් හොයා ගත්තට පස්සේ අපිට කුලියට ගන්න පුළුවන් referrals ල 3 දෙනෙක්, මට කියන්න අමතක උනා නේ කව්ද මේ referrals ල කියන්නේ කියල, referrals ල කියන්නේ අපි වෙනුවෙන් වැඩ කරන අය. එයාලටත් මුදලක් ලැබෙනවා නමුත් එයාල ක්ලික් කරන ඇඩ්ස් වලින් අපිටත් යම් කිසි මුදලක් ලැබෙනවා. අපිටත් වෙන කාගේ හරි referral කෙනෙක් වෙන්නම වෙනවා. බය වෙන්න එපා referral කෙනෙක් උනා කියල ඔයාලට වෙන පාඩුවක් නැහැ මොකද ඔයාලගෙන් කිසිම මුදලක් වෑය වෙන්නේ නැහැ

අනිසි ලෙස, ඒ කොමිස් මුදල ගෙවන්නේ Probux ල. හිතල බලන්න අපිට referral ල 500ක් විතර හදා ගන්න පුළුවන් නම්, දවසකට 20$ ක් විතර හොයන්න පුළුවන්. අන්න ඒ විදියට තමයි Probux වලින් සාර්ථක වෙන්නේ. අපි රෙගිස්ටෙර් වෙන කොට අපිට ලැබෙන්නේ Standard Account එකක් නේ, ඔයාලට පුළුවන් නම් ක්රමෙන් ක්රමෙන් යම් මුදලක් හොයා ගෙන Account එක Golden Account එකකට upgrade karanna, ඔබ දවසකට හොයන ගාන දෙගුණ කර ගන්න පුළුවන්. ඔයාලට ඉක්මනට සල්ලි හොයන්න ඕනේ නම් Probux එකට යම් මුදලක් දාල ක්ෂණිකව referral ලව මිලදී ගෙන ඉක්මනින් සාර්ථක වෙන්න පුළුවන්. ඔයාලට ගොඩක් ප්රශ්න ඇති මට පුළුවන් එම ප්රශ්න වලට පිළිතුරු සපයන්න, හැම කෙනෙක්ටම පුළුවන් මේ ක්රමේට සාර්ථක වෙන්න, අවශ්ය කරන්නේ උත්සාහය පමණි. මේ පහල තියෙන ලින්ක් එක ක්ලික් කරල ඔයාලත්
දැන්ම ලියාපදිංචි වෙන්න

Probux

ඔබ ඉවසීමෙන් මාස 3ක් පමන මෙය කිරීමෙන් ඉතාමත් සාර්තක අදායමක් උපයාගත හැක .ඔබ මෙය කරගෙන යනවිට මේ පිලිබද තවත් හොද වැටහීමක් ඔබටම ලැබෙනු ඇත .

Probux Forum හි ඇති Srilanka වෙතින් ඔබට මෙය සාර්තක්ව කරගෙන යන යහලුවන් හමුවිය හැක .ඔවුන් සමග සියලු ගැටලු සකච්චා කල හැක.:):):)
 

DewmiK

Member
Jan 9, 2014
122
7
0
Peradeniya
referal package ekak gaththa kiyala apita salli hambawenne kohomada?

E.g. 100 package ekak gaththa kiyamuko, egolanwa hariyata maintain kara kiyamuko, dawasata 2$ gaane ethakota harinam labenna ona ne? ethakota e 2$ kohetada add wenne? daily da?

thanks
 

Tharunet

Member
Jan 21, 2014
23
1
0
referal package ekak gaththa kiyala apita salli hambawenne kohomada?

E.g. 100 package ekak gaththa kiyamuko, egolanwa hariyata maintain kara kiyamuko, dawasata 2$ gaane ethakota harinam labenna ona ne? ethakota e 2$ kohetada add wenne? daily da?

thanks

mehemai mulinma api Register wela ads click karala $0.6000 unahama palamu referal 3k ganna piliwan.... ewidiyata piyawaren piyawara karala...
$80.0000 gewala GOLDEN ganna puluwan ethakota api mulin hoyapu gana dabal wenawa...

GOLDEN ganipu lankawe aya godak innawa

Sri Lankan Forum ekata enna yaluwo amuwela katha karana

Hutch sim use karanna epa adsgodak adui enawa wena ona ekakin hodai Dialog, Mobitel maruu
 
Last edited: