දවසට මිනිත්තු 5ක් වැයකරලා මාසේට 5000ක් වගේ ගාන

LUCKY.CS

Well-known member
  • Mar 24, 2017
    1,205
    162
    63
    දවසට මිනිත්තු 5ක් වැයකරලා මාසේට 5000ක් වගේ ගාන

    දවසට මිනිත්තු 5ක් වැයකරලා මාසේට 5000ක් වගේ ගානක් හොයාගන්න කමති අයට මේක වැදගත් වෙයි


    Webjobs Online.. මේක මට හම්බුනේ යාලුවෙක් මාර්ගයෙන්... පොර මට කිව්ව වඩේ හරියනව කියල.. ඒත් ඉන්වෙස්ට් කරන්න ඕනේ නිසා වැඩේ ගැන වැඩිය හිතුවේ නෑ.. ඒත් සාර්තක වෙන්නනම් පොඩි රිස්ක් එකක් ගන්නම ඕනේ නිසා වෙන දෙයක් වෙන්න කියල බේස් පැකේජ් එකට උප්ග්‍රේඩ් කලා.. මේකෙ පලවෙනි දවස් 3 අපිට නිකන් විඩියෝ බලන්න පුලුවන්.. ඒ හැම එකටම 0.2$ ගානේ ගෙවනවා.. මේ දවස් 3 ඉවර උනාම ආයේ විඩියෝ එන්නෑ අපේ ගිනුම උප්ග්‍රේඩ් කරන්න කියනවා.. ඒක ස්ක්‍රිල් හරහා කරන්න පුලුවන්.. මොකක් හරි ප්‍රශ්නයක් ආවොත් ලයිව් චැට් කරන්න.. විනඩියෙන් රිප්ලයි එක එනවා.. ම්න් අප්ග්‍රෙඩ් කරද්දි මගෙ ගිනුමේ 2.8$ තිබ්බා.. මන් උප්ග්‍රේඩ් කරල ඉවරවෙලා ඒක withdrawal කලා... පැයක් යන්නත් කලින් ඒ මුදල මගේ ස්ක්‍රිල් ගිනුමට අවිත් තිබ්බා..


    තප්පර 20 විඩියෝ ඇඩ් බලන්න තියෙන්නේ ඩොලර් 1 ඉදන් $20 වෙනකන් හම්බෙනවා දවසකට. මේ පැකෙජ් තියෙනවා ඒ අනුව 1$ 2$/ 4$/ 12$/ 20$ වශයෙන් දවසකට හොයන්න පුලුවන්.

    මේ තියන මගේ Ref Link එකෙන් Register වෙන්න...

    https://www.webjobs.online

    1) 30$ ට Task 5 මාසෙට 30$ අවුරුද්දකින් 360$ ( Base )
    2) 80$ ට Task 10 මාසෙට 60$ අවුරුද්දකින් 720$ ( Basic )
    3) 150$ ට Task 20 මාසෙට 120$ අවුරුද්දකින් 1440$ ( Plus )
    4)400$ ට Task 60 මාසෙට 360$ අවුරුද්දකින් 4320$ ( Professional )
    5) 600$ ට Task 100y මාසෙට 600$ අවුරුද්දකින් 7200$ (Premier )

    අනිත් ඒවගේ වගේම මෙකෙත් අපි සම්බන්ද කරන Referral s වෙනුවෙන් අපිට මුදලක් ලැබෙනවා.. මට උදව්වක් විදිහට ඔයාල කැමතිනම් මගෙ Ref link eken join වෙන්න... තව විස්තර හොයල බලන්න ඔනෙනම්.. ෆ් බී එකේ group එකක් තියනවා... එකේ ගොඩක් ලන්කාවෙ අය දාපු proofs තියනවා.. මේ පහලින් තියෙන්නේ එවගෙන් ටිකක්.. එහෙන්ම් කැමති අය සෙට් වෙන්න.. ජයවේවා ඔක්කොටම...

    https://www.webjobs.online

    කැමති අය මගේ referral අකෙන් Join වෙන්න....කමති නැත්නම් direct ගිහින් ජෝඉන් වෙන්න අවුලක් නැ...




    ***********************************************

    Referral links are not allowed. Do not post them.
    /moderator
     

    Attachments

    • 56db3d84002d997c12766abe6250570f.jpg
      56db3d84002d997c12766abe6250570f.jpg
      35.2 KB · Views: 81
    • 9b819b2482cc11db98f3877d9248f6ea.jpg
      9b819b2482cc11db98f3877d9248f6ea.jpg
      53.2 KB · Views: 70
    • 46f3002d563ff15516bf7549c845f6eb.jpg
      46f3002d563ff15516bf7549c845f6eb.jpg
      48.2 KB · Views: 67
    • d817733e7625d78bcfc139c87b7a6bc7.jpg
      d817733e7625d78bcfc139c87b7a6bc7.jpg
      65 KB · Views: 69
    Last edited:

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    එල එක කට්ටිය ගිහින් රෙජිස්ටර් වෙලා විඩියො බලල ඩොලර් හොයන්ඩ....මේ කොහෙවත් ඉන්න පිස්සො විඩියො බැලුවට ඩොලර් ගනන් ගෙවන්ඩ සුද්දන්ගෙ මොලේ නරක් වෙලා මම හිතන්නෙ...නියම ක්‍රම අපේ මීහරක් හොයාගන්නෙ සල්ලි හොයන්ඩ....:lol::lol::lol:
     

    LUCKY.CS

    Well-known member
  • Mar 24, 2017
    1,205
    162
    63
    එල එක කට්ටිය ගිහින් රෙජිස්ටර් වෙලා විඩියො බලල ඩොලර් හොයන්ඩ....මේ කොහෙවත් ඉන්න පිස්සො විඩියො බැලුවට ඩොලර් ගනන් ගෙවන්ඩ සුද්දන්ගෙ මොලේ නරක් වෙලා මම හිතන්නෙ...නියම ක්‍රම අපේ මීහරක් හොයාගන්නෙ සල්ලි හොයන්ඩ....:lol::lol::lol:

    bro salli gewanawa ...anika mm kiyala na ne RS 50000 k- 100000k hoyanna puluwan kiyala mm kiyala thiyenn RS 5000k maseta hoya ganna puluwan kiyala...bro RS 5000th watina monissu innawa...brolata wage loku wada karanna danne nathi minissunta tamai bro meka dunne..aulak ganna apa bro tarahakata newe mehema qwe...maseta 5000k wage podi ganak hari hoya ganna puluwanne bro mewage dekin ekai mm meka damme...
     
    Last edited:

    manojnaveen

    Junior member
  • Apr 23, 2014
    301
    9
    18
    Pala huknne yanne boru nokiya ponne pakaya
    minissunte boru krn nethuwe wedk bala gnin ponnya
    minissu den moda ne thoge oya gon kathe welt ahuwenne ube amzon eke nedyode?
     

    LUCKY.CS

    Well-known member
  • Mar 24, 2017
    1,205
    162
    63
    Pala huknne yanne boru nokiya ponne pakaya
    minissunte boru krn nethuwe wedk bala gnin ponnya
    minissu den moda ne thoge oya gon kathe welt ahuwenne ube amzon eke nedyode?

    ha sahodaraya oyata wadak nathnam nokara inna..mm balakare na ne..karana ekai nikarana ekai meka balana akkenage wagakimak..
     

    manojnaveen

    Junior member
  • Apr 23, 2014
    301
    9
    18
    ha sahodaraya oyata wadak nathnam nokara inna..mm balakare na ne..karana ekai nikarana ekai meka balana akkenage wagakimak..

    Mcn mm nam owe krn ne kohomah MM fiverr krnw den aurudu 3 k idl mat wedk ne owe
    Eth mcn owege hamben labbk ne nikn minissunte boruwe danne epa
     

    LUCKY.CS

    Well-known member
  • Mar 24, 2017
    1,205
    162
    63
    Mcn mm nam owe krn ne kohomah MM fiverr krnw den aurudu 3 k idl mat wedk ne owe
    Eth mcn owege hamben labbk ne nikn minissunte boruwe danne epa
    ekanam mm danne na mchn mm dakka de mm damma..aken wadak ganna puluwanda baida kiyalanam mm danne na habai wadak ganna puluwannam aka hoda deyak hindayi damme
     

    manojnaveen

    Junior member
  • Apr 23, 2014
    301
    9
    18
    ekanam mm danne na mchn mm dakka de mm damma..aken wadak ganna puluwanda baida kiyalanam mm danne na habai wadak ganna puluwannam aka hoda deyak hindayi damme

    Ekni bn ube wedk argenth ne e unate ube anith unte krnnlu monw hari kiyal denw nam themn den gen anunte kiyal denne one
    ube danneth ne meke gen
    ane manda bn ubel wen monw krnnde anukmpa nokra
     

    LUCKY.CS

    Well-known member
  • Mar 24, 2017
    1,205
    162
    63
    Ekni bn ube wedk argenth ne e unate ube anith unte krnnlu monw hari kiyal denw nam themn den gen anunte kiyal denne one
    ube danneth ne meke gen
    ane manda bn ubel wen monw krnnde anukmpa nokra

    ane bn mm dakka gaman tamai oka damme...mm oka karanne na oya mage ref ekath newe thiyenne...mm oka dakka tanin copy karala damme..oya proof ahema aran thiyenne..lankawe aun...aye mokatada wena kata...
     

    Dig Deeper

    Member
    Jul 30, 2017
    19
    5
    3
    උබට සල්ලි ගන්න නම් දාන්න දාන්න ඕනෙ.. නැත්නම් referral ඕනෙ.. මු අනුන්ව අමාරුවේ දානව බබා වගේ දන්නේ නැ කියල.. අනේ හුත්තො ගිහිං හිගා කාපං.. ලංකාවේ දැන් internet money ප්‍රසිද්ධ වෙලා අවුරදු ගානක් වෙනව.. මුන් තවත් Ads click කරනව.. උබල වගේ මී හරක්ට අපි අනුකම්පා කරන්න ඕනෙ..
     

    LUCKY.CS

    Well-known member
  • Mar 24, 2017
    1,205
    162
    63
    උබට සල්ලි ගන්න නම් දාන්න දාන්න ඕනෙ.. නැත්නම් referral ඕනෙ.. මු අනුන්ව අමාරුවේ දානව බබා වගේ දන්නේ නැ කියල.. අනේ හුත්තො ගිහිං හිගා කාපං.. ලංකාවේ දැන් internet money ප්‍රසිද්ධ වෙලා අවුරදු ගානක් වෙනව.. මුන් තවත් Ads click කරනව.. උබල වගේ මී හරක්ට අපි අනුකම්පා කරන්න ඕනෙ..

    ane yakoo mm owa karanne na mm dakka de damme tamath mekata aluth aun innawa...mm oya magule ads clik karanna yanne na mm web site ekak karagena paduwe inne...ubata oken wadak nathnam nikan idahan magula...mm oke salli gathta 4tos dakka hindai oka damme..ubala join wenawada nadda kiyana aka mage wadak newe..
     

    Dig Deeper

    Member
    Jul 30, 2017
    19
    5
    3
    ane yakoo mm owa karanne na mm dakka de damme tamath mekata aluth aun innawa...mm oya magule ads clik karanna yanne na mm web site ekak karagena paduwe inne...ubata oken wadak nathnam nikan idahan magula...mm oke salli gathta 4tos dakka hindai oka damme..ubala join wenawada nadda kiyana aka mage wadak newe..

    එහෙනම් පකටද ref link දෙන්නෙ හුත්තො .. උබ කරනෙත් නැතනම් නොකිය ඉදපන් .. දන්නෙ නැද්ද අනිත් උන් ඕවට සල්ලි දාල අමාරුවෙ වැටෙනවා.. උබ site කරනවානම් ඒක කියල දියන්.. අහිංසකයො අමාරුවෙ දාන්නේ නැතිව..
     

    LUCKY.CS

    Well-known member
  • Mar 24, 2017
    1,205
    162
    63
    එහෙනම් පකටද ref link දෙන්නෙ හුත්තො .. උබ කරනෙත් නැතනම් නොකිය ඉදපන් .. දන්නෙ නැද්ද අනිත් උන් ඕවට සල්ලි දාල අමාරුවෙ වැටෙනවා.. උබ site කරනවානම් ඒක කියල දියන්.. අහිංසකයො අමාරුවෙ දාන්නේ නැතිව..

    ane yakoo oya ref link eka oka dapu ekagemai..mm ithi owa maru karanna giye na mokada mm karanneth nathnam mm owa maru karala mona karannada...anika tamai oken salli aragena thiyenawa dakka hindai mm damme nathuwa eka ekawa amaruwe danna newe...