දවසට මිනිත්තු 5ක් වැයකරලා මාසේට 5000ක් වගේ ගාන
දවසට මිනිත්තු 5ක් වැයකරලා මාසේට 5000ක් වගේ ගානක් හොයාගන්න කමති අයට මේක වැදගත් වෙයි
Webjobs Online.. මේක මට හම්බුනේ යාලුවෙක් මාර්ගයෙන්... පොර මට කිව්ව වඩේ හරියනව කියල.. ඒත් ඉන්වෙස්ට් කරන්න ඕනේ නිසා වැඩේ ගැන වැඩිය හිතුවේ නෑ.. ඒත් සාර්තක වෙන්නනම් පොඩි රිස්ක් එකක් ගන්නම ඕනේ නිසා වෙන දෙයක් වෙන්න කියල බේස් පැකේජ් එකට උප්ග්රේඩ් කලා.. මේකෙ පලවෙනි දවස් 3 අපිට නිකන් විඩියෝ බලන්න පුලුවන්.. ඒ හැම එකටම 0.2$ ගානේ ගෙවනවා.. මේ දවස් 3 ඉවර උනාම ආයේ විඩියෝ එන්නෑ අපේ ගිනුම උප්ග්රේඩ් කරන්න කියනවා.. ඒක ස්ක්රිල් හරහා කරන්න පුලුවන්.. මොකක් හරි ප්රශ්නයක් ආවොත් ලයිව් චැට් කරන්න.. විනඩියෙන් රිප්ලයි එක එනවා.. ම්න් අප්ග්රෙඩ් කරද්දි මගෙ ගිනුමේ 2.8$ තිබ්බා.. මන් උප්ග්රේඩ් කරල ඉවරවෙලා ඒක withdrawal කලා... පැයක් යන්නත් කලින් ඒ මුදල මගේ ස්ක්රිල් ගිනුමට අවිත් තිබ්බා..
තප්පර 20 විඩියෝ ඇඩ් බලන්න තියෙන්නේ ඩොලර් 1 ඉදන් $20 වෙනකන් හම්බෙනවා දවසකට. මේ පැකෙජ් තියෙනවා ඒ අනුව 1$ 2$/ 4$/ 12$/ 20$ වශයෙන් දවසකට හොයන්න පුලුවන්.
මේ තියන මගේ Ref Link එකෙන් Register වෙන්න...
https://www.webjobs.online
1) 30$ ට Task 5 මාසෙට 30$ අවුරුද්දකින් 360$ ( Base )
2) 80$ ට Task 10 මාසෙට 60$ අවුරුද්දකින් 720$ ( Basic )
3) 150$ ට Task 20 මාසෙට 120$ අවුරුද්දකින් 1440$ ( Plus )
4)400$ ට Task 60 මාසෙට 360$ අවුරුද්දකින් 4320$ ( Professional )
5) 600$ ට Task 100y මාසෙට 600$ අවුරුද්දකින් 7200$ (Premier )
අනිත් ඒවගේ වගේම මෙකෙත් අපි සම්බන්ද කරන Referral s වෙනුවෙන් අපිට මුදලක් ලැබෙනවා.. මට උදව්වක් විදිහට ඔයාල කැමතිනම් මගෙ Ref link eken join වෙන්න... තව විස්තර හොයල බලන්න ඔනෙනම්.. ෆ් බී එකේ group එකක් තියනවා... එකේ ගොඩක් ලන්කාවෙ අය දාපු proofs තියනවා.. මේ පහලින් තියෙන්නේ එවගෙන් ටිකක්.. එහෙන්ම් කැමති අය සෙට් වෙන්න.. ජයවේවා ඔක්කොටම...
https://www.webjobs.online
කැමති අය මගේ referral අකෙන් Join වෙන්න....කමති නැත්නම් direct ගිහින් ජෝඉන් වෙන්න අවුලක් නැ...
***********************************************
දවසට මිනිත්තු 5ක් වැයකරලා මාසේට 5000ක් වගේ ගානක් හොයාගන්න කමති අයට මේක වැදගත් වෙයි
Webjobs Online.. මේක මට හම්බුනේ යාලුවෙක් මාර්ගයෙන්... පොර මට කිව්ව වඩේ හරියනව කියල.. ඒත් ඉන්වෙස්ට් කරන්න ඕනේ නිසා වැඩේ ගැන වැඩිය හිතුවේ නෑ.. ඒත් සාර්තක වෙන්නනම් පොඩි රිස්ක් එකක් ගන්නම ඕනේ නිසා වෙන දෙයක් වෙන්න කියල බේස් පැකේජ් එකට උප්ග්රේඩ් කලා.. මේකෙ පලවෙනි දවස් 3 අපිට නිකන් විඩියෝ බලන්න පුලුවන්.. ඒ හැම එකටම 0.2$ ගානේ ගෙවනවා.. මේ දවස් 3 ඉවර උනාම ආයේ විඩියෝ එන්නෑ අපේ ගිනුම උප්ග්රේඩ් කරන්න කියනවා.. ඒක ස්ක්රිල් හරහා කරන්න පුලුවන්.. මොකක් හරි ප්රශ්නයක් ආවොත් ලයිව් චැට් කරන්න.. විනඩියෙන් රිප්ලයි එක එනවා.. ම්න් අප්ග්රෙඩ් කරද්දි මගෙ ගිනුමේ 2.8$ තිබ්බා.. මන් උප්ග්රේඩ් කරල ඉවරවෙලා ඒක withdrawal කලා... පැයක් යන්නත් කලින් ඒ මුදල මගේ ස්ක්රිල් ගිනුමට අවිත් තිබ්බා..
තප්පර 20 විඩියෝ ඇඩ් බලන්න තියෙන්නේ ඩොලර් 1 ඉදන් $20 වෙනකන් හම්බෙනවා දවසකට. මේ පැකෙජ් තියෙනවා ඒ අනුව 1$ 2$/ 4$/ 12$/ 20$ වශයෙන් දවසකට හොයන්න පුලුවන්.
මේ තියන මගේ Ref Link එකෙන් Register වෙන්න...
https://www.webjobs.online
1) 30$ ට Task 5 මාසෙට 30$ අවුරුද්දකින් 360$ ( Base )
2) 80$ ට Task 10 මාසෙට 60$ අවුරුද්දකින් 720$ ( Basic )
3) 150$ ට Task 20 මාසෙට 120$ අවුරුද්දකින් 1440$ ( Plus )
4)400$ ට Task 60 මාසෙට 360$ අවුරුද්දකින් 4320$ ( Professional )
5) 600$ ට Task 100y මාසෙට 600$ අවුරුද්දකින් 7200$ (Premier )
අනිත් ඒවගේ වගේම මෙකෙත් අපි සම්බන්ද කරන Referral s වෙනුවෙන් අපිට මුදලක් ලැබෙනවා.. මට උදව්වක් විදිහට ඔයාල කැමතිනම් මගෙ Ref link eken join වෙන්න... තව විස්තර හොයල බලන්න ඔනෙනම්.. ෆ් බී එකේ group එකක් තියනවා... එකේ ගොඩක් ලන්කාවෙ අය දාපු proofs තියනවා.. මේ පහලින් තියෙන්නේ එවගෙන් ටිකක්.. එහෙන්ම් කැමති අය සෙට් වෙන්න.. ජයවේවා ඔක්කොටම...
https://www.webjobs.online
කැමති අය මගේ referral අකෙන් Join වෙන්න....කමති නැත්නම් direct ගිහින් ජෝඉන් වෙන්න අවුලක් නැ...
***********************************************
Referral links are not allowed. Do not post them.
/moderator
/moderator
Attachments
Last edited:

