දැන් ඉතින් මහමැතිවරනයකදි JVP දිනවමු

maxboysl

Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    ඔය කිවුවට JVP එකෙන් මොනාද බන් කරලා තියෙන්නේ පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරන්න බැරිද??
    බලය නැති කොට උන් ඔහොම ඉදලා පස්සේ හොරකම් කරොත්
    අනික උන් බෞද්ද විරෝදී නේ බන්. බුද්දාගමේ උන්ව මරනවා

    මචං මේවට උත්තර තියනවද?? එහෙනම් දෙන්නම් ජ්ව්ප් එකට
     

    Gatapolos

    Well-known member
  • Apr 19, 2014
    3,205
    858
    113
    Troll-Land
    ඔය කිවුවට JVP එකෙන් මොනාද බන් කරලා තියෙන්නේ පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරන්න බැරිද??
    බලය නැති කොට උන් ඔහොම ඉදලා පස්සේ හොරකම් කරොත්
    අනික උන් බෞද්ද විරෝදී නේ බන්. බුද්දාගමේ උන්ව මරනවා

    මචං මේවට උත්තර තියනවද?? එහෙනම් දෙන්නම් ජ්ව්ප් එකට
    Muwa hack karalada :eek::lol:
     

    Deep Blue

    Member
    Dec 21, 2014
    223
    11
    0
    මචං අපි ඕක කරන්න දැගලුවට තාමත් රටේ 83, 89 ගනං වල ජීවත් වෙන update නොවෙන පිරිසක් ඉන්නවනෙ, ඒකනෙ දුක.:(

    ekata hethuwa 88, 89 dewal minissunta tama matakai.
    apita ewa terenne naha.
    mokada api e gana hariyata danne nahane...
     

    dmtx

    Well-known member
  • Dec 1, 2011
    22,223
    4,114
    113
    avatar464475_2.gif
     

    Vidane

    Banned
  • Jun 26, 2013
    1,899
    121
    63
    හාපෝ ඔය පව් කාර වැඩේ නම් කරන්න එපා.මේකෙත් ඉන්නවා ජේවී(පී) ඩයල් එකක් ඌ රතුපස්වල මැරිච්ච කොල්ල ගැන කතාකරනවා නහයෙන් අඩ අඩ ජෙප්පෝ අසූ ගණන්වල මරපු කොල්ලෝ කෙල්ලෝ දහස් ගණන් අමතක කරලා ඒ තරම්ම මොලේ ගූ තියෙන්නෙ ජෙප්පන්ගේ :baffled:
     
    • Like
    Reactions: thomian

    marvin silva

    Well-known member
  • Jan 22, 2010
    4,120
    1,996
    113
    හාපෝ ඔය පව් කාර වැඩේ නම් කරන්න එපා.මේකෙත් ඉන්නවා ජේවී(පී) ඩයල් එකක් ඌ රතුපස්වල මැරිච්ච කොල්ල ගැන කතාකරනවා නහයෙන් අඩ අඩ ජෙප්පෝ අසූ ගණන්වල මරපු කොල්ලෝ කෙල්ලෝ දහස් ගණන් අමතක කරලා ඒ තරම්ම මොලේ ගූ තියෙන්නෙ ජෙප්පන්ගේ :baffled:

    batalanda.jpg


    මේව එතකොට පිං අතේ වැඩ වෙන්න ඇති
     

    CoolBro

    Active member
  • Sep 16, 2014
    720
    231
    43
    Mage mathe nam JVP ekata thank denna one ae ayge wada penanana mokada JVP eka athule creative minissu innawa
     

    Deep Blue

    Member
    Dec 21, 2014
    223
    11
    0
    Mage mathe nam JVP ekata thank denna one ae ayge wada penanana mokada JVP eka athule creative minissu innawa

    unta dunna welawe mokut kale nahane
    30k parlimant yawwa.
    monawada kale???

    et demalek thambiyek nam ekek giyat un wada godak karanawa unge minissunta
    me JVP un 30k gihilat masa 3n wipakshe idagena awurudu 5k idala gedara awa.
    mun inna ona parlimant newi pare..
    etakota un wadak karanawa pelapali udgosana hari karala...
     

    EnIgma001

    Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,992
    18,662
    113
    34
    Hell
    batalanda.jpg


    මේව එතකොට පිං අතේ වැඩ වෙන්න ඇති

    ow yko JVP harkta wena monawa kiyala krandada?
    දෙමල එවුන් අපිට ගහලා මැරුවේ අපි වෙන ජාතියක් හින්දා කියමු
    තොපේ JVP සිංහල එවුන් සිංහල මිනිස්සුම මරපු කාලකන්නි :angry:
     

    EnIgma001

    Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,992
    18,662
    113
    34
    Hell
    මචං අපි ඕක කරන්න දැගලුවට තාමත් රටේ 83, 89 ගනං වල ජීවත් වෙන update නොවෙන පිරිසක් ඉන්නවනෙ, ඒකනෙ දුක.:(

    Ubata peena heena :lol: yko